Ahojte,
mam f650gs 2005
bezne ked jazdim na 5. rycholstnom stupni tak pri 100km/h mam otacky na hodnote 4000/min. Minuly tyzden ked som bol jazdit, tak som mal pocit, ze to bolo takmer 4500 ot./min. ale nevenoval som tomu pozornost. No a naposledy to bolo 5500 ot/min. A samozrejme aj na ostatnych rychlostnych stupnoch boli otacky neprimerane vysoke, bez toho, ze by motor nejako viac hucal. Zastavil som pozeral som na to, ze co to moze byt, a pri vypnutej motorke zostala rucicka otackomera na 1000 a pomaly (asi tak do minuty) klesla na 0. Neviem co si mam o tom mysliet. Kde by mohla byt porucha, kedze sa jedna o digitalny otackomer?
Ak by to bol analogovy, tak nic nepoviem, ale pri digitalnom ...
Stretol sa uz niekto z vas s niecim takym?
Verdikt me taky zajima myslim ze mi to dela to same i kdyz v mensi mire ja mel jak rikas pri 100km/h 4000ot volnobeh zahrateho motoru 1500 ot no a kdyz jsem jednou jel tak pri rychlosti 100 km/h jsem mel 4300 a na volnobeh 2000 motor byl 100% zahraty jeli jsme po dalnici a celkem jsem to hnal kontakty baterie jsou jak kristal
Mě to udělalo jednou ... ale tak o 300 ot ...
vypnul jsem motor, poklepak na otáčkoměr, pak jsem na něj poklepal ještě víc,
bo kde nepomůže síla, pomůže větší síla , ručička poslušně klesla a od té doby OK
Upravil Thomasson dne 27.05.2009 00:36
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Kontakty som precisti, pozeral som aj pristrojovu dosku plosnych spojov - ta je ako nova - ziadna oxidacia. Problem je, ze sa to prejavuje pri zohriatom motore, niekedy ak vytocim nad 5000 ot./min. a niekedy uz nad 4500. Akonahle sa rucicka otackomeru posunie - uz to robi stale az kym nevypnem motor a nepockam asi minutu. Potom ale opat staci trochu vytocit motor (napr. pri obiehani) a je to zase rozhasene.
Ma este niekto nekane napady?
No vzdyt to je jasne.... drive jsi se s motorkou jen tak seznamoval, tak jsi jezdil normalne... ted jezdis zatacky pod plnym plynem stovkou smykem tak, ze Ti prokluzuje zadni kolo, a Ty se divis, ze mas vysoke otacky
též nevim čim to je ale pokud motor jde dobře tak bych to snad ani nehrotil. i když chápu že je to divný když se to točí přez 5000 otáček. chlapi jak ste na tom vy? kolik jezdíte km/h když jedete tak nějak normal. nerad to točim ale zase si říkam že těch 120 by měla zvládat v pohodě
Tančící Havran
špatný kontakt, ovšem problém je jak ten špatný odhalit, může být kdekoli včetně vnitřku otáčkoměru, nebo altíku, přeju pevný nervy při hledání
Upravil convoy dne 19.08.2009 03:45
Tak som to "vyriesil" tak, ze som si nevsimal otackomer. Teraz po zime som vymenil baterku a motorka je takmer nepojazdna. Nedrzi otacky, skapina na volnobehu.
Najhorsie je ale to, ze idem konstantnou rychlostou so zaradenou rychlostou, a zrazu otackomer vyleti cez 7000 (motor ale podla posluchu zostane na povodnych otackach). Ak rucicka vyleti az k 8000 ot/m, tak BMS vypne vstrekovanie paliva a ja dostanem pocitovo kopanec. Nastastie sa mi to este nestalo v zakrute, ale je to velmi neprijemne. Jedine co sa s tym da potom spravit je zastavit, vypnut elektriku. Po opatovnom nastartovani to je ok ale zase len chvilu.
To najlepsie na koniec. Motorka je po velkej serviske v BMW (40000km), dokonca tam bola aj na diagnostike - vraj je v poriadku. Ked som si stazoval na ten otackomer (vtedy robil len to co som popisal na zaciatku vlakna) tak povedali, ze mozu vymenit budiky, ak to nebude to tak cidla a mozno aj BMS.
Super. som rad, ze aspon oni maju jasno v tom co tomu je
Ak ma niekto nejaky napad co s tym, alebo kontakt na dobreho opravara, co sa v tom vyzna - Sem s nim.
Upravil cmspost dne 29.03.2010 16:32
Měl jsem naprosto stejný problém, nepravidelně se stalo, že motor škubnul a pak začal otáčkoměr ukazovat zhruba dvojnásobné otáčky a už někde při reálných 4000 otáčkách zabral omezovač. Po dlouhém pátrání jsem zjistil, že to dělá kabel vedoucí od snímače otáček pro zapalování (na pravém boku motoru) k řídící jednotce. Kabel se ve svazku v ohybech prodřel a začal nepravidelně zkratovat proti kostře. Vyřešil jsem to tak, že jsem ty dva vodiče natahal zcela znova a je po problému...
Jinak budíky u mě na doporučení značkového servisu měnil už předchozí majitel, bylo to k ničemu , nakonec to byl jen ten prodřenej drát...
Upravil Dave S dne 29.03.2010 19:37