Zdravím jsem vlastníkem F 650 GS Dakar roky výroby 04 nedávno se mi povedlo položit motorku v terénu na polní cestě pád celkem slušný cca 30 km/h na dakarce nejsou žádné vizuální náznaky pádu řidítka jsem taky neohl. Startuje řadí chladí nic neblbne kromě řetězu. Ten vydává při jízdě nepravidelný zvuk a celkem dost sebou háže nahoru a dolů, motorku jsem právě položil na stranu kde je rozeta. Před pádem jsem si ničeho takového nevšiml možná trochu házel nahoru dolů, ale nevydával nepravidelný zvuk. Taky byl před pádem nově namazán po pádu dost zasviněn od prachu a bordelu. Zajímá mě co jsem při pádu mohl poškodit a jestli s tímto jevem nemá někdo zkušenosti. Budu rád za každou odpověd vrtá mí to furt hlavou nebo tip co zkontrolovat. Mám trochu obavy jestli jsem nepohl rámem na druhou stranu moto ve vyšších rychlostech nějak nehází tak nevím.
luke přiložený následující obrázek:
doufám že v tom vnímání máš pravdu každopádně řetěz jsem našponoval není možné že jsem ho přešponoval? on mi ten průvěs celkem lítá na jedné straně napnutější na druhé je průvěs o něco větší bylo to tak už i před pádem
Tak tak. Retez uz je vydojenej a pri napnuti je v jedne casti dobrej a v dalsi ma zase jinej pruves. Kup novou retezovku.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ok koupím řetězovku díky za rady jen mě furt děsí že před pádem nic takového nedělal nešlo ho slyšet po pádu ano. napadlo mě jestli jsem třeba nepohl s kyvnou vidlicí nebo něčím je nějaká možnost to zkontrolovat?
Takovymhle odlozenim s kyvkou nic neudelas. To bud v klidu. V jakym stavu mas silentbloky v rozete? Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Imho, co rozeta? Psal jsi, ze Ti to padlo na stranu, kde je rozeta, neni treba "nakopnuta" ?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
A co třeba s rámem jako říká se že bmw jsou dost bytelné, ale podle mě je možné vše na silentbloky se podívám zítra a pošlu foto. Ještě jedna otázka ví někdo nějaký servis v okolí Ostravy kde by byli ochotní mi rám zkontrolovat. Popřípadě nějaké doporučení servisu, s BMW jsem zelenáč
luke napsal:
A co třeba s rámem jako říká se že bmw jsou dost bytelné, ale podle mě je možné vše na silentbloky se podívám zítra a pošlu foto. Ještě jedna otázka ví někdo nějaký servis v okolí Ostravy kde by byli ochotní mi rám zkontrolovat. Popřípadě nějaké doporučení servisu, s BMW jsem zelenáč
ty chceš po odložení v terénu měřit rám??? Chtěl bych být tvůj servisák !!
Já vyletěl s Dakarem v 80ti kmh z mostu do řeky, udělal jsem s nim salto.. já se polámal.. dakar měl rozbitý štít, jeden blinkr, ovladač a to bylo vše....
Nebut labut a schovej vyplasenku
V asi 80km/h rychlosti jsem na Bigovi trefil srnu a motorka skoncila ve skarpe a ram jsem hnutej nemel akorat vidle a podsedlak do vrtule.
Hlavne prosim Te nejezdi do servisu aby Ti ten ram zmerili, to je chujovina.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Takto vypadají všechny 3 tlumiče rozety. Vše jsem rozebral vyčistil a složil zpět zvuk se dost omezil už nejde tolik slyšet. Napadlo mě že řetěz má O kroužky a já ho po pádu vypral vapkou nedal jsem mu tím ko? a nebo jsou už ty tlumiče rozety ko?
luke přiložený následující obrázek: