Pri jazde cca 30-60 minut mi zacne blbnut tachometer.
Ukazuje mi asi o 20 az 30 km/h viac.
Tak ze pri 5 stupni a pri 4.000 otackach mi ukazuje 120-130 km/h.
Po chvily to prestane a je dva az tri dni pokoj a vsedko je ok.
Neviete ci bude blby tachac, alebo bude problem niekde inde?
Zacni kontrolou cidla - je u zadni brzdy. Rotacni cast je derovane kolecko ve stredu zadniho kola a na zadnim brzdici je cidlo (vede od neho drat, s brzdovou hadici si ho nespletes). Nemas to nejake spinave, neni to od sebe daleko? Mne vloni taky blbnul rychlomer, ale ujizdel smerem dolu, obcas i na 0. Pomohlo tusim pohnuti temi draty nebo cidlem.
Pre spravnu funkciu ma byt cidlo (ABS, predne aj zadne) vzdialene 0,1 mm -max.1 mm od toho dierkovaneho kolecka. Ked sa vzdialensot blizi k 0,1 mm (dotyk), tak treba pridat podlozku medzi drziak a cidlo. Ak sa hodnota blizi k 1 mm, tak treba podlozku vybrat alebo ju nahradit tensou podlozkou.
Pri jazde cca 30-60 minut mi zacne blbnut tachometer.
Ukazuje mi asi o 20 az 30 km/h viac.
Tak ze pri 5 stupni a pri 4.000 otackach mi ukazuje 120-130 km/h.
Po chvily to prestane a je dva az tri dni pokoj a vsedko je ok.
Neviete ci bude blby tachac, alebo bude problem niekde inde?
Vdaka
Caute
Taky me to zlobi ale jen kdyz jedu na rezervu,kdyz zapnu vyhrivany hefty tak to prestane.To same kdyz natankuju a zhasne rezerva.Zkousel jsem rozebirat kontakty prostriknout ale bez vysledku.Jinak to ale moc neresim.Podivam se na tu vzdalenost cidla ale nevim nevim tipoval bych spis studenak v tacho ci neco podobneho
700 GS, 1100 GS
tak to je docela zajímavý...blbne ti tachometr,když jedeš na rezervu a přestane,když zapneš vyhřívání
Vidíš,a já myslel,že tyto tři věci nemaj vůbec nic společnýho.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja so asi dobra truuba, ked som si myslel ze na zadnom mam ABS.
A pri tom to je snimac tachometra. To si gratulujem sam sebe, ja debil.
Pohybal som vsedkym okolo toho zadneho snimaca a zatial to ukazuje realnu rychlost.
Nevydel som nejaku necistotu na tom cidle, tak ze dam vediet ako to pokracuje.
Mr GS napsal:
tak to je docela zajímavý...blbne ti tachometr,když jedeš na rezervu a přestane,když zapneš vyhřívání
Vidíš,a já myslel,že tyto tři věci nemaj vůbec nic společnýho.
Moje teorie je ze to souvisi s napetim hefty maji slusny odber ale nevim je to zahada
dokud to nedela porad tak to asi resit nebudu 700 GS, 1100 GS
Jko cerstvy mjitel jete GS 650,placu nad nefunkcnim tacho. Kontroloval jsem cidlo a melo by byt v normalu. Kdyz jsem si moto privezl, tak byl tacho skoro stale na nule, obcas vylitnul na 120, tam delsi dobu drzel bez pohnuti a pak zase na nulu. Rozdelal jsem pristrojovku zdali neni neco s kabelama. Postikl kontakty k tacho. Po nasazeni jsem mel radost, ze zrejme funguke, ale radost byla predcasna. Sice se po rozjezdu vysplahal na 40 km, ale tam zustal a ted je tam stale. Nebyla by rada???
Dal se zeptam, zdali by nemohlo mit pripadne spatne cidlo tacho vliv na ABS zadniho kola. Obcas se mi u ABS zsaiho kola stane, ze brzda jakoby vylitne nahoru a paka trochu "pribrnkava". Pokud brzdim jenom zadni, tak potom nemam sanci zastavit. Stale to "cvrká" do pedálu, ale jaksi nebrzdi. Je mi divna ta "pecka" do pedalu brzdy, kdy me to uplne kopne do nohy. Nemohlo by to mit souvislost s nefunkcnim cidlem tacho, ze vlastne ABS vubec nevi, ze se kolo toci? Je to jen ma spekulace.
To první kopnutí je test ABS,pokud by byl problém v čidle tak by nešel tachometr nebo blbě ukazoval což popisuješ ale zároveň by se rozsvítila kontrolka ABS což ti nedělá takže chyba bude nejspíš někde v budících.Na šotolině se zadní brzdou a abs skutečně nezastavíš.
Takze to prvni "kopnuti" k tomu ABS patri. To me fakt nenapadlo. Zastavit ale v plny rychlosti na asfaltu, je s ABS parada. Zkousel jsem jeste vypinani ABS podle nekolika uvedenych zpusobu zde na foru, ale zadny z nich nezabira. Ani s vypnutyma a ani se nastartovanym motorem. Kontrolka se rozsviti a po chvilicce zhasne. Zadne bliknuti. Fakt uz nevim.
Na to vypínání sem taky dlouho nemohl přijítostup následující.zastav na neutrál,nesmíš mít zmáčknutou brzdu.stistkni tlačítko a až dvakrát blikne kontrolka tak ho pust.Pak by měla kontrolka pravidelně blikat a tím je abs deaktivováno.
Pote co jsem byl nucen kuchnout ten svidlujici tacho, musel jsem sundat rucicky tacho i otackomeru. Bohuzel jsem asi spatne nasadil rucicku otackomeru a ted mi zrejme ukazuje o neco mene. Navim jak to nastavit, ale asi dle otacek volnobehu. Proto se zeptam, kolik vam ukazuje pri zahratem motoru otackomer na volnobeh? Nebo by byla jina smysluplna rada? Zaroven se zeptam, jesli nekdo netusite, kde se dopracovat k jinemu (starsimu ) tacho za rozumny peniz?
Upravil spea - ToM dne 13.06.2009 11:33
Sorry, ze sem stale cpu to ABS, ale porad mi to neda. K tomu kopnuti brzdy. Proc kope pouze zadni brzda a predni ne? Ta jde plynule. To "kopnuti" je jenom jedno? Zkousel jsem zastavit pouze zadni brzdou ve vetsi rychlosti. Po ujeti cca 5-10m prijde to kopnuti, brzda zustane nahore a brzda jen jaksi kmita ale moto nebrzdi. Potom zase spadne dolu, opet to par metru brzdi a pak zase brzda vylitne nahoru opet se to opakuje nekolirat az do zastaveni. V dobe, kdy je dole a brzdi, tak ABS funguje spravne. Takhle to ma skutecne byt???
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Mělo by to být tak že když poprvý sešlápneš zadní brzdu tak ten první kopanec je trochu větší a pak už to jen pulzuje.Nějak to moc neřeším když přijde krizovka tak to zahamuju a absko si stim dycky nějak poradí k mé plné spokojenosti.
Hmmm, tak to budu mit nejaky poje.... To "kopnuti" se opakuje stale dokola. ... a je to dost neprijemny, predevsim, kdyz to necekas, tak vlastne nemas sanci zadni brzdou zastavit. A to ani v male rychlosti.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu