Chlapi vím, že BMW 1150 GS není zrovna nejtišší, ale rád bych se ujistil, abych něco nepokazil. Mám čerstvě vyměněné napínáky rozvodového řetězu cca 500 km, ale začínám čím dál častěji slyšet nějaké občasné poklepávání. Motor má 60 tis a podle mne šlape dobře. Spotřeba 5,2. Ventily seřízené. To poklepávání by mi až tak nevadilo, ale takové občasné hlasité cvakání až cinkání při zrychlování otáčky 2-3 tis. Mám podezření na vstřikovací trysky a vyrovnávač tlaku. Dnes jsem to trochu potahal a švihal 180 a motor táhne ve všech otáčkách dobře, bez propadu a ztráty výkonu.
Jo klapky vstřiků jsou také opraveny. Je to cvakání normální?
Čau, tak jestli ti to cvakání-cinkání jde jakoby z pod motoru a ozývá se to jen při silnějším záběru při zrychlení(ne pří plynulém pomalém zrychlování) tak nalij do nádrže kvalitní benzín a pazvuky by měly přestat
Upravil Sasa_BMW dne 02.08.2014 15:20
Díky,
naposledy jsem tankoval na Shell V-POWER NITRO+ ...že by to byla sračka?
Je ale fakt, že teď jsem natankoval OMV NORMAL 95 a bylo to lepší!
Člověk neví co a kde brát, aby svému miláčkovi neublížil!
To bude asi ono!
No jestli je to cinkani jak kdyz hodis matky do kovoveho kyblu, tak je zakarbonovana spalovacka. Jak pisou kluci, nalit 98 nebo vervu a 20 km ji davat za usi. Co mi Tonda vycistil spalovacky, tak po cinkani ani pamatka. Takze zacnu aplikovat vypalovani karbonu.
Ja na to sral tak dlouho az se podpalil ventil.
Uz nebu slibuju.
Splněný sen moje 1100GS
liborGS napsal:
Díky,
naposledy jsem tankoval na Shell V-POWER NITRO+ ...že by to byla sračka?
Je ale fakt, že teď jsem natankoval OMV NORMAL 95 a bylo to lepší!
Člověk neví co a kde brát, aby svému miláčkovi neublížil!
To bude asi ono!
cely shell su uplne sracky, ani afto na naftu nechce poriadne ist. Afto malo uz 400 000km. Kupene pri 90 000km, ostatne km nabehane bez poruchy motora, akurat spojka a zotrvak sa menil za tu dobu. Touran 2.0 PD r.v.2007
Probelm s shell taky, ze ak sa precerpala nadrz cez prepad, nafta bola cim viac tepla, tak afto neslo, triaslo po pridani. Na inej nafte skoro bez problemov, len po dlhsej jazde trochu uz zatriaslo motorm po pridani. Jeden vstrekovac dobre nevstrekoval, ked som ho nastavil, tak to fici teraz dobre.
Shell uz ani do moto, to iste, po dlhsej dobe sa motorke nejako nechcelo dobre ficat.
Uz tankujem len cistu naftu a benzin u kamosa na firme, ma pumpu a cez 100 kamionov a tankuje to do svojich aut, tak predava kvalitne palivo, ved by si nekazil svoje auta. Ked natankujem u neho, tak motorka ide neskutocne a spotreba fajnova
Ked uz prichadzam domov, tak posledne km jej dobre nalozim, nech sa vsetok bordel povypaluje, pomaha to
copo@centrum.sk
a neslo by teda prilejvat neco do nadrze ,,jsou aditiva od vifu i do benzinu ne,.. ja leju naftovy do diesla a ok..jsem z vesnice a mame tam euro oil a dela mi to taky a vecinou dojedu dom do prazdna a pak tankuju kdyz vyjizdim,,tak si preci nebudu vozit benal v kanystru nebo tankovat na dvakrat,..co tam proste prilejt odmerku aditiv do toho horsiho benalu,,,,?neskousel to nekdo
Zdravím. I když o kvalitě paliv bylo napsáno dost, chtěl bych znát názor a zkušenosti jak o benzínu tak naftě. Do motorky tankuji pouze u Benziny 95 benzín a naposledy jsem dal dvě nádrže Vervy100 ale žádný zázrak se nekonal. Chci dodat že na motorce je vše seřízené takže tam chyba asi nebude. Ptám se tedy je opravdu Benzina to nej. Četl jsem o Eurooil že jejich paliva jsou bez biosložky v naftě a u benzínu nevím. Vzhledem k tomu že zbytek vozů co mám jsou nafťáky, přemýšlím o tom že přejdu od Benziny k Eurooil. Je nějaká jiná a lepší alternativa. Dík. J.C.
Nikdy jsem neměl problém s palivem nebo zakarbonováním a tankuju prakticky všude, kde je to levný dost často u neznačkovejch až s*ačkovejch prodejců.
Ono to chce občas taky ten motor trošku roztočit, používat celé spektrum otáček a ne to jenom šudlat nad volnoběhem.
Vetšina lidí si myslí, že tím motor šetři, ale opak je pravdou.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jencekgs napsal:
No jestli je to cinkani jak kdyz hodis matky do kovoveho kyblu, tak je zakarbonovana spalovacka. Jak pisou kluci, nalit 98 nebo vervu a 20 km ji davat za usi. Co mi Tonda vycistil spalovacky, tak po cinkani ani pamatka. Takze zacnu aplikovat vypalovani karbonu.
Ja na to sral tak dlouho az se podpalil ventil.
Uz nebu slibuju.
jencek - vypalovanie karbonu chces aplikovat tym ze jej das kakao ano? alebo mas inaksi sposob?
tak ako pise hrabe X... treba motor pouzivat v celom spektre otaciek a nie to mydlit okolo 3 tisicoch otaciek co najviac v ramci moznosti
p.s. ja by som ten motor (boxer celkovo) prirovnal istym sposobom k TDI... jednoducho nesmies dlhodobo chodit pri rovnakych (nizkych) otackach, nedajboh to dlhodobo podtacat...... aj ked ma niekto povahu setrilka a su mu protivne prudke rozjazdy a vytacanie do vyssich otaciek tak skratka aspon obcas treba jazdit 10 minut ako prasa... tomu motoru to urobi iba dobre (samozrejme az ked je ohriaty na pracovnu teplotu !!)
Upravil raptor dne 10.09.2014 07:45
live fast, die young be wild, have fun
tomikanec napsal:
a neslo by teda prilejvat neco do nadrze ,,jsou aditiva od vifu i do benzinu ne,.. ja leju naftovy do diesla a ok..jsem z vesnice a mame tam euro oil a dela mi to taky a vecinou dojedu dom do prazdna a pak tankuju kdyz vyjizdim,,tak si preci nebudu vozit benal v kanystru nebo tankovat na dvakrat,..co tam proste prilejt odmerku aditiv do toho horsiho benalu,,,,?neskousel to nekdo
Ahoj... zkoušel. Octan Boost, přípravek sloužící ke zvýšení oktanového čísla. Nemá smysl to tam lít preventivně, to by byly fakt vyhozené prachy, ale když natankuješ srágoru, je to řešení. Zkusil jsem to, a zafungovalo to. Vzal bych to sebou na dovolenou třeba do Itálie, kde jsem 2x u Agipu nabral snad ředidlo, místo "Super senza piombo".
Jinak vliv na citlivost ke klepání má u boxera nastavení předstihu. Takže kdo píše cosi o přesném seřízení, posviťte si pořádně na předstih a zapomeňte na nastavení úvrati podle šroubováku, nebo na rysky
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Osobne na shell netankujem do ničoho, maximalne iba v nudzovom pripade ak nieje ina možnosť a to iba pár litrov aby som došiel inde. Aktuálne je môj kandidát je OMW + do nafty VIF+1dcl motoroveho oleja na lepšie premazanie bosch čerpadla. Moderne paliva a zvlašt nafta už nieje tak mastna ako kedysi, eurobirokrati a biznys si upravuje všetko tak aby ti to nevydržalo melon kilakov ako kedysi, asi je to jasne aj väčšine z vás! Do benzinu car aj moto som začal použivať tablety EEF alebo tak nejako, zatiať vyjazdene iba 2 nadrže na aute a jedna na bawku takže, to ešte neviem posudiť!
Upravil JRM66 dne 10.09.2014 08:45
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Ja vam lidi nevim, kdyz jsem bydlel v CR, tak jsem bral kde prislo, nejcasteji Globus, TEsco benzin 95 do auta. A nikdy problem. A to i s vysokokompresnim motorem M52TUB25 Do motorky davam taky vzdy kdyz uz zasviti a na znacku benzinky nekoukam, s naftou v aute to same a zadny problem se nekona.
Zasadni je ale neocekavat zazraky od ruznych Vpower, verva, nevimcosuprextra, protoze princip motoru je porad stejny cele oktanove cislo znaci jen to jak odolava benzin samovzniceni. Proto taky cim vyssi komprese tim vic oktanu je potreba. Ale ne proto aby to "lip tahlo odcpoda" ale aby to proste nevybouchlo predtim nez ma dojit k zapalu svickou.
Asi takovy jest muj pohled
radovant napsal:
Ja vam lidi nevim, kdyz jsem bydlel v CR, tak jsem bral kde prislo, nejcasteji Globus, TEsco benzin 95 do auta. A nikdy problem. A to i s vysokokompresnim motorem M52TUB25 Do motorky davam taky vzdy kdyz uz zasviti a na znacku benzinky nekoukam, s naftou v aute to same a zadny problem se nekona.
Zasadni je ale neocekavat zazraky od ruznych Vpower, verva, nevimcosuprextra, protoze princip motoru je porad stejny cele oktanove cislo znaci jen to jak odolava benzin samovzniceni. Proto taky cim vyssi komprese tim vic oktanu je potreba. Ale ne proto aby to "lip tahlo odcpoda" ale aby to proste nevybouchlo predtim nez ma dojit k zapalu svickou.
Asi takovy jest muj pohled
radovant napsal:
Ja vam lidi nevim, kdyz jsem bydlel v CR, tak jsem bral kde prislo, nejcasteji Globus, TEsco benzin 95 do auta. A nikdy problem. A to i s vysokokompresnim motorem M52TUB25 Do motorky davam taky vzdy kdyz uz zasviti a na znacku benzinky nekoukam, s naftou v aute to same a zadny problem se nekona.
Zasadni je ale neocekavat zazraky od ruznych Vpower, verva, nevimcosuprextra, protoze princip motoru je porad stejny cele oktanove cislo znaci jen to jak odolava benzin samovzniceni. Proto taky cim vyssi komprese tim vic oktanu je potreba. Ale ne proto aby to "lip tahlo odcpoda" ale aby to proste nevybouchlo predtim nez ma dojit k zapalu svickou.
Asi takovy jest muj pohled
Rado, M52 má klepací senzory. Do toho můžeš nalít klidně N91 a řídící jednotka ti stráhne předstih a ubere plyn pod mez klepání. Jen prostě nedosáhneš maximálního výkonu, jako kdybys jel na kvalitní palivo. Stejně jako na všech R1200GS, které už Klopfregelung mají. Problém je jen u starších motorů do řady 1150
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Mel: Pravda... Ale stejne jsem zadny rozdil nepoznal. To same muj stary Colt 1.3. Ten senzor nemel a kompresi kolem desiti a zadny cesky benzin mu nevadil - dokonce i jednou ehm... 91cka...
Ja tankuju vsude mozne.Nejvic teda LukOil a nikdy nebyl problem.Drahym benzinkam typu Omv,Shell atd. se vyhybam.Je teda pravda ze zrovna pomalu nejezdim a brambore docela nakladam ale i tak dlouhodoby prumer jsem nekde 5.5 - 5.7 l/100km