Beru cokoli..........do Čech ofiko prodaly pouze 3 kusy, tak nevim jestly Českej manuál vůbec existoval.
Jedu pro to příští týden a je k tomu prý pouze Angl. návod, ale ještě jsem ho nevyděl.
Jakej to má třeba interval na olej.....jako GS nebo míň.
Než koupim pořádnej tlumič + pružiny na předek jak mám nastavit ty DUDY co dávaj dozadu.
Po kolika najetejch km to můžu trápit.
Olej jako do GS nebo lepší ??? jde to úplně jinak ( rychlejš ) do otáček.
Benzín 98 nebo 95 stačí.
A spousta jinejch otázek
Robert přiložený následující obrázek:
[239.16Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Českej návod k obsluze existuje i když ho měly až dva roky po tom co to v ČR prodávaly + dílenská příručka na CD v mnoha jazycích (napiš mi na cizakbmw@seznam.cz a nějak ti to seženu)
Olej měním po 7-10tis když jedu turistiku na dovolený a po 3-5tis km v terénu .
Trápit to je škoda, já jsem to začal postupně učit od 3-5tis po důkladném zahřátí-20km a více !
Olej dávám od 10 tis polosyntetiku Motorex 20w50 do té doby MUSÍ mít motor na záběh minerál !!!
Benzín stačí 95 to to jede pěkně ale na 98 je to ostřejší až moc
Vzadu je měch to je konec ale na turistiku stačí , vpředu jsou koncepčně 20let staré vidle a jedna má ůtlum a druhá odskok-to je zas konec ale furt lepčí než ten měch bez tlumiče (vidle jdou vylepčit,když nebudeš řádit v terénu tak ti postačí )
Jak se ti líbí reklamní podvody fy BMW , moto stavěná na nejtežší terény světa , ale nikde nepíšou že s podvozkem kterej ti zlomí vaz v kombinaci 1200ccm 105 HP
Předem díky za návod i příručku , email je .......robert@abparket.cz.......
Jakej minerál doporučuješ na ten záběh........ a neni lepší na běžnej provoz 10W50 nebo 10W60 ( samo Syntetika MOTOREX ) .?.
Protože nejsem Jimmi Lewis tak u mě bude ten olejovej interval cca 5-8 tis OK .
Jak se chovaj ty přední vidle s novou pružinou ...........stíhaj nebo je to třeba na roletě o rozbytou držťku.
Ten měch na tak těžký motorce rači ani komentovat nebudu. Motorka za 460.000,- takle jí vodrbou a daj tam tlumič jak na náklaďák ......bravo soudruzi
Robert přiložený následující obrázek:
[70.4Kb]
Upravil Robert dne 04.02.2009 20:50
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Jinak já jsem byl zprvu z toho měchu nadšen a těšil se jak budu ladit zadek na dovolený odfouknutím či přifouknutím podle bagáže ale centrál je ŠPATNĚ udělanej a pístnice z dutýho hliníku se stěnou asi 1mm praskla vejpůl.
Nejhorší ale na něm není ten měch ten slouží na náklaďákách statisíce km ale špatnej je tlumič takže zadek nakopává jako kdyby tam bylo jen péro a taky proto na tom videu jak tu nedávno kolovalo s pádem HP2 to tak dopadlo, bylo vidět že ho zadek nadhodil a přední tlumiče šly do kolen jak by nešly snad ani na Simpsonu - to je od BMW vizitka kvality jaká se u Japonců asi nevidí a ať mi nikdo neříká že BMW je kvalitní - spíše naopak ...
Krosky na dráze s tim honit nebudu, se zrychlením 3,2/100km to na ně sice má, ale váhou a tlumičema ne.
18.000,- ( Wilbers ) nebo 30.000,- ( Öhlins ) za opravu po BMW.
Nic neřešit nebo každý rok na servis tlumiče ÖHLINS za cca 2-4000,-
WILBERS - možnost 3 druhů síly pružiny ( soft, medium, hard )...ÖHLINS asi taky .?.?.?.
A teď Babo road
Robert přiložený následující obrázek:
[9.21Kb]
Upravil Robert dne 05.02.2009 18:27
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
[quote]cizak napsal:
Jinak já jsem byl zprvu z toho měchu nadšen a těšil se jak budu ladit zadek na dovolený odfouknutím či přifouknutím podle bagáže ale centrál je ŠPATNĚ udělanej a pístnice z dutýho hliníku se stěnou asi 1mm praskla vejpůl.
Nejhorší ale na něm není ten měch ten slouží na náklaďákách statisíce km ale špatnej je tlumič takže zadek nakopává jako kdyby tam bylo jen péro a taky proto na tom videu jak tu nedávno kolovalo s pádem HP2 to tak dopadlo, bylo vidět že ho zadek nadhodil a přední tlumiče šly do kolen jak by nešly snad ani na Simpsonu - to je od BMW vizitka kvality jaká se u Japonců asi nevidí a ať mi nikdo neříká že BMW je kvalitní - spíše naopak ...
No ja nevim... ten pan co si rozbil na HP2 drzku, mel na predni vidli nejaky napis WP .)
To, ze mu motorka padla na predni, mohla byt i jeho chyba - zavreny plyn tesne pred skokem.... Ja jezdim s mechem na "soft" a neprijde mi, ze by me nejak vyhazoval...
Robert>Nemyslím že by jsi musel honit krosky ale na takovéto moto dát tlumiče co dělají opak než fungují je síla !
Ohlins je na hony jinde a umím za 20-25tis tak to není co řešit a servisuji ho 1-2x ročně , výběr per nepočítaně
Remarko>Máš pravdu že to mohla být i jezdecká chyba a muselo by se přesně vidět vše včetně nájezdu ale po tom co já mám zkušenosti i z jiných HP a majitelů tak klidně chybovat nemusel, takhle to s origo podvozkem probíhá přesně stejně!
Tvůj měch na jiné lehčí motce asi trošinku tlumí když ho daleko méně foukáš a tak to proto tolik nekope
cizak napsal:
Robert>Nemyslím že by jsi musel honit krosky ale na takovéto moto dát tlumiče co dělají opak než fungují je síla !
Ohlins je na hony jinde a umím za 20-25tis tak to není co řešit a servisuji ho 1-2x ročně , výběr per nepočítaně
Remarko>Máš pravdu že to mohla být i jezdecká chyba a muselo by se přesně vidět vše včetně nájezdu ale po tom co já mám zkušenosti i z jiných HP a majitelů tak klidně chybovat nemusel, takhle to s origo podvozkem probíhá přesně stejně!
Tvůj měch na jiné lehčí motce asi trošinku tlumí když ho daleko méně foukáš a tak to proto tolik nekope
Ta vaha tam bude hrat velkou roli, souhlas. Jsem zvedav kolik vydrzi .
Kdyz motku vytahnu na projizdku, tak si tak 3km ten mech pekne pohvizduje...!
Je to normalni? Jak se zahreje a ztvrdne, tak je to uz ok.
Predni vidle budeme mit asi stejne - Oem Marzocchi? Resil jsi nejak progresivni
pruziny?
Remarko> Mě měch nehvízdal nic to bych sledoval a řešil co s tím máš.
Přední pružiny mají na prodej tvrdší a progresivní od Wilberse, já origo podložil a mám předěláné vnitřky tlumičú, je to úplně o něčem jiném ale perfektní to stejně není - je to 20let stará vidlice kde jedna dělá útlum atd ...
Takže jsem koupil nové motokrosové vidle ale ještě je tam nemám protože spíše cestuji a zas ty motokrosy mají samozřejmě jepičí život, musí se často repasovat tak si je šetřím a kuli pár akcím za rok jako je Xl či Motoráj Rally je jich škoda (viděl jsem planžety takových vidlí z motokrosu po pěti motohodinách a vypadaly jak vějířová podložka )
Nazdár Remarko, tak jsem do toho vzduchu spadnul taky.
Už jsem domluvenej a v pondělí pro ní jedu do Blavy, až zase někam pojedem tak ti jí dám čeknout. Předek budu řešit jenom jinou pružinou, a tvýmu Xku by to určitě pomohlo taky, ale cena za ten zadek je deprymující. Ještě dneska si pamatuju jak se ta série potápěla na předek když jsme udělaly bytku BMW / KTM v lese.
Ale jaké péro vybrat TT nebo W....kdo jim to vyrábí, tam nehraje roly pár stovek ale max. funkčnost, protože letět jako ten borec na HP2 bych rozhodně nechtěl.
Robert přiložený následující obrázek:
[90.62Kb]
Upravil Robert dne 05.02.2009 23:03
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Nazdár Remarko, tak jsem do toho vzduchu spadnul taky.
Už jsem domluvenej a v pondělí pro ní jedu do Blavy, až zase někam pojedem tak ti jí dám čeknout. Předek budu řešit jenom jinou pružinou, a tvýmu Xku by to určitě pomohlo taky, ale cena za ten zadek je deprymující. Ještě dneska si pamatuju jak se ta série potápěla na předek když jsme udělaly bytku BMW / KTM v lese.
Ale jaké péro vybrat TT nebo W....kdo jim to vyrábí, tam nehraje roly pár stovek ale max. funkčnost, protože letět jako ten borec na HP2 bych rozhodně nechtěl.
Cau Roberte!
ukladam si tvou nabidku na pujceni HP2 do mozkove pameti! Uz se tesim!
Co orandzada? Ta pujde z domu? .
Ja tu pruzinu v predku resit zatim nebudu. Nejak si nestezuju... Ale koukal jsem se, co je na trhu a mozna bych sel do Hyperpro / Zlabek /. Jinak o vikendu - sobota - ma byt celkem slusne. Nedame nejaky offroad meeting?? Dej vedet!
Dal bych "Road to Bahno" rád ale nemůžu .........
Moto bunda RP2 na reklamaci.......odešel zip
Nové nástavce 50 mm, pod řidítka KTM na černém eloxu a čekám je každým dnem. Jinak už na ní mám vše hotovo.
Žlutka R1200GS před prodejem tak jí nechci špinit, a s ní bych si to ani neužil.
HP2 doma až od pondělí večer.
Takže bohužel nemůžu, ale jak mi vrátí bundu z reklamace tak bych šel na čemkoli, hned a rád............ze zoufalství jsem nedávno jezdil po Klánovickým lese ktrej mám za barákem, ale bylo to na žlutce a vůbec jsem si to s těma 220 kg na sněhu neužil, spíš to bylo za trest a pro odrazení.
Kačena - oranžáda z baráku rozhodně nepude, ty emoce jako 650 cm3 na 138 kg ti nic jinýho nedá, HP2 je jako druhá motorka ( pučim ale nesmíš skákat ). Když jsem jí byl zkouknout tak jsem jí zkoušel a díky absenci vyvažovací hřídele jde neuvěřitelně rychle do otáček. To jsem na GS vživotě nezažil jak nasraně se hned vytáčí.
Robert přiložený následující obrázek:
[118.91Kb]
Upravil Robert dne 06.02.2009 00:28
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.