snekite napsal:
Čau, čistě teoreticky. Vybije se mi baterie na báwu, šla by připojit externě další baterie přes CL zásuvku? (jen na nakopnutí)
CL zasuvka je jina, nez na bawu pokud vim.
b ) i tak je to imho moc hubenej drat a nejspise i citliva elektronika mezi tim.
tj. ja bych to neriskoval
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spíš bych řešil proč se baterie vybijí (odběr,zkrat, špatná baterka...)než připojení jiné. Na nouzové startování (největší odběr proudu) jsou startovací kabely a ty musí mít správný průměr kabelu, přes zásuvku ti při nejlepším shoří kabely.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Ano jištění těchto zásuvek je většinou pojistkou jen asi 10A i průměr kabeláže a konektory jsou tak dimenzovány. Startér bude potřebovat odhadem víc jak 100A. Takže k nastartování to nebude, ale propojit, dobít a nastartovat poté půjde.
Na častější externí startování leda instalovat třeba tyto konektory co jsou na větší proudy https://www.batte...konektory/