To ale bude hlava mapa spojit ten kardan 1100 z prevodofkou 100... ja bych do teho zadku nevrtal.
Upravil Bohumil dne 07.12.2016 13:20
Kupredu spatki ni krok...
No a cos kupil.hod fotku at to pomluvime. To zadni kolo bude urcite o 1cm ven takze leda nahnat predni kolo na jednu stranu ale to by bsl lepsi kotouc v pravo abys mohl vypodlozit brzdic. R80gs PD ma taky predni kolo na jednu stranu, resil semto dyz sem tam chtel dat druhy kotouc tak tam nevlezl...nakonec sem koupil ten v3lky od sibnroku.
Kupredu spatki ni krok...
Už jsem měl jeen telefonát, že 1cm sem a tam se dá v klidu pořešit centrováním ráfku...
Jinak ještě jsem nekoupil nic...jen sonduju, co obnáší taková úprava.
Čili sehnat něco klidně i v horším stavu, a nebo se na to vysrat a koupit origo dvouventila a nechat ho tak a k tomu XT z roku vosumšest/pojďdomnězboku...
Čili sehnat něco klidně i v horším stavu, a nebo se na to vysrat a koupit origo dvouventila a nechat ho tak a k tomu XT z roku vosumšest/pojďdomnězboku...
Já bych už tak nějak z principu nek.urvil to,co je ještě pěkný.Buď něco,co už je napadeno kutilem/po bouračce a nebo to nechat,jak to je ....těch už jenom ubývá a není třeba se na tom podepisovat vlastní haxnou
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Zetore ty 100ky je škoda. Ja ji měl taky a vzhledem k tomu ze jezdime Rumunsko,Albanii a do terenu to tam pošlem tak jsem ji dal raději pryč . Občas mi to tam upadne a to by mě odvezli,kdyby se s ni něco stalo. Tak jsem si raději koupil normální 1150 a je to lepší. Jinak ve 2Bmoto maji stale naprodej tu jejich stavbu z dvouventila a nevim kam přišla Sadílkovo dvouventil ten ho taky prve dával pryč,myslim za 80tis.
Sadilek ji jeste ma, s tim jsem mluvil. Ta v 2B uz davno neni, píšou, ze ti ji postavi. Ja bych ji ani hotovou nechtěl...kdyz uz, tak bych si to chtel udelat sam...ale ta sadilkovo jako základ by sla...
Aha... Tak kdyz zacnu od predu... Vidlice se daj jakykoliv KTM a bude to pekne fungovat... Daj se na to koupit ruzny planzety a pruziny, tak bych ani nic jinyho nedaval nez WhitePower...Na stavbu co jsme delali na dilne jsme koupili komplet predek z EXC a stacilo to... Vyresis rovnou i Excel rafek a nemas ten tunovej origo od BEHR... Brejle se daj pouzit, jen je treba je kousek popustit dolu aby to melo nejakej rejd... Musi se udelat osa rizeni a koupit velkej kotouc s jinou casti brzdice... Jestli neco s ramem?? Daji se dat vyztuhy... Mame je nakresleny v autocadu, takze je staci nechat vypalit a navarit na ram... U zadku jsou dve moznosti... Bud ti staci to co tam je a nechas tam naplest 18" z r1100r/rt nebo r1200c... To se celkove zvedne akorat to chce zainvestovat do nejakyho dobryho zadniho tlumice... Ale zdvih to mit nebude... Zadky jsou v offroadu na kazdym BMW tragicky... Nebo si koupis redukci na prevodovku a prdnes tam kardan a kyvku z r1100... Udelas na podsedlovce uchyceni tlumice na stred a ziskas tim volbu lepsiho tlumice (to bych asi kontaktoval Manuela Schada( jestlis byl letos na hp rally, tak tam byl na predelanym r100gs pd)) a nazenes nejaky ty dalsi centimetry na svetly vysce (r1100 kyvka je o 7cm delsi... Jinak pak uz je. Staci ocesat z toho zbytecny kraviny jako je plexi a kapotaz, zkratit podsedlovku, dat dlouho petku do prevodovky a postarat se o motor jestli bude mit kolem 100tkm a mas hotovo ale pocitej ze to nebude levna zalezitost snad ti to pomohlo alespon trochu...