Ahoj parto,
Předem chci říct, že jsem přečetl skoro celé fórum. Sedím u telefonu a PC od oběda a do teď čtu. A stejně jsem nedošel k tomu k čemu jsem chtěl, tak nám se uchýlil k napsání.
Po zkušenostech z motorkami jako freewind, Alp, KTM, Varadero i prditka kolem komína virago atd. Chci konečně koupit GSko. Našetřil jsem nějaký budget peněz, který je celkem pohyblivý. A chtěl bych koupit GSko, který už nebudu muset držet pod krkem jako Alpa na cestě po Evropě s batůžkem. Definitivně vím jedno. Chci GSko 1200 advíka.uz kvůli tomu, že na cestách mi přišlo nejméně poruchové a vždycky se i líbil.
Mám dilema. Původně jsem chtěl investovat do cca 200K a koupit ročník 2008 včetně ABS, ESA a nájezd kolem 100K.
Našel jsem pěkný stroje. Pěkný stav. Vypadají i jako pěkně udržovaný. Vcelku super doplňky. Jenže. Teď mám v hlavě guláš a nevím jestli jednovacku. Či dvouvacku. A jestli bude 2008 stačit a jestli se nepohybovat v ceně někde okolo 200-250K a nekoupit rok 2010-2013. Dvouvacku.
Budu rád za každý názor a vím ,že co motorkař to názor. Jako v každém fóru. Jen mě zajímá následující věci.
Jestli je opravdu ESA a další elektronika takový strašák, že ho nemít, protože mě se to líbí. Jestli je lepší jít do dvouvacky, nebo to není takový rozdíl od jednovacky. A potom zdali jsou tu nějaké dětské choroby co daně ročníky mají.
Úplně jednoduše. Pokud mám v merku 2008 model. S ESA, ABS a nájezdem okolo 100K za 160000. Stav moc pěkný dle mého názoru. Kde vím, že můžu x desítek tisíc ještě investovat do doplňků či jiných záležitostí. Bude tak velký rozdíl v chování a komfortu oproti modelu 2010 a výš kde jsem o x desítek tisíc v dražší cenově relaci.
Budu si cenit každého názoru. Díky moc parto!
Nazdar...
hovorím z vlastnej skúsenosti aj iných dobrých borcov...posledný vzducháč....
otázka či norma...čo najmenej km a podľa peňaženky,za 11000,- eur kúpiš a hlavne v tomto období dobrý stroj...
Ahoj, pokud trochu přidáš tak DOHC je opravdu nejpovedenější vzducháč co můžeš pořídit.
ESA takový strašák asi ani není, v nejhorším se zasekne v pozici ve které byla naposled (není to tak, že by si byl Ti to spadlo a jel si jak s vyteklým tlumičem, vždycky můžeš koupit nové tlumiče (buď s podporou ESA - většinou se koupí holý tlumič a přehodíš elektroniku z ESA) nebo to přestavíš na manuální tlumiče.
Pokud bys netrval na Advíkovi tak obyč koupíš o pár desítek tisíc lépe...
DOHC je prakticky poslední generace vzducháče s již vychytanými všemi neduhy, takže tak Rozhodoval bych se dle tvé výška - pokud máš pod 175-180 šel bych do obyč... pokud víc tak asi ADV
Upravil HonzaGS-SV dne 28.11.2020 19:49
Osobně bych doporučil taky dvouvačku v plné výbavě.Pokud jsi vyšší postavy,nebo nechceš už nic moc dovybyvovat na motorce (jako jsou padáky,přídavná světla,vyšší plexi a td) tak vyber Advíka.
Z mě také DOHC- dvouvačka. Asi bych už nepotřeboval ESA, snímač tlaku pne, ale když to jede je to fajn. Spíš bych koukal po dobrém kusu. Máš čas, hledej pěkný kus, první majitel, servis.....slušný majitel.. případně ověřený dovozce Bob. Nebo si to dovést, němci jsou o dost menší basili než češi. Ale vše se dá opravit, jen to něco stojí.
Hodně štěstí.
Ahoj. Přidám taky názor, ať máš rozmanitější odpovědi.
Ber dvouvačku, klidně v plný palbě. Příjemný poježdění, síly v nízkejch otáčkách až až, prakticky nepoznám žádnej velkej rozdíl jestli jedu sám do práce /ve dvou s kuframa na dovču. ESA super, ve dvou jsem pořád stejně vysoko jako když jedu sám. Celkově to umí změnit charakter motorky.
Mam advíka, a nemam problém ani s mýma 177cm( nebo 178, dodnes se o tom vedou spory) a cca 75kg, sedačku mám nakonec ve vyšší poloze....a to má být Sargent ještě o trochu vyšší než originál. I zvednout ze země se to dá, pokud bys to při vystupování odkládal pro větší pohodlí.
Ze všech stran jsem slyšel ať beru DOHC, že je to vychytaný - tak jsem poslechl a nelituju
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Je to jasné, ne že by si udělal jednovačkou krok vedle, ale když už vysypeš docela ranec peněz tak kdyz tak ještě do jara šetři, rozhodně DOHC a adventure v plný palbě. Myslím i kufry pokud možno origo, protože shánět to potom není levný ani snadný. Teda když nekoupíš nový. Před cca dvouma rokama jsem měl uplně stejný dilema a dodnes toho nelituju. Mám 2010 adv.
Ahoj pokud sháníš pěknou 1200 GSA v plné výbavě mám momentálně jednu pěknou výroční s plným servisem.Pokud nebudeš chtít doplnky ladák,navi,můžu ti udělat zajímavou cenu před vánocema.
Pepa248 napsal:
U nás taky jeden prodává:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/128198104/bmw-1200-gs-adventure.php
Pepo jenom malej dotaz když majitel píše,že je nepadlá a nebouraná proč dělal ten šílenej Hodonínskej tuning Není originál sedlo,padáky,takovou blau jsem taky na 2010 neviděl,šedy blastry no jediný + je ta cenovka.
Pepa248 napsal:
U nás taky jeden prodává:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/128198104/bmw-1200-gs-adventure.php
Pepo jenom malej dotaz když majitel píše,že je nepadlá a nebouraná proč dělal ten šílenej Hodonínskej tuning Není originál sedlo,padáky,takovou blau jsem taky na 2010 neviděl,šedy blastry no jediný + je ta cenovka.
+ neorigo polský padáky,přídavný světla a chybějící lízatko vzadu,nehaním inzerát,jen připomínka k němu protože ve mě hlodá myšlenka pořídít novější stroj,než držet při životě tu mou starou vránu
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
letos vezl jednu s kamer na tdf takový to modrý advík dohc, ale ty kryty měl černé a jestli to bylo origo, ty padáky jsou hrozné
Upravil walda dne 30.11.2020 15:55
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094