Rozhodně dokud to půjde, tak tankuj pořád variantu s 5% těch euro a babišových hov.en... ono ani těch 98 oktanů tomu nebude dělat dobře, když je předstih naladěný na 95
V roce 2020 je v plánu upustit i od varianty 5% a bude už jen 10% rádoby biosložek, takže se máme na co těšit https://www.garaz...;source=hpServis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Rozhodně dokud to půjde, tak tankuj pořád variantu s 5% těch euro a babišových hov.en... ono ani těch 98 oktanů tomu nebude dělat dobře, když je předstih naladěný na 95
V roce 2020 je v plánu upustit i od varianty 5% a bude už jen 10% rádoby biosložek, takže se máme na co těšit https://www.garaz...;source=hp
Jestli skončí i varianta 5% tak pak jedině 98 či 100.Nebo budu jezdit tankovat do Německa,kde snad budou mít pořád současně 5% tak 10%.
Upravil Vencar1150r dne 08.09.2018 12:15
Vencar1150r napsal:
Jestli skončí i varianta 5% tak pak jedině 98 či 100.Nebo budu jezdit tankovat do Německa,kde snad budou mít pořád současně 5% tak 10%.
samozřejmě že nebudou, když je to nařízení EU
... a mimochodem oktany nemají nic společnýho s podílem biosložky
Jak jsem psal... 98 oktanovým palivem starším motorům taky neprospíváš.
Oktanový číslo značí odolnost paliva proti detonačnímu hoření a dle toho musí být nastavenej předstih.
Tady frčí fámy, že víc oktanů - víc adidas, ale je to jenom o tom, že více oktanový paliva MÍVAJÍ více přísad, včetně stabilizátorů, který v dnešní biodobě umožní např. prodloužit dobu spotřeby, takže je to lepší natankovat na zimu, kdy ti biosložka udělá na dně šlem a na jaře nejdeš vůbec.
Ale oktanový číslo vůbec nemá nic společnýho s biosložkou, vzájemně se to nevylučuje a motory naladěný na 95 a míň by na to jezdit neměly. Rozhodně tomu bude klesat výkon a stejně jako dnešní motory nepojedou na 80ku, tak dobový motory nepojedou na 98.
Já mám přenastavený předstih na 91 oktanů (protože mi to ve zdejším babišovo království rachtalo i na 95ku) a můžu ti říct, že když jsem natankoval Vervu od Benziny, tak to nechtělo jet... takže tak
Ale nikomu nic nenutím... placebo je krásná věc a kolikrát i motorka jede líp s pořádnou samolepkou
Upravil Mr GS dne 08.09.2018 12:32
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vencar1150r napsal:
Jestli skončí i varianta 5% tak pak jedině 98 či 100.Nebo budu jezdit tankovat do Německa,kde snad budou mít pořád současně 5% tak 10%.
samozřejmě že nebudou, když je to nařízení EU
... a mimochodem oktany nemají nic společnýho s podílem biosložky
Jak jsem psal... 98 oktanovým palivem starším motorům taky neprospíváš.
Oktanový číslo značí odolnost paliva proti detonačnímu hoření a dle toho musí být nastavenej předstih.
Tady frčí fámy, že víc oktanů - víc adidas, ale je to jenom o tom, že více oktanový paliva MÍVAJÍ více přísad, včetně stabilizátorů, který v dnešní biodobě umožní např. prodloužit dobu spotřeby, takže je to lepší natankovat na zimu, kdy ti biosložka udělá na dně šlem a na jaře nejdeš vůbec.
Ale oktanový číslo vůbec nemá nic společnýho s biosložkou, vzájemně se to nevylučuje a motory naladěný na 95 a míň by na to jezdit neměly. Rozhodně tomu bude klesat výkon a stejně jako dnešní motory nepojedou na 80ku, tak dobový motory nepojedou na 98.
Já mám přenastavený předstih na 91 oktanů (protože mi to ve zdejším babišovo království rachtalo i na 95ku) a můžu ti říct, že když jsem natankoval Vervu od Benziny, tak to nechtělo jet... takže tak
Ale nikomu nic nenutím... placebo je krásná věc a kolikrát i motorka jede líp s pořádnou samolepkou
Nejde o oktany,ale že v 98 či 100 není takový podíl biosložky.Řekněme,že budu tankovat E10 a někde v tramtarii zůstanu viset,protože mi tenhle benzin zničí čerpadlo či rozežere palivové hadice.
Nejde o oktany,ale že v 98 či 100 není takový podíl biosložky
To ale není žádný dogma. Někteří výrobci to takhle řeší v zájmu zákazníka a samozřejmě obchodu, ale pokud dostanou nařízení, že dle hov.nařský normy MUSÍ mít v každým litru paliva 10% babišovýho zlata, tak to tam bude a šlus.
Já už asi dva roky v ČR netankuju nikde jinde, než na Eurooil 95E a na Benzině, protože slibují výšší podíl aditiv a zatím pozoruju, že to prostě jede a neklepe, ale to je tak asi všehno. Jestli to jsou jenom sliby nebo fakta nevím. Každopádně 5% mě, na mé 07 ještě nevadí. Na 10% to sice taky jede (vyzkoušeno v A a D) ale krátkodobě a co to udělá s pal. soustavou nevím, každopádně nic dobrýho, takže až bude plošný nařízení na 10% tak ti nepomůže ani 98, protože tam to bude taky a o žádným aditivu, který by odbourávalo biosložku nevím... a celkem logicky to ani není možný. Nic ti nezmizí nebo nepřemění olej nebo ethanol a podobný svistva na čistej benzín... to by byl zázrak... ale věřím, že s tím spousta "výrobců" příjde
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA