nazdar vsetkym.chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320.chcem sa vas spytat ci sa to da.ak ano,tak z coho by to tam pasovalo a co vsetko treba vymenit.snad mi niekto poradi,kto s tym ma skusenost.dik za odpovede.
SAM napsal:
...chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320....
"ALF-gs" byl s reakcí rychlejší :-). Moje reakce na tvůj dotaz je naprosto stejná. Proč to vlastně chceš měnit? Moje 1150GSA brzdí se standrdními kotouči nejlíp z motorek, na kterých jsem kdy jezdil a osobně nevidím jediný rozumný důvod, proč bastlit motorku většími kotouči, pokud je vpředu standardní původní vidlice a kolo se dvěma kotouči. Musela by se udělat složitá redukce pro posunutí brzdičů o cca 1,5 cm dále od středu. Podle mne naprostý nesmysl.
Ale proti gustu žádný dešputát :-)
Upravil Paji dne 10.07.2015 00:32
SAM napsal:
...chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320....
"ALF-gs" byl s reakcí rychlejší :-). Moje reakce na tvůj dotaz je naprosto stejná. Proč to vlastně chceš měnit? Moje 1150GSA brzdí se standrdními kotouči nejlím z motorek, na kterých jsem kdy jezdil a osobně nevidím jediný důvod, proč bastlit motorku většími kotouči, pokud je vpředu standardní původní vidlice se dvěma kotouči. Musela by se udělat složitá redukce pro posunutí brzdičů o cca 1,5 cm dále od středu. Podle mne naprostý nesmysl.
Ale proti gustu žádný dešputát :-)
rozmyslam nad tym preto,lebo ked som bol v Rumunsku na transalpine,tak som jazdil brzda-plyn,a tieto brzdy mi jednoducho zhoreli.smrdeli,prestali fungovat a mohol si na nich robit prazenicu.nastastie kotuce sa nezvlnili lebo boli ako nove.ale platnicky som musel vymenit,lebo pri brzdeny hucali.inak to bola super jazda.
SAM napsal:
...chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320....
"ALF-gs" byl s reakcí rychlejší :-). Moje reakce na tvůj dotaz je naprosto stejná. Proč to vlastně chceš měnit? Moje 1150GSA brzdí se standrdními kotouči nejlím z motorek, na kterých jsem kdy jezdil a osobně nevidím jediný důvod, proč bastlit motorku většími kotouči, pokud je vpředu standardní původní vidlice se dvěma kotouči. Musela by se udělat složitá redukce pro posunutí brzdičů o cca 1,5 cm dále od středu. Podle mne naprostý nesmysl.
Ale proti gustu žádný dešputát :-)
rozmyslam nad tym preto,lebo ked som bol v Rumunsku na transalpine,tak som jazdil brzda-plyn,a tieto brzdy mi jednoducho zhoreli.smrdeli,prestali fungovat a mohol si na nich robit prazenicu.nastastie kotuce sa nezvlnili lebo boli ako nove.ale platnicky som musel vymenit,lebo pri brzdeny hucali.inak to bola super jazda.
a co jsi tam měl za destičky. Originál, nebo brembo, nebo nějakej aušus?
SAM napsal:
...chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320....
"ALF-gs" byl s reakcí rychlejší :-). Moje reakce na tvůj dotaz je naprosto stejná. Proč to vlastně chceš měnit? Moje 1150GSA brzdí se standrdními kotouči nejlím z motorek, na kterých jsem kdy jezdil a osobně nevidím jediný důvod, proč bastlit motorku většími kotouči, pokud je vpředu standardní původní vidlice se dvěma kotouči. Musela by se udělat složitá redukce pro posunutí brzdičů o cca 1,5 cm dále od středu. Podle mne naprostý nesmysl.
Ale proti gustu žádný dešputát :-)
rozmyslam nad tym preto,lebo ked som bol v Rumunsku na transalpine,tak som jazdil brzda-plyn,a tieto brzdy mi jednoducho zhoreli.smrdeli,prestali fungovat a mohol si na nich robit prazenicu.nastastie kotuce sa nezvlnili lebo boli ako nove.ale platnicky som musel vymenit,lebo pri brzdeny hucali.inak to bola super jazda.
jak píšou ostatní dost možná špatné destičky, ale taky třeba to že jsi to prostě přebrzdil a nevyužíval motor a zadní brzdu prostě jsi jel moc na brzdách
SAM napsal:
...chcel by som vymenit kotuce na mojej 1150gs 305 za 320....
"ALF-gs" byl s reakcí rychlejší :-). Moje reakce na tvůj dotaz je naprosto stejná. Proč to vlastně chceš měnit? Moje 1150GSA brzdí se standrdními kotouči nejlím z motorek, na kterých jsem kdy jezdil a osobně nevidím jediný důvod, proč bastlit motorku většími kotouči, pokud je vpředu standardní původní vidlice se dvěma kotouči. Musela by se udělat složitá redukce pro posunutí brzdičů o cca 1,5 cm dále od středu. Podle mne naprostý nesmysl.
Ale proti gustu žádný dešputát :-)
rozmyslam nad tym preto,lebo ked som bol v Rumunsku na transalpine,tak som jazdil brzda-plyn,a tieto brzdy mi jednoducho zhoreli.smrdeli,prestali fungovat a mohol si na nich robit prazenicu.nastastie kotuce sa nezvlnili lebo boli ako nove.ale platnicky som musel vymenit,lebo pri brzdeny hucali.inak to bola super jazda.
a co jsi tam měl za destičky. Originál, nebo brembo, nebo nějakej aušus?
original brembo z prvovyroby.no asi tak najazdite ako ja.ja ked zbadam kopec a zakruty,tak si to aj patricne vychutnam!a ked je predomnou nejaky ten jogurt,tak v zakrutach mi nesmie ujst.to je vyzva.
Nic ve zlém, řeš destičky a kdyby to dělaly všechny, kup si jinou motorku, GS brzdí luxusně a pokud Ti to nestačí, asi jezdíš jinak než lidé, pro které je určena a stejně Tě bude i po vyřešení brzd omezovat jinak.
Jinak si umím představit redukci na větší kotouče, zase tak složitá úprava by to asi nebyla, neumím domyslet, jestli by to nemělo i nějaké negativní dopady (mimo ty na okolní provoz:-)).
Ivan napsal:
Nic ve zlém, řeš destičky a kdyby to dělaly všechny, kup si jinou motorku, GS brzdí luxusně a pokud Ti to nestačí, asi jezdíš jinak než lidé, pro které je určena a stejně Tě bude i po vyřešení brzd omezovat jinak.
Jinak si umím představit redukci na větší kotouče, zase tak složitá úprava by to asi nebyla, neumím domyslet, jestli by to nemělo i nějaké negativní dopady (mimo ty na okolní provoz:-)).
teraz tam mam cervene bremba.su mäkssie,takze sa lahsie zakusuju.ale aj tak by som to radsej skusil vymenit.motor aj ked nebude tahat,ale brzdy musia fungovat na 110%.a u mna na 120%.
brzda plyn a zatial brembo a sbs ucinnos nestratilo nikdy. GS mam ked je na cestakoch ako Enduro supersport.
Moj nazor je taky, ze nemas nieco v poriadku. Mozno sa ti kvapalina prehrieva a brzdy stracaju ucinnost a prehrievaju sa preto. Vymen hadice za pancierove, ak mas gumenne mozu sa po zohriati naduvat a stracas ucinnos tlaku na strmeni.
Ak mas ABS tak vymen vsetku kvapalinu vcetne modulu ABS
copo napsal:
brzda plyn a zatial brembo a sbs ucinnos nestratilo nikdy. GS mam ked je na cestakoch ako Enduro supersport.
Moj nazor je taky, ze nemas nieco v poriadku. Mozno sa ti kvapalina prehrieva a brzdy stracaju ucinnost a prehrievaju sa preto. Vymen hadice za pancierove, ak mas gumenne mozu sa po zohriati naduvat a stracas ucinnos tlaku na strmeni.
Ak mas ABS tak vymen vsetku kvapalinu vcetne modulu ABS
kapalinu menim kazdy rok.hadice mam pancierove a ked jazdim tvrdo na brzdy,tak abs mi zapina skoro v kazdej zakrute.ja chodim tvrdo na brzdy.
I když to "zbastlíš" na větší kotouče, stejně se Ti to nebude brzdit podle Tvých představ... Prodej Báwo a kup si něco "lepšího".
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
sorry ale na tohle dá říct jen ...no slovák
já jsem napul slovák tak vím o čem mluvím.
nicméně se nemyslím že by byl problém dát větší kotouče. prostě jen musí udělat podložky pod brzdič, celkem normální věc. na jawě jsem to tak měl udělané - a brrr hoši - jawa má taky jen dvě kola a jeden motor
No nic, každý podle svého vkusu, já mám GS na turistiku a funguje na 130% včetně brzd. Jak říká známý, odborník ví, že brždění je maření energie, pro mne je důležitější plynulá jízda, i když svižná. Bavím se stejně, šetřím motorku a neriskuji tolik, že rozbiju hubu sobě nebo někomu jinému.
Ivan napsal:
No nic, každý podle svého vkusu, já mám GS na turistiku a funguje na 130% včetně brzd. Jak říká známý, odborník ví, že brždění je maření energie, pro mne je důležitější plynulá jízda, i když svižná. Bavím se stejně, šetřím motorku a neriskuji tolik, že rozbiju hubu sobě nebo někomu jinému.
ale niekedy je dobre trocha zvysit adrenalin v tele.
Ahoj, teoreticky bych neviděl problém v tom nechat si na zakázku udělat větší kotouče + adaptér na uchycení třmenu. Ale stejně jako většina ostatních si myslím, že to je naprosto zbytečný. GS má velice dobrý brzdy v základu.
Už z toho že píšeš: "kapalinu menim kazdy rok.hadice mam pancierove a ked jazdim tvrdo na brzdy,tak abs mi zapina skoro v kazdej zakrute.ja chodim tvrdo na brzdy." je jasný, že problém bude jinde. Není přece normální, abys při každém brždění aktivoval ABS. Na GS jsem sjel už dost kopců a občas i svižně, ale na pěkném povrchu o ABS nevím.
Napadá mě:
1) Řidič neumí brzdit - brždění absolutně bez citu
2) Technická závada na brzdách, brzo a často spíná ABS což vede k nějakému výraznému opotřebení
3) Nějaký divný pneumatiky, který způsobujou to co píšu v bodě 2
4) Skutečně je řidič takovej střihoun, že to brzdy nezvládaj, potom ale bez ABS by byl asi každou chvíli čumákem na asfaltu
Smolim tady jen nějaký domněnky (a 2-4 mi moc reálný nepřijdou), rozhodně víš sám nejlíp co a jak je. Máš nějaký porovnání s jízdou na jiný motorce??? Tam při stejnym tempu vše fungovalo dobře? Choděj ti dobře třmeny? Ještě mě napadá - nemáš na vidlici nějakou vopičárnu, kvůli který se brzdy hůř chladěj?
Fakt mi to přijde divný, na GS jezdí svižně poměrně dost lidí (i celekm slušně naložený), ale o takovym problému s brzdama jsem ještě neslyšel....
Jinak větší průměr ti podle mě zvýší účinnost brzdy (jelikož si na hraně ABS tak to nepotřebuješ a nevím jak moc těch 7,5 mm bude znát), ale nevím jak moc ti to pomůže s tím rychlým opotřebením, nebo jak to nazvat...
Upravil Dave81 dne 09.07.2015 02:36
... a nepremyslel jsi treba o jine motorce?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
problem nemam,zhoreli mi iba raz,len nechcem aby sa to opakovalo.ja som s nou spokojny,idem si ju prerobit podla mojich predstav,tak preto som este rozmyslal nad tymi brzdami.ma najazdenych origo 60 000tis.km,vymenim prevodovku,kratka 1,dlha 6,kratsia rozvodovka,nove tmice,kolesa adv.a to uz mam cez 2000e.origo prevodovka a kolesa a rozvodovka 31/11 budu na predaj.a tlmice tiez.