Vedel by mi niekdo povedať , ktoré diely sú rozdielne medzi gs a adv.? Teda okrem nádrže a plastov. Zaujímajú ma hlavne technické rozdiely ak sú ako iné tlmiče a pod....proste čo je ine .
Dakujem
[img][/img]
Ta arogance ti vůbec nesluší. K tomu se uchylují zakomplexovaní jedinci. A to ty určitě nejsi! Jestli tvoje znalosti říkají něco jiného, tak to buď napiš, nebo nepiš nic, místo toho abys někoho shazoval...
pod trvalým dohledem
Jovanitto napsal:
Vedel by mi niekdo povedať , ktoré diely sú rozdielne medzi gs a adv.? Teda okrem nádrže a plastov. Zaujímajú ma hlavne technické rozdiely ak sú ako iné tlmiče a pod....proste čo je ine .
Dakujem
tak pokud to chces vazne do detailu, tak jak uz bylo receno realoem, pokud strucne tak:
vetsi nadrz
vyssi plexi
mlhovky
padaky
drzaky na kufry
vyssi podvozek (proto ten 3mm rozdil v rozvoru, kardan a spol. je samozrejme stejny, kdo by se s tim vyrabel ... a ram jako takovej gs vlastne ani nema ne ?)
zubaty stupacky
zadni brzda je taky myslim jina s tim enduro sklapenim
lity kola vs drateny
a asi jina bude nejaka zakladni vybava, ale kdo se v tom ma orientovat, porad zmeny ...
Upravil xylem dne 24.09.2020 11:43
Jovanitto napsal:
Vedel by mi niekdo povedať , ktoré diely sú rozdielne medzi gs a adv.? Teda okrem nádrže a plastov. Zaujímajú ma hlavne technické rozdiely ak sú ako iné tlmiče a pod....proste čo je ine .
Dakujem
tak pokud to chces vazne do detailu, tak jak uz bylo receno realoem, pokud strucne tak:
vetsi nadrz
vyssi plexi
mlhovky
padaky
drzaky na kufry
vyssi podvozek (proto ten 3mm rozdil v rozvoru, kardan a spol. je samozrejme stejny, kdo by se s tim vyrabel ... a ram jako takovej gs vlastne ani nema ne ?)
zubaty stupacky
zadni brzda je taky myslim jina s tim enduro sklapenim
a asi jina bude nejaka zakladni vybava, ale kdo se v tom ma orientovat, porad zmeny ...
centimetr rozdílu. mimochodem třeba R1200GS Rally - tedy některé - má podvozek z Advíka, tedy rozvor bude taky jiný?
pod trvalým dohledem
Jovanitto napsal:
Vedel by mi niekdo povedať , ktoré diely sú rozdielne medzi gs a adv.? Teda okrem nádrže a plastov. Zaujímajú ma hlavne technické rozdiely ak sú ako iné tlmiče a pod....proste čo je ine .
Dakujem
tak pokud to chces vazne do detailu, tak jak uz bylo receno realoem, pokud strucne tak:
vetsi nadrz
vyssi plexi
mlhovky
padaky
drzaky na kufry
vyssi podvozek (proto ten 3mm rozdil v rozvoru, kardan a spol. je samozrejme stejny, kdo by se s tim vyrabel ... a ram jako takovej gs vlastne ani nema ne ?)
zubaty stupacky
zadni brzda je taky myslim jina s tim enduro sklapenim
a asi jina bude nejaka zakladni vybava, ale kdo se v tom ma orientovat, porad zmeny ...
centimetr rozdílu. mimochodem třeba R1200GS Rally - tedy některé - má podvozek z Advíka, tedy rozvor bude taky jiný?
ja na prvni dobrou nasel tohle a tam je to 1507 vs 1510, popravde - dal nepatram ... https://www.bikes...-adventure
chtel sem mu odpovedet na zaklady, pokud chce detaily tak bud realoem, nebo dealer, je jich vsude mraky... jak detailni znalosti maji obchodnici o rozdilech gs/a necham na uvazeni kazdeho
a ciste teoreticky, nekdo resi/pozna rozdil i kdyby 10mm na rozvoru ? vubec nechapu k cemu bych zrovna tenhle parametr potreboval k rozhodovani o koupi motorky
jedine snad jestli se mi vejde na vozejk...
Upravil xylem dne 24.09.2020 12:16
Jovanitto napsal:
Vedel by mi niekdo povedať , ktoré diely sú rozdielne medzi gs a adv.? Teda okrem nádrže a plastov. Zaujímajú ma hlavne technické rozdiely ak sú ako iné tlmiče a pod....proste čo je ine .
Dakujem
tak pokud to chces vazne do detailu, tak jak uz bylo receno realoem, pokud strucne tak:
vetsi nadrz
vyssi plexi
mlhovky
padaky
drzaky na kufry
vyssi podvozek (proto ten 3mm rozdil v rozvoru, kardan a spol. je samozrejme stejny, kdo by se s tim vyrabel ... a ram jako takovej gs vlastne ani nema ne ?)
zubaty stupacky
zadni brzda je taky myslim jina s tim enduro sklapenim
a asi jina bude nejaka zakladni vybava, ale kdo se v tom ma orientovat, porad zmeny ...
centimetr rozdílu. mimochodem třeba R1200GS Rally - tedy některé - má podvozek z Advíka, tedy rozvor bude taky jiný?
ja na prvni dobrou nasel tohle a tam je to 1507 vs 1510, popravde - dal nepatram ... https://www.bikes...-adventure
chtel sem mu odpovedet na zaklady, pokud chce detaily tak bud realoem, nebo dealer, je jich vsude mraky... jak detailni znalosti maji obchodnici o rozdilech gs/a necham na uvazeni kazdeho
a ciste teoreticky, nekdo resi/pozna rozdil i kdyby 10mm na rozvoru ? vubec nechapu k cemu bych zrovna tenhle parametr potreboval k rozhodovani o koupi motorky
jedine snad jestli se mi vejde na vozejk...
nevím, jak je to možné, ale Advík daleko ochotněji zatáčí. nevím, jestli je to tím rozvorem, těžiště by mělo být výš, s natankovankou nádrží, a přesto se líp vodí...
pod trvalým dohledem
no dobre, tak kdyz uz to tu resime, tak teoreticky za me:
- jak se vlastne meri rozvor u motorky ?
- na stojanu, sucha/mokra (nadrz gs vs gsa), zatizena 80kg jezcem, u esy jaky rezim ... ?
- i kdybych vzal ze predni vidlice ma linearni pohyb (jakoze gs nema), tak zadni ma obloukovou trajektorii (ostatne tohle vlastne plati i o autech s vlecnymi rameny, tam se taky osy kol pohybuji po oblouku)
- navic jiny rozmer bude vykazovat motorka i podle nastaveni zatizeni podvozku
takze podle me pokud je uvadeny rozdil 3mm tak mi z toho automaticky nevyplyva rozdil na uhlu predni vidlice, ale spis soucet vuli a zatitzeni atd .... nevim to, ale tipnul bych si ze to bude vyrobne uplne stejne, nedava moc smysl to delat ruzne, smysl dava u gsa to jen trochu zdvihnout
a pokud rikas ze lepe zataci, to rozdilnosti stroje asi byt muze, ale hledal bych tam v prvni rade vliv pneu, staci kdyz mas jiny typ, jinak nahustenou nebo i novou/starou (staci si vyzkouset jak se chova motorka kdyz jedete prezout ojetou a odjizdite ze servisu s novou "kulatou" pneu, uplne jiny pocit) a hned se ta motorka chova jinak a to vyrazne jinak
Advík má opravdu ostřejší úhel hlavy řízení. Pokud bych jezdil jen silnice a vzal sníženou verzi podvozku (-5 cm), tak rozdíl už bude hodně citelný. Např. RTéčko má rozvor pod 1,5 m a proto i o hodně lehčí cesťáky působí o dost neobratněji.
OndraCB napsal:
Advík má opravdu ostřejší úhel hlavy řízení. Pokud bych jezdil jen silnice a vzal sníženou verzi podvozku (-5 cm), tak rozdíl už bude hodně citelný. Např. RTéčko má rozvor pod 1,5 m a proto i o hodně lehčí cesťáky působí o dost neobratněji.
jestli ma ostrejsi uhel tak proc ma tedy vetsi rozvor, to je protichudna informace
navic bych se asi ptal - jaka hlava rizeni u teleleveru, ale chapu co myslis, jen je vlastne vsechno na silentblocich, takze podle me resit 3mm mi proste nedava smysl