Letos měl můj Baworáček (1150 Adv) pěkné vánoce, dostal ochranu světel a podvozku (katalyzátoru) a dorazy řídítek. Chystám ho ještě potěšit Y svodem, místo kaťáku a Topcasem. Jestli zvednu řídítka, zatím nevím. A co vám ještě chybí?
Peníze Věcí je spousta. Někde jsem to tady už psal (Vychtávky...), musim nějak doladit tu výstuhu podsedlového rámu, doraz řiditek, zvednutí řiditek a bůhvi co ještě. Jinak ochranu světel a katiku mám. Z vlastní zahrádky
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
První 1100GS jsem koupil v r.1998, teď mám rok 1150GS Adventure. Doplňky se krystalizovaly podle potřeby a používání motorky. Dorazy řídítek nemám a plech na hlavním stojanu také ne. Prostě jsem - zatím - usoudil, že to zatím nepotřebuju. Naproti tomu ochrana světla i chladiče, pořádné kryty řídítek, zvýšené plexi pomocí systému tobinator, GPS + roadbook, hliníkové boční kufry (topcase plastový, protože na ten se nepadá a nerozbije se), kanystr s vodou, láhev na pití, zástěrky na nohy od Wunderlicha, třídílný tankpad atd. jsou věci, které mám. Taky zvýšená a přiblížená řídítka, je to super v terénu ve stupačkách a i na silnici je to bezva. A pak drobnosti jako držák zámku kotouče vzadu na nosiči, abych ho nemusel lovit někde v kufru, mapník na nádrž atd. Letos mi chybí zapojit nová GPS a na druhý kufr namontovat držák TT na dvě PET lahve. Možná jsem na něco zapomněl. O každém doplňku dlouze přemýšlím jestli bude k něčemu, nesnáším nastrojování jen abych vypadal jako velký cestovatel nebo že to má někdo jiný. Tož tak. Ivan
Já o zvýšení řídítek uvažoval dlouho, ale nechtěl jsem riskovat, koneckonců jsem jezdil 6 let bez něj a v pohodě. Pak mi ho jeden slovák půjčil (Wunderlich, 3,5cm vyšší a 3cm blíž k tělu) ať to vyzkouším a buď to vrátím nebo zaplatím. Druhý den jsem jel na Slovensko a najel za víkend 1700km včetně kousků v terénu. Ve stupačkách není co řešit, je to výrazně lepší. V sedě to je tak, že nesedíš stejně s pokrčenějšíma rukama (díky bližším řídítkům), ale že sedíš uvolněně trochu vzpřímeněji. Tím jsem dospěl i ke zvýšení plexi, protože v létě jezdím často s odklopenou helmou a už mi ji bral trochu vítr. Jediná věc, na kterou jsem si musel zvykat, bylo zatáčení. Nezdá se to, ale vzpřímenější poloha znamená těžižtě více vzadu a motorce se nechtělo zatáčet jako dřív. Takže jsem se musel naučit v zatáčkových partiích, takových těch "klopících" pracovat víc tělem a přenášet těžiště dopředu. Ivan
Já jsem vždycky pro strohost, přehnanost a přeplácanost se mi nikdy nelibily. Přemustrované mašiny s celým Touratechem jsou mi vždycky podezřelé. V postatě must je asi zvýšení řidítek (pořídil jsem si 35mm a k tomu clamps - páčky, abych mohl regulovat bez nářadí) pro milovníky terénu, mám hliníkáče Hepco Becker 45l a orig. topcase i když na dlouhé cesty je asi lepší vak. Tankbag mám ten celkem malý originální BMW, byl v ceně motorky při koupi. Teď musí dojít i na nějaké GPS, ale si použiji PDA Acer N35 který jsem koupil v létě a mám ho jako přenosné GPS do auta pokud cestuji letadlem a pronajímým na místě auto, abych nebyl závislý na vybavení vypůjčeného. Existuje myslím celkem levný držák a nepromokavý obal s napájecím kabelem. Pokud děláte cestovní enduro v partě (jak jinak?), tak asi ochranná mřížka reflektru je logický doplněk (nedávno jsem dostal jedním rázem dva kameny - jeden do přilby a jeden do plexi od přede mnou jedoucího jezdce, ale pokud by býval zasáhl světlo, asi by to nevydrželo. Jo a mám dva malé kryty na ty kulaté otevřené spoje kostry
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[quote]Doc napsal:
V postatě must je asi zvýšení řidítek (pořídil jsem si 35mm a k tomu clamps - páčky, abych mohl regulovat bez nářadí) pro milovníky terénu,
Ahoj, to by mě zajímalo, kde se to dá pořídit a jak jsi s tím spokojený:
hanzelka