Zdravím, potřebuju poradit. Při výměně oleje v koncovém převodu jsem našel na magnetu kovové pilinky a kus něčeho s dírkami na obou stranách, přidám foto. V oleji byly kousky gumy, jako z nějakého kroužku. Je možné poznat co se mi tam děje? Díky
jackA přiložený následující obrázek:
Rád bych tady navázal, požádal o radu a trochu si poplakal. Servisák mi ochotně a dobře poradil, ale bohužel pro mě, měl hodně práce a já si netroufl sám to rozebírat, tak jsem dal motorku do Carsevisu. Podruhé jsem měnil olej v koncovém převodu a zase železné piliny na magnetu a prosakuje po obvodu olej. Nevím jestli tam je nějaké těsnění, asi jo. Zajímalo by mě co mám zase čekat. Pro diagnózu si teď trochu popláču. Nemusí být chyby v motorce, ale v rukách. V Carservisu jsem byl asi pětkrát, po telefonu ochota i rada a pak mi motorka asi propadne do nějaké díry pekelné. Když pominu maličkosti jako blbě usazená nádrž, odřeniny a zajebanost od oleje. Tak se mi po výměně pneu vrátila motorka s urvaným zámkem držáku kufrů, asi bylo těžký hledat klíč na klíčích od motorky, hlavně s tím není potřeba nic dělat, ale to jsem zjistil až doma. Poučen jsem si při dalších servisech kontroloval motorku, tak při další výměně pneu kontroloval motorku a v tom na mě zezadu nějaký starší pán, že tam parkuju jak dámské přírození, nevím jestli tady můžu napsat ****. Tak jsem mu řekl se vší slušností, že motorku přebírám a takhle to zaparkovali servisáci. Nevím, kdo je pan Žlábek. Vím, že ho tu spousta lidí zná a servis je chválený. A všiml jsem si, že mi chybí ovládání světel, tak mu to říkám. "To jste si urval sám, s tím jste přijel" Tak jsem se vším klidem kopnul do bordelu na zemi v dílně a čudlík vyskočil a přesně pasoval na urvané míst. Žádný sory vole, že jsme ti při servisu za patnáct tisíc zmrvili kus motorky. Opruzeně s kyselím ****em bleskurychle rozebrali cizí krásnou 1150 gs adventure a zkanibalizovali její díly. Super profi přístup, na to se dá akorát odjet tam odsud nebo se jim vydělat přede dveře. Dva tisíce kiláků od domova někde v háji od civilizace mě začala zlobit spojka. Měnili mi brzdovku ve spojce. Tonda mi ochotně po telefonu radil, co to může být, i když jsme se nikdy neviděli, ale pro mě neřešitelný. Hledal jsem něco na co bych stačil, až jsem našel někde, že to může dělat moc brzdovky a to blokuje nějakej váleček. Kde je váleček nevím, ale otevřel jsem nádržku narvanou až na horu a kapesníkem za tři koruny jsem vyřešil podělanej servis za pár tisíc. Za to jsem tam vždycky dostal plnou kopu keců, že jsem hovno motorkář, když tam dávám čistou motorku a že mě naučí jezdit v terénu. Přesně proto člověk jezdí do servisu. Takže bych o to víc chtěl poděkovat lidem co tady vždycky poradí. Jo a ani kafe z rumem mi nedali.
Hlavně by mě zajímalo co s tím, to ostatní jsou zbytečnosti. Díky
On je totiz kazdej opravar a mechanik ale kazdej druhej udela jen velky lozisko a gufero. Protoze se jin nechce nebo nema pripravky
... servis a diagnostika BMW Motorrad
stále nad něčím dumám... a to, že servisák je stále zavalenej prací, ale rád odpoví a rád hned pomůže, tak jen jak to ten člověk stíhá?
...jsi vůbec Milane člověk?
Upravil John_Ice dne 03.06.2022 15:24
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
taky mi v Carservisu kdysi delali koncovy prevod a taky jsem to musel reklamovat, znova to chcalo, kdyz mi za par let odeslo gufero na vystupu z prevodovky, tak uz jsem si to radsi udelal sam
Jak píše Francis, ale myslím že za 15 to nebude komplet
Rozhodit jen pro kontrolu je otázka hodinky, zkusit se tam obrátit na někoho ,,Výše,,,
Pokud to tedy už nebambelá. Může to být špatná montáž, múže to být následek toho že tam nechali chytlý vstup, může to být špatně vymyté a přelitý olej....
Zavolat, domluvit, být u toho. Jinak jinam a nechat sepsat a požadovat vrácení peněz.
Prosimtě jak jsi poznal, a jak vlastně vypadá zkanibalizování zákazníkovy motorky?
Waltr napsal:
Jak píše Francis, ale myslím že za 15 to nebude komplet
Rozhodit jen pro kontrolu je otázka hodinky, zkusit se tam obrátit na někoho ,,Výše,,,
Pokud to tedy už nebambelá. Může to být špatná montáž, múže to být následek toho že tam nechali chytlý vstup, může to být špatně vymyté a přelitý olej....
Zavolat, domluvit, být u toho. Jinak jinam a nechat sepsat a požadovat vrácení peněz.
Prosimtě jak jsi poznal, a jak vlastně vypadá zkanibalizování zákazníkovy motorky?
Vždyť to tam píšu, poznal jsem to očima, protože jsem na to koukal a vypadá to tak, jak tam píšu, že mu rozebrali z řídítek ovládání světla a strčili do mojí.
Děkuji za rady, snad se to podaří vyřešit. Už to začíná chytat facebookový nádech, tak to takhle stačí.
Děkuji všem za ray