Ahoj,
měl bych na vás dotaz. Třeba jste se s tím, už někdo setkal - popíšu to fakt celý.
Koupil jsem si nové palivové rychlospojky (CPC - kovové na benzin, které se běžně používají na 1150), protože originál původní, už popraskaly.
Dal jsem nové hadičky, spony (mačkací s tím vnitřním plechem, aby se stahovala rovnoměrně)
Všechno běželo, najel jsem cca 900km a hadice, která vede do rozdělovače, začala prosakovat mezi trubičkou/hadicí, až to trochu kapalo. (spony na hadicích mám, tak jak byly originál, na trubičkách do/z rozdělovače zmáčknuté až za druhým "bombírungem"
Ok hadici jsem sundal a řek si, že třeba mohla být poškozena a sedlo si to a prostě to teče. Hadici jsem vyměnil, zapojil a přestalo to téct.
Najel jsem asi 50km a dnes ráno, když jsem nastartoval, hadice zase prosakuje. Trubičku k rozdělovači jsem kontroloval ta prasklá není.
Rychlospojky fungují - do rozdělovače i zpátečka do nádrže. Čerpadlo dává 3bary - měřil jsem před rozdělovačem. A už něják nevím, co by to mohl být. Jinde žádné průsaky nemám. Chod motoru je pořád stejný. Jede to normálně.
Předem díky za jakoukoliv radu.
Marek
Upravil PolarBearOne dne 04.06.2021 12:59
Sponu by jsi měl dát mezi ty dva výstupky na trubičce (ne až za ten druhý výstupek).
Mosazná trubička (která je z kraje plastové trubičky) brání rozmáčknutí plastové trubičky sponou. Mosazná trubička končí za druhým výstupkem - pak už je jen plast. Nemáš problém v tom, že by jsi to měl stažené až na tom plastu a on se pod sponami trochu "zbořil" a prolíná ti benzín?
[img][/img]
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj Tondo,
měřil jsem to podle starých hadic a vycházelo mě to ta původní spona až za ten druhý. I podle délky hadiček.
Dnes to zkusím a opravím.
Fakt moc díky za info.
Je tu dost vysoká šance 99,9%, že jsem fakt ****.
Ještě jednou dík a měj se.
M.