Pro cestovani ve dvou bys mel lepsi variantu s dvoudilnym sedlem, hlavne pro spolujezdce. Obcas se najde i obyc GS se zvysenym podvozkem z GSA. Vibrace jsou, ale nerekl bych ze nejak extremni.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Měl jsem 1150 GSA a baťůžkovi se vzadu moc nelíbilo, teď na 12 je to prý mnoho lepší. Na 1150 jsem si zase nohy pěkně vyložil na válce a pohoda. Na 12 vyložení nohou nic moc. A teď babo raď
andybross - jestli jsi na GSA seděl, tak asi víš, jestli se tam poskládáš. Široká nádrž je bezva i jako ochrana nohou proti větru a dešti. Teď jsem dal ve dvou Ga-Pa, spolujezdec si neztěžoval, je ale pravda, že dvoudílné sedlo GS je vzadu pohodlnější. U GSA se dá ale předělat, třeba u DD tuning nebo jak se ta firma jměnuje, viděl jsem od nich komfortní kousky.
Žena toho najezdila vzadu jen málo, občas tam někdo na delší cestu sedí a zatím si nikdo nestěžoval, mám 1150 GSA, ale sedlo mám dělané na zakázku, právě od DD tuning. Uskákaný to mám taky uvidím jak se to zlepší po seřízení.. Ale přeci jen špalky na dálnici při 170 jdou znát.
Byt tebou,tak zvazim i variantu 1200GS. Taky merim 196cm a mival jsem jedenactku. Pak jsem poridil dvanactku a ta je vyssi,lip se mi na ni sedi a nemam tak pokrceny nohy. Stupacky mam snizene a sedlo presite a malinko vyssi. Pro me ideal a zena si take nestezuje.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
plánuji změnu, rád bych motorku na které budeme moci pohodlně cestovat s mou drahou polovičkou, zvažuji GSA versus Varadero ..
jaké máte zkušenosti s cestováním ve dvou ?
půjčil jsem si kamarádovu 1150 , bohužel jsme po cca 200 km měli pocit že jsme dost rozvibrovaný
včera jsem seděl na GSA .. ta nádrž je nějaká široká ! ?, mám dlouhé nohy a tak si nejsem jist že se mi tam pohodlně vejdou ,, mám 194 cm
lze na GSA snížit stupačky ?
DÍKY
Ohledně pocitu rozvibrování je asi nejpodstatnější si uvědomit, jaká má být pro Tebe pohodlná cestovní rychlost. Jestli se s 1150 chceš pohybovat často po dálnicích, nebo prostě jen rád držíš motor u huby, pak bych být Tebou volil skutečně raději Varadero, které se cítí na dálnici víc doma, než 1150GS, které v otáčkách vibruje. Popřípadě samo 1200, která má ve vyšších otáčkách proti 1150 propastně jemnější chod.
Upravil Melizoy dne 22.07.2015 08:34
Wer später bremst, fährt länger schnell.
1150 proste pro velky lidi neni. Ja mam necelych 190cm a mel jsem o 6cm zvysene sedlo aby se mi trochu narovnali nohy, protoze jinak jsem umiral. Ac me za to hodne lidi nebude mit rado, GS proste na cestovani po dalnici atd neni...nejlip se citi do 120ti podle me...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Záleží taky s čím porovnáváš..Mám 196cm a jezdil jsem léta na silnicích(R6,aprilia RSV,KTM RC8...) A jedinej problém ve velikosti byl v tom že jsem na těch motorkách vypadal jak vosa na bonbónu. Jinak jsem se na ni vždy naskládal a nijak jsem se netrápil. A teď co mám 1150 adv jsem už spokojenej opravdu maximálně a konečně si říkám že tohle je motorka pro velký lidi.S nohama nemám žádnej problém a v pohodě se vejdu do prolisů nádrže a v terénu aspoň pořádně došlápnu na zem a ne jako spousta prcků co tam pak zápasej. No a ty vibrace to je hold už vlastnost těch motorek ale zase se to dá podstatně vylepšit pořádným seřízením a vhodnejma gumama. A nakonec ta jízda ve dvou.Jezdím s mladou dost a když máme delší přesun tak v pohodě najdeme těch cca 350km a jsme ok a když se nedalo jinak tak jsme dali asi 570km za den ale to už jsme byli hodně votlačený..
Toť moje zkušenosti.
per aspera ad astra
ne ze by byla 1150 mala, to vubec, ale oproti treba dvanactce ma uplne na lejno ergonomii, to je proste fakt. Ja najel i 1200 za den a da se to, jen rikam, ze to uz neni zabava a vubec pohodlny. Vibrace se nejak zasadne serizenim nezmeni, je to proste boxer. Oproti jednobuchu je to lahoda a oproti 4valu traktor
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Na vsechno se da zvyknout,chce to jen jezdit,pokud to vytahnes jen o dovolene,bude ti nepohodlne vse,mam 190 cm,sedi se mi dobre,kdyz me boli nohy,hodim si je na valce nebo se kratce postavim a drtim to dal
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
madmike83 napsal:
Stupacky nema cenu snizovat budes s nimi skrtat vic o asfalt :-)
Mám 5 let snížené stupačky SW Motech a neškrtám.Záleží na stylu jízdy, ale nebál bych se toho. Komfort je výrazně lepší, mimo snžení je jejich plocha oproti originálu výrazně větší.
No a taky je dost rozdíl normální 1150gs a GSA,kde sedím výš,díky sedadlu a tím pádem mám i míň pokrčený nohy...
Mám doma i Varadero a musím uznat,že na rychlou jízdu je mnohem lepší,než 1150,ale zase je víc ucukaný v nízkejch otáčkách a musí se častěji podřazovat.
Na prodej mám obje,jak 1150GSA r.v2003,tak Varadero r.v2000,kdybys to chtěl vyzkoušet obojí zaráz s minimálním odstupem....
Ja bych to napsal jeste takto,kdyz jsem slezl po 6 letech provozu z jamahy xjr 1300 a sedl na 1150,mel jsem pocit,ze je to strasnej kostitras,byl jsem ztoho trochu zklamanej,ale zacal jsem jezdit a brzy jsem si zvykl,po 9 letech muzu rict,ze snad neni lepsi univerzalni motorky ,toz asi tak
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Osobne mam ty vibrace rad, aspon vim, ze ta motorka zije a neni to sterilni ctyrvalec. Ale je fakt, ze pri presunu po dalnici na dovolenou bych se bez toho i obesel :-)
______________
R1150R 2004
Pánové, jestli se mohu přidat se svými postřehy.
Mám 1150 GS 2000 čerstvě po dekarbonizaci a tabulkovém seřízení všeho možného i nemožného. Mám původní katalyzátor a orig. koncovku výfuku z 1200 GS. Při 120 km/h a ustálené rychlosti je motor BEZ vibrací! Má projev elektromotoru...jen hučí... Stává se mi, že se musím podívat pod sebe, jestli jedu ještě s motorem, nebo jestli jsem ho někde neztratil a nejedu náhodou bez něj! Žádné vibrace!!! V ostatních rychlostech vibruje také jen malinko. Dříve klepal, cinkal a teď už jen jakoby kvílel...kňučel...hučel. Připadám si, že nejedu na dvouválci, ale na 8-mi válci. Měl jsem Hondu F6C a ta měla pocitově větší vibrace. Jsem z té proměny po dekarbonizaci unešený stejně silně, jako při ztrátě panictví! :-)