Přesně! Jediný Slovinec, který patří na BMW je Igor Brezovar.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tiež som pred časom mal tuto dilemu a nakoniec som sa rozhodol pre SC Project ADV a musím povedať že som spokojný , Akrapa ma 80% takže pre mňa nie , Remus ma dosť dobrý zvuk myslím teda na Hexa model ale nejak mi to k tej motorke nepasuje opticky .
Montáž samodoma asi tak 15 min. všetko potrebne bolo v balení váha oproti origu sa nedá porovnať
DB kiler su len ľahko bodnuté TIGom takže jemne odbrusit a peklo mohlo začať skúsil som bez DB kiler trasu asi 200 km a odpálil som držiak SPZ takže DB kil. šiel naspäť a čo sa tyká zvuku je tak akurát je počuť ale nevadí ani na dlhé trasy a hlavne vyzerá Super.
Nechcem sa robit mudry, ale asi pred 5-6 rokmi robili nemci test tzv. Ladenych vyfukov , použili Gs Dvojvačku, posledny vzduchač, robil to ADAC na letisku, použili na tej istej moto asi 6-7 roznych vyfukov a vysledok bol ten, ze oproti originalu bol znizeny vykon o cca 3-5%. Jedine Akrapovič a Yoshimura zvyšili nepatrne vykon o cca 1-1,5 %.
pavol44 napsal:
Tiež som pred časom mal tuto dilemu a nakoniec som sa rozhodol pre SC Project ADV a musím povedať že som spokojný , Akrapa ma 80% takže pre mňa nie , Remus ma dosť dobrý zvuk myslím teda na Hexa model ale nejak mi to k tej motorke nepasuje opticky .
Montáž samodoma asi tak 15 min. všetko potrebne bolo v balení váha oproti origu sa nedá porovnať
DB kiler su len ľahko bodnuté TIGom takže jemne odbrusit a peklo mohlo začať skúsil som bez DB kiler trasu asi 200 km a odpálil som držiak SPZ takže DB kil. šiel naspäť a čo sa tyká zvuku je tak akurát je počuť ale nevadí ani na dlhé trasy a hlavne vyzerá Super.
Mám SC, bez killeru, neřve, jede stejně, ale vypadá o sto procent lip než ten radiátor.
Boxera jsem slyšel řvát jen jednou v životě - když měl kompletně odpojene výfukové potrubí... jinak je to pořád jako říční škuner...
pod trvalým dohledem