Zdar Fšichni!
Chtěl bych koupit gs 1200 R.v. 2004, prej se mu sere posilovač brzd a stojí to dardu cca 20 tisíc, i servisák mě od toho zrazuje. To se to fakt sere úplně u všech motorek? Mám možnost dovézt si Gs z Rakouska se servisní historií za pěkný peníze. Při kolika km se to tak posere ten posilovač +/-? Jak poznám na motorce, že už ten posilovač je vymeněný?? Díky za rady Tonda.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!
Já měl ročník 2005 (teď ji má soused - s klidným svědomím jsem mu ji prodal) už má 110 tis. km a s posilovačem ani ničím dalším ŽÁDNÝ problém. Pouze v 80 tis. preventivně repasován koncový převod a tlumiče, jinak pouze běžný servis. Je to jak se vším, když máš smůlu na kus, máš peklo...
Born To Lose. Live To Win.
Právě ta motorka už má najeto 105000 tak abych si pak ještě nepřiplatil za ten posilovač 20 tisíc. Už jsem tam kupoval 1150 GS výročku a do teďka téměř bez problémů. To už jsem na ní najel 60000 km za 5 let. Zajímalo by mě jestli se dá poznat, jestli je ten posilovač vyměněný nebo ne. To asi nikdo netuší, zítra budu mluvit se Servisákem tak se s ním poradím.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!
Měl jsem GS 2004 a naprosto OK. Teď mám GSA 2006 a skoro 110 000 km a vše stále pracuje jak má
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/