dos dobry kluci z car servisu nam take trosku predelavaj nasi krasavici yamaha xj 650 bude nova kyvna ve predu a bytelnejsi drzaky me puvudni neprezily cestu z bruntalu do prahy protoze jsem naseho velorexe rozsiril o 24cm ta uzka sajda me dost sere pri nastupovani a podobne dojed na sidecar sraz v olomuci je tam naco koukat a da se pokecat se stejnima magorama http://www.sajdkarklub.cz/index.php?prava=aktuality.php&leva=1*
Gratuluji, to je prostě nádhera.
Nikdy jsem se sajdou nejel, ale pořád mě to k ní nějak přitahuje. Tu tvoji nádhernou motorku jsem na výstavě viděl a bylo to to jediné, co mě tam z motorek opravdu zaujalo (abych nelhal, rozplýval jsem se i nad těmi Dněpry hned vedle, ale to jsou tak trochu příbuzní, to se nepočítá).
Naleštěných nových motorek jsou plné salóny, ale pěkná sajda s BMW, to je jiná liga. Doufám, že si jednou takový sen taky splním.
BMW GS = stroj na radost
Taky jsem uvažoval o Uralu, ale ty nové, které snad už fungují (750-ky) ještě nejsou prověřené časem, taže jsem se rozhodl jít touhle cestou. Pan Ledinský je profík a na moje přání udělal připojení sidecaru opravdu bombenfest! Prostě se snaží vyhovět a spáchat připojení na míru dle přání zákazníka...
Uraly mají ale jednu výhodu - zpátečku. Ale na tom už taky pracuju - našel jsem v říši jednoho pána, co umí zastavět zpátečku do 1100GS převodovky. To ale až příští zimu...
Jiný názor, taky názor - promiň, ale je to PASKVIL . Na výstavě jsem se zhrozil, co lze s GéeSem také udělat. Nic ve zlým, přeju hodně šťastných km .
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Emilio napsal:
Dooobrýýýý!
Ale na kličkování v lese to moc asi není,co....
Zpátečka by se mě někdy taky hodila,nešlo by to i do dvanáctky?
Na kolik ta zpátečka výjde?
Na kličkování po lese to opravdu není, ale to jsem nedělal ani sólo. Jo a na sólo nemůžu vozit svýho partáka!!!
Ta firma co jsem našel se zabývá převodovkami od sahary až po 1150, takže 1200 ne-e.
cz přiložený následující obrázek:
Jasně, vedle byly Uraly a ne Dněpry, jak jsem zase uviděl tu tvoji krásku, tak se mi z toho zatočila hlava a pomotal jsem to. Na tom Uralu se mi líbí zpátečka a hnané kolo na sajdě, ten vojenský vzhled a původ, ale BMW to prostě není...
A že se to někomu nelíbí? No to je v pořádku, někdo má rád holky a jiný vdolky (nejlépe bavorský se sajdou )
Ať ti dlouho dobře slouží.
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
Jasně, vedle byly Uraly a ne Dněpry, jak jsem zase uviděl tu tvoji krásku, tak se mi z toho zatočila hlava a pomotal jsem to. Na tom Uralu se mi líbí zpátečka a hnané kolo na sajdě, ten vojenský vzhled a původ, ale BMW to prostě není...
A že se to někomu nelíbí? No to je v pořádku, někdo má rád holky a jiný vdolky (nejlépe bavorský se sajdou )
Ať ti dlouho dobře slouží.
Díky.
Ural taky může vypadat moc hezky a kdyby to byly vyhlášené držáky jako BMW, asi bych ho už měl doma...
Sidecary samozřejmě plno lidem nic neříkají a myslí si, že je motorky zprzněná. Já minulé léto pořídil Jawičku s Velorexem a GS pak stálo celé léto v garáži. Je to samo věc názoru a nikomu to nenutím, jen jsem se chtěl podělit o radost s lidma podobně postihnutejma 3 kolama...
cz přiložený následující obrázek:
Aj ja som nad tým meditoval ..... Ale je to super...Chcel by som to kôli malej dcérke... Ale vyfotil som si ten tvoj stroj!
petronelka přiložený následující obrázek:
[49.32Kb]
Upravil petronelka dne 21.03.2009 22:38
Cesta je cieľ ...
Borci, až dojedete s Uralem ke Kaspickému moři, pak můžete vykládat, jestli je to držák nebo ne. Ural je kvalitou zpracování a použitými díy na stejné úrovni jak BMW, jen nemá tolik té zasrané elektroniky. Koupím si ho hned jak mi zbydou kačky. Mně se u Kaspiku na GS 1200 posral ten jejich novej kardan - 45000 km a šel do pi-kytek a BMW jako kvalitní firma se k tomu moc dobře nestaví. Plivejte si, no na čem jezdíte a s čim máte zkusenosti. Ural za celých 9000 km neměl jedinou poruchu!!!!! Sláva a čest!!! Ať žije Ural Ural Ural!!!! A se sajdou se vám naskýtají další a další netušené možnosti.
Upravil batman dne 21.03.2009 23:54
No nebudu kritizovat Ural, protože neznám nikoho kdo ho má, ale v podobném duchu dělaný Dněpr z Ukrajiny je katastrofa. Má ho tak 8 let švagr a když to shrnu tak skoro nikdy z delší cesty nedojel bez problémů.
Vysypané ložisko kardanu v kole. Návrat na vozíku.
Podpálené ventily. Dojezd na 1 nebo max 2 převod.
Únik oleje z přední vidlice.
Porucha zapalování. Návrat na vozíku.
Klepání v motoru. GO motoru.
Už si ani všechno nevzpomenu. Definitivně to před 3 lety vyřešil koupí Hondy Shadow 750 a má klid. Dněpr má už jen jako srandu na projížďku po obědě.
Je otázka, jestli bude Ural výrazně lepší. Dněpr taky vypadal robustně a blbu vzdorně, jenže použité materiály jsou pod psa. Ani nevím, jestli se ještě Dněpry vyrábí.
Pája
Problemy s Uralem mužu potvrdit. Kamarád před cca 2 rokama koupil z německa rok 2000.Už dělal výbrus ( 2x) měnil zapalko, vylámaly se mu zuby v kardanu, různý uniky oleje...Ale on si všechno spravý sám, vždycky všude dojel
hlavně, že je pivo ftlamě
Nsfrt napsal:
Tak se tu musím pochlubit, protože se mi splnil sen.
Celé se to podařilo postavit díky výborné práci pana Ledinského a ostatních z Carservisu.
Možná jste moji motorku zahlédli na Motocyklu 2009 - já se na ni nemohl vynadívat...
fakt krása vím že se to nedělá ale musím se zeptat, copok si za to dal???? jesli to není tajemstvý
.......velmi pekna robota.....určite to chcelo vela prace ,času a penazi......len neviem ako by sa pri zapise do TP stavali k tomu slovensky policajti a či by to bolo vobec možne.......velmi by ma zaujimali jazdne vlastnosti ako sa bude spravat na ceste a určite sa bude doladovat aj geometria.....ako byvali vlastnik ruskej k 750 zo sidecarom trochu skusenosti mam