Zdravím ve spolek,
tak jsem si pořídil nový větší vozík a chtěl bych na něj namontovat dvě lyžiny (korýtka) na převoz dvou r1200gs. Výrobců je celkem dost a tvarů lyžin taky dost a tak se ptám, jestli máte někdo osobní zkušenost, který jsou pro GSa fajn ? Ideálně i s kolébkovou fixací předního kola. A ještě dotaz : máte někdo vyzkoušené jaká je minimální vzdálenost lyžin mezi sebou pro pohodové naložení dvou 12ctek
dík moc za rady a tipy.
š.
(ch)stepan
podle mě je to uplně jedno v čem to bude stát na to by tu stačilo dvě prkna. a co třeba si to nakreslit na zem. ja osobně bych na zkušenosti druhych nedal. ale udělal si na zemi obdelník a dotoho postavil moto tak aby se ti to vešlo nechalo pohodlně kurtovat kurty byly v nějakem rozumnem rozmístění.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
S šířkou jak psal Servisák, taky záleží jestli pojedou obě po směru, nebo budeš jednu otáčet obráceně. Na běžný vozík s kolama vedle ložné plochy dvě GSA po směru určitě nedáš, obráceně to bude hodně natěsno, jestli vůbec.
S šířkou jak psal Servisák, taky záleží jestli pojedou obě po směru, nebo budeš jednu otáčet obráceně. Na běžný vozík s kolama vedle ložné plochy dvě GSA po směru určitě nedáš, obráceně to bude hodně natěsno, jestli vůbec.
taky vapp, jen tu kratsi verzi, uplne staci mit zafixovane jen predni kolo a zadek jen kurtama, nemusi to byt v korytu ..... vzdycky uplne bez problemu i s nalozenym GSA https://www.vapp....m-s-operou
chstepan napsal:
potřebuji vozit r1200gs + f650gs ... to by se snad vešlo, kdyžtak tu 650 natlačím obráceně
Takhle vyšlo na běžném přívěsu 1100GS a Pegaso 650, asi to budeš mít hodně podobné. Chce to vyzkoušet a nedávat je až do kraje, jednak potom nenajedeš s boxerem přes hranu přívěsu (chytíš válcem o bočnici a dost to při tlačení nahoru překvapí) a hlavně potřebuješ mít kurty trochu zešikma, aby se Ti tam motorky potom moc nenakláněly. Jo a když si tam budeš dávat kotvící oka, tak to dej skrz rám přívěsu, ne jen k překližce, nebo je hned urveš.
GeorgPohodar přiložený následující obrázek:
Já bych po zkušenosti už používal jen speciál na moto s nezávislým zavěšenáím kol. Ne kvůli umístění moto na vozík, ale kvůli jízdním vlastnostem. Ten speciál na moto se ani nehne a ani velké nerovnosti ho moc nerozhodí. Normální vozík s pevnou osou strašně skáče a houpe se.
Na běžný vozík stačí opravdu jen ty zaklapávačky na přední kolo. Lyžinu bych vůbec nedával. Po zakurtování se zadní kolo ani nehne.
chstepan napsal:
potřebuji vozit r1200gs + f650gs ... to by se snad vešlo, kdyžtak tu 650 natlačím obráceně
Takhle vyšlo na běžném přívěsu 1100GS a Pegaso 650, asi to budeš mít hodně podobné. Chce to vyzkoušet a nedávat je až do kraje, jednak potom nenajedeš s boxerem přes hranu přívěsu (chytíš válcem o bočnici a dost to při tlačení nahoru překvapí) a hlavně potřebuješ mít kurty trochu zešikma, aby se Ti tam motorky potom moc nenakláněly. Jo a když si tam budeš dávat kotvící oka, tak to dej skrz rám přívěsu, ne jen k překližce, nebo je hned urveš.
naštěstí nemám bočnice a šířka mezi koly je 145cm ... tak se tam snad vejdou obě po směru jízdy
chstepan přiložený následující obrázek:
Kdyz vidim tu 130ku na blatniku, pozor na rychlost hlavne v zahranici. V SRN je stejne jako u nas 80ka a kamarada to s prazdnym vozikem stalo 98EUR za zmerenych 101kmh (pred odectenim tolerance). Bohuzel plati i na dalnici... Vozik mel v TP konstrukcni rychlost 130kmh, coz je absolutne nezajimalo.
Upravil Slavek-xxx dne 11.10.2019 15:02
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Kdyz vidim tu 130ku na blatniku, pozor na rychlost hlavne v zahranici. V SRN je stejne jako u nas 80ka a kamarada to s prazdnym vozikem stalo 98EUR za zmerenych 101kmh (pred odectenim tolerance). Bohuzel plati i na dalnici... Vozik mel v TP konstrukcni rychlost 130kmh, coz je absolutne nezajimalo.
Dobrý tip ... my to cestou do Livorna drželi trvale na 120. Tak snad nic nepřijde
Slavek-xxx napsal:
V SRN je stejne jako u nas 80ka
Máš pro tohle tvrzení nějaký podklad?
Tak moje chyba, v paragrafu 18 uz maximalni rychlost s privesnym vozikem neni. Ale v Nemecku bohuzel 80ka stale plati.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Pokud vím, tak v Německu je možné požádat o výjimku a získat tak k vozíku značku se 100 km/h.
To ale předpokládám platí akorát pro místní...
______________
R1150R 2004
ficus napsal:
Pokud vím, tak v Německu je možné požádat o výjimku a získat tak k vozíku značku se 100 km/h.
To ale předpokládám platí akorát pro místní...
Jj, to nam fizl rikal. A vyjimka plati navic jen na dalnici a silnici pro motorova vozidla...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999