Mám problém s F800ST (2007, najeto 32000). Motorka jede perfektně, až na situaci, kdy delší dobu motor běží na volnoběh s vymáčklou spojkou bez plynu: otáčkoměr se pohybuje kolem 1000, ale asi tak po dvaceti sekundách trochu zaškytá a chcípne. Krátce na to mám pár sekund problém se startováním a chytí se to asi po další čtvrtminutě. Když jsem jezdil mimo město tak se to skoro nezjistí, protože člověk pořád jede. Ale projeví se to v Praze v kolonách či na semaforech, když dlouhou dobu čekám na zelenou. Myslím si, že s neutrálem se to neděje. Jinak při jízdě to pochopitelně nechcípe, pouze v této situaci.
Nevím, jestli to nějak souvisí s tím, že se mi strašně špatně mačká neutrál. Z jedničky to nejsem schopen trefit vůbec, z dvojky to už trochu dávám, ale přijde mi to na hraně použitelnosti.
Motor s vymáčklou spojkou po 20ti sekundách chcípne (F800ST)
Přidané 04.05.2015 21:53
Příspěvků: 510 Registrace: 08.04.10
to snad na 99% musí unášet spojka - jak si tak unasi a unasi tak se ohreje a zabrzdi to volnobeh uplne - nemusi byt jen volny lanko (to by si byl fakt tele :-) ) třeba je to nejaky jiny spek - jsou zkrouceny lamely nebo spatny lozisko - snad ani nic jiného tonemůže byt - na jawe to byva nejcastejsi zavada vcetne toho hledani neutralu :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Motor s vymáčklou spojkou po 20ti sekundách chcípne (F800ST)
Přidané 04.06.2015 22:34
Příspěvků: 267 Registrace: 31.03.12
To Mikao, Držet na křižovatce spojku 20 vteřin je blbost, ale problém máš pravděpodobně v čidlech, jedno je na neutrál, druhé na spojku a třetí na boční stojan a pak ještě chcípák. Na dálku se to nedá určit.