Zdravim pánove chtěl bych si na moji 1100gs 95 pořídit origo vyhřívane hefty. Co to obnáší stačí koupit jen hefty s kabelama a vypínač na přístrojovku nebo potřebuju jeste neco ? Na motorce už je příprava kam napojim vypínač a rukojeti ? Dik .
Ahoj, je to jen muj nazor, ale pokud bych je na moto nemel a chtel bych je mit, koupil bych nejaky Oxfordacky ci jine s vice stupnama nastaveni a za pocitam mensi penize. Napojit asi pres relatko do okruhu co se spina po otoceni klickem a k baterce pres pojistku.
U origo 1150 jeste jaks takt, i kdyz pres tenky rukavice 2 i vcelku pali. Ale na 650 me pripada minimalni rozdil mezi 1 a 2. U neorigo mas typuji tak 5 stupnu nastaveni?
Upravil milanosor dne 02.10.2015 14:34
I pád na hubu je pohyb kupředu
jak píše milanosor a navíc si nejsem jistý, že motorka bez vyhřívaných heftů z výroby bude mít na konci řídítek "čůra" s vybráním na kabel dovnitř heftů. na druhou stranu třeba Oxfordy, které mám na 1150 mají větší průměr a nesedí tak dobře v ruce jako ty originály. A o estetice externího kabelu vůbec nemluvím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jde mi o to, že ty neorigo třeba Oxfordy vypadaj hnusně levně, věřím že budou asi líp topit ale chci zachovat origo vzhled, ale pravda je, že to je mnohem levnější varianta. Ještě mě napadlo koupit nejaký ty Oxfordy a nacpat na ně ty pěkný Bmw gumy nezkoušel to někdo ?
Budes muset vymenit i riditka...ja to tak mel taky, kabliky tam byli ale musel sem sehnat vypinac, rukojeti a riditka. Pri montazi jinych je staci zapojit do pripravene kabelaze pod zaslepkou misto vypinace a dat pojistku.
Kupredu spatki ni krok...
svobodakT napsal:
Jde mi o to, že ty neorigo třeba Oxfordy vypadaj hnusně levně, věřím že budou asi líp topit ale chci zachovat origo vzhled, ale pravda je, že to je mnohem levnější varianta. Ještě mě napadlo koupit nejaký ty Oxfordy a nacpat na ně ty pěkný Bmw gumy nezkoušel to někdo ?
svobodakT napsal:
Jde mi o to, že ty neorigo třeba Oxfordy vypadaj hnusně levně, věřím že budou asi líp topit ale chci zachovat origo vzhled, ale pravda je, že to je mnohem levnější varianta. Ještě mě napadlo koupit nejaký ty Oxfordy a nacpat na ně ty pěkný Bmw gumy nezkoušel to někdo ?
To nepůjde. U mých je odporový drát zalitý v gumě
Tak to zkusim koupit starsi origo, akorat by me zajimalo jestli nekdo nevite v cem je rozdil v tech riditkach na ty vyhrivany gripy, je to neco co se da prispusobit (napr. dira na kabel) nebo bych je taky musel koupit a jeste jedna vec , da se na tech original rukojetich vymenit ta guma vsechny starsi jsou hrozne osmatany.
Ty gumy vyměnit jdou, je to podobný jako na 12ce, tak hledej ve foru. S řídítkama nevim, ale možná bych měl o ty tvý zájem, pokud by byly na prodej a jsou rovný.
Pkud to chceš vyřešit levně, můžeš pod gumy šupnout fólie. Já jsem to tady někde řešil, ale nemůžu to najít. Je to levné a elegantní řešení. Ty folie byly tuším Heat Demon. Koupil jsem jenom přepínač, nové gumy, staré jsem sundal a pod ně nalepil folie. Dráty šly krásně protáhnout řídítkama a topilo to jak blbý. Zbytek byl na motorce . Ale jak říkám šlo o R1100RT. Nevím, jestli je taková příprava i na 1150GS
tohle je ono
http://heatdemon.com/products/atv-grip-heater-kit
a tady se to řešilo
http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4747&rowstart=80
Upravil tomle1 dne 04.10.2015 08:12
tomle1 napsal:
tohle je ono
http://heatdemon.com/products/atv-grip-heater-kit
a tady se to řešilo
http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4747&rowstart=80
tohle vypada jako nejlepsi reseni za dobrou cenu jeste kouknu jestli pujde taky kabel nekudy protahnout , chtel jsem origo taky kvuli tomu aby mi z plynovy rukojeti nesel kabel kterej se casem ukrouti. Dik za typ
Na RT bylo všechno nachystané včetně otvorů v řídítkách. Dráty od fólií se vedly řídítkama z vnější strany. Pozor na gumy. Pokud si neměl origo vyhřívání, tak musíš koupit gumy s rozdílnýma průměrama. Tyhle
http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/rukojeti-ariete-bmw-p598
A před nasazením nastříkat lakem na vlasy. Perfektně tam vlezou a pak se netočí.
[quote]tomle1 napsal:
Na RT bylo všechno nachystané včetně otvorů v řídítkách. Dráty od fólií se vedly řídítkama z vnější strany. Pozor na gumy. Pokud si neměl origo vyhřívání, tak musíš koupit gumy s rozdílnýma průměrama. Tyhle
http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/rukojeti-ariete-bmw-p598
A před nasazením nastříkat lakem na vlasy. Perfektně tam vlezou a pak se netočí.[/quote
Mel jsem doma pujceny znamyho gs s origo vyhrivanim kde jsem se podival jak je vedenej kabel z rukojeti a na rozdil v riditkach a neni to nic slozityho jen dira na kabel a vykrojeni riditek v miste kde se pootaci kabel z rukojeti plynu. Tohle udelam na mojich riditkach bez problemu taky a koupim ty topny folie ktery nalepim pod gumy a je to. Dik za rady.]
Zdravim, nechci zakládat nové vlákno a jiné vhodné jsem nenašel. Mám 1150 gs a každý heft mi hřeje jinak. Navíc mi připadá, že čím rychleji jedu, tím míň hřejou. Nevíte čím to může být? Motorku mám chvíli, tak jsem to začal používat nedávno.
jackA napsal:
Zdravim, nechci zakládat nové vlákno a jiné vhodné jsem nenašel. Mám 1150 gs a každý heft mi hřeje jinak. Navíc mi připadá, že čím rychleji jedu, tím míň hřejou. Nevíte čím to může být? Motorku mám chvíli, tak jsem to začal používat nedávno.
Čím vyšší rychlost, tím vyšší průtok vzduchu, tím vyšší odvod tepla z heftů.. Rozdíly v teplotách zkus změřit, vezmi dva nejlevnější teploměry co seženeš, přilep je tak, aby se nemohly hýbat a byly ve stejných místech, stejně přimačknuté k heftům a hřej.. Uvidíš, jestli se ti to jen zdá nebo jestli na tom něco skutečně je..
jackA napsal:
Zdravim, nechci zakládat nové vlákno a jiné vhodné jsem nenašel. Mám 1150 gs a každý heft mi hřeje jinak. Navíc mi připadá, že čím rychleji jedu, tím míň hřejou. Nevíte čím to může být? Motorku mám chvíli, tak jsem to začal používat nedávno.
Ony totiž ty blástry na 1150GS jsou docela nízký a zafukuje Ti tam. Nejlepší je údajně koupit v TT tyhle nástavce. Údajně to hodně pomůže, ale odzkoušené to nemám.
http://shop.touratech.cz/spoiler-for-original-hand-protectors-bmw-r1150gs-adventure-r1200gs-up-to-2007-black.html
Upravil tomle1 dne 06.01.2016 08:39
Já mám na své 1150 GS (2000) originál vyhřívání a koupil jsem si i ty nástavce na blastery od TT. Pokud porovnám výhřevnost s Oxfordy, tak ty originál hřejí málo a při hodně nízkých teplotách mi přijde, že to ani necítím. Ty nástavce mi pomohly s lepším odvodem vzduchu a vody (a to hodně), ale ani tak nepocítím větší teplo od rukou.