Při normální jízdě podřazuju z tzv.meziplynem, jinak tam ty kvalty moc nejdou.(třeba z šestky-zmačknu spojku, polechtám plyn a cvakám dolu jak po másle). Jak je to u vás?
lucasgs: nechcu být válečným štváčem, nebo možná jsi to blbě popsal, ale meziplyn se dává když nemáš zmáčklou spojku Meziplyn: 1. spojka-vyřadit 2. velikost meziplynu podle rychlosti (dle zkušeností) 3. spojka-podřadit ...jinak se zmáčklou spojkou jen dodáváš takovou estetickou podobu jízdy aby na to víc letěly ženské
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Pokud nemáš mezi kvalty neutrál, tak by přidání plynu nemělo mít vliv-jak bylo řečeno, efekt pro
řazení to má pouze, pokud ho přidáš a nemáš zmáčklou spojku - ulehčuješ tím synchronům..
Ale já to přii podřazování dělám taky, co se týče zvuku, vypadá to líp
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Diky za hodinu autoškoly ale řazení kvaltu v nákladáku mě živí už jedenáct let!O efekt mi už nejde vubec a na GS jsem najezdil cca dva tis.km.Zbírám jen skušenosti pánové.Prostě ty rychlostní stupně mi jdou na muj vkus podřazovat dost ztuha. Myslíte že jde o zvyk?
Já mám teda malý GS, ale už jsem od pár lidí slyšel, že je potřeba zvyknout si na tvrdší řazení
Ale nevím,na 650 mi jde převodovka jak po másle
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Kasak napsal:
Na to si zvykneš bávo vydává spoutu divnejch zvuků a hluků.O těch je tady na foru spousta článků.Já řadím nahoru bez spojky a dolů s ní.
To jde? mě se to teda parkrát povedlo na Bigovi,ale zcela nechtíc...Nevim,na Erichovi bych měl asi strach ,to nahoru ládovat bez spojky...
Jinak u mě podřazování v poho,jen tak si to tak hezky mlaskne a je tam.A taky si vrkám s plynem jen tak,čistě pro ucho a pro bábovky (když jedu sám) a pro chlapy,když vezu mou milou
Upravil Kubrt dne 02.03.2009 18:35
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nevím chlapci, asi jsem másílko, ale mě je řaření s meziplynem celkem nepříjemné, bo ten boxer dá o sobě vědět, ale asi záleží jak moc se za to veme, každopádně zastávám plynulé řazení a jde to tam samo
To ticho léčí...
je to jen taková parádičkanic víc
to řazení mi přijde úplně stejný jako u ostatních motorek,někdy jde líp,někdy hůř,někdy mě tam spadne jednička tak jemně,že to poznám podle zhaslé kontrolky neutrálu,tedy abych to zhrnul,řazení je přesné jak je přesná tvoje noha,to je celé
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Thomasson napsal:
Pokud nemáš mezi kvalty neutrál, tak by přidání plynu nemělo mít vliv-jak bylo řečeno, efekt pro
řazení to má pouze, pokud ho přidáš a nemáš zmáčklou spojku - ulehčuješ tím synchronům..
Ale já to přii podřazování dělám taky, co se týče zvuku, vypadá to líp
tohle jsem si taky vždycky říkal, nicméně nerozumím tomu jakto, že při řazení dolů, extrémní případ 1 ze 2 za jízdy, je bez "meziplynu" rána jak z děla (Jawa i BMW) a s to jde neporovnatelně snáz, vážně si nemyslím že by to bylo jen pro efekt :-)
naopak, efekt je to tam narvat až se všichni otáčí
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Za karieru mého GS mám na cestách najeto bez spojky (prasklé lanko) asi cca 600km v horách, dá se to v pohodě, jen se musíš rozjíždět z kopečka. Řadí to v pohodě nahoru i dolu bez počítání zubů.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /