Presne tento problem som vo fore nenasiel, tak sa pytam skusenych, menit diely pokus-omyl sa mi velmi nechce
1150GS, jednosviecka, ABS, 104000 km
Pri silnejsom pridani z mierneho plynu do 3000ot. (napr. rozbehy, rychle obiehanie, ...) motorka vynechava, zakuckava sa, akoby nemala palivo alebo iskru, od 3000ot. sa chyti a ide normalne
- ked pridavam plynule a malo v nizsich otackach, nerobi to
- vo vyssich otackach to nerobi
- synchro ok, ventily ok, sviecky nemaju vela km
- volnobeh drzi ok
- cerpadlo ma normalny zvuk
Mate podobnu skusenost? Osobne si myslim, ze bud kable k svieckam, cievka, hall alebo pal. cerpadlo, blizsie to specifikovat neviem
Dakujem za rady
Upravil varan dne 12.09.2015 19:47
Zkusil bych bud air filtr,palivovy filtr nebo civku...
Upravil Kubrt dne 13.09.2015 02:25
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ty jednosvicky jsou lehve uskubany. Podivej se na nastaveni snimace klapky a jestli meri rozsah v celem rozsahu bez chyby.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kdyz nastavis to prvotni napeti a pak kdyz pridavas plyn tak jestli to plynule naskatuje to napeti a ne nejaky blbosti.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dakujem, zajtra vyskusam. Ak to bude ok, na co to tipujes? V podstate sa zrejme zhodneme v tom vybere co som pisal ja a potvrdili aj ostatni, ale ako to identifikujem, to veru neviem
Dalsia mozno uzitocna otazka: ak to bude ukazovat blbosti, musi to byt ten senzor alebo moze to oblbovat aj volna klapka v ulozeni? Cvakaju statocne asi tak ako kazdemu, ale synchro nie je problem spravit
servisak napsal:
Nastav to na 0.35 musi to drzet pokud mas zavrenej plyn a statenej sitic.
Jen se zeptám .... většinou se udává že by to mělo být nastaveno v rozmezí 0.35 - 0.37. Já to nastavil na střed ... tedy 0.36V. Jen mě zajímá která hodnota je lepší? Raději seřídit ke spodní nebo horní hranici? Jaký je v tom rozdíl? Díky