Ahoj,prosím o radu nejlépe vlastní zkušenost.Chystam se na výlet cca 10 tisíc km.Jedu sám,mašina normálně naložená.Pohodove tempo-dalsice do 110-20 km za hodinu -po dálnicích bude ale přesun cca 3 tisíce km..Jaké chlupaté pneu tohle zvládnou??E 10 nebo tkc??Nebo prostě žádné
Zdarec, vlastní zkušenost je taková, že jsem dal 3 tisíce přesun na jeté sadě co mě stála litr a v dané destinací po předchozí domluvě přezuti na funglovky, sice trošku prasečina se závažím ale RDC nezkuvily chlupatá guma udělá po přesunu placku a předek bude doskakanej. Snad by to daly MOTOZ TRACTIONATOR Adventure protože mají tvrdší směs ale s těma zkušenost nemám.
Kuba89 přiložený následující obrázek:
[249.28Kb]
Upravil Kuba89 dne 22.07.2022 00:58
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Ahoj,už to trochu podobné řeším,odjedu 2 tisíce km na starých a přezuju v Turecku.Uz jsem je včera kontaktoval-je to nějaka prodejna s mašinama a mají i servis,tak to bude asi v pohodě.Motozku dám jen na zadek-tam se o nájezd nebojím- vyzkoušeno.Predni je na prd.Chtel jsem dát na předek E10 Dakar ale nikde není..tak buď obyčejnou nebo tkc.
V pátek jsem se vrátil z Kavkazu. Najeto celkem 9600 km. Před cestou jsem nasadil Karoo 3 na BMW ADV R1200 LC (2015] a na BMW F800 GSA (2017). Tam jeto po dálnicích rychlostí do 120 km/hod, režim šetření pneu (brzdit motorem, zadní brzda atd). Na hranice Gruzie najeto 3200. pneu ve velmi dobrém stavu, projeto třeba Užguli a na obou motorkách pneu fungovaly bez problémů na silnici i v terénu. Za cestu tam zmizelo tak 20% vzorku.
Po projetí Arménie a Gruzie cesta zpět zkratkou přes Balkán (Albánie, ČH, Bosna, přesun přes Maďarsko), to už jsem tedy pneu opravdu nešetřil. Zůstatek vzorku cca 3mm zadní kolo, 5mm předek. F800 je na tom podobně, akorát víc to odnesl předek.
Takže závěr - tohle Karoo 3 dají při slušném zacházení bez problémů.
Jinak jsem byl z Karoo 3 zpočátku rozpačitý, LC nechtělo moc zatáčet, ale zvykl jsem si a nakonec s pneu velká spokojenost,
Dunlop Trailmax Mission Skvělá na asfaltu, i mokrém, v terénu si vede taky hodně dobře, hlučnost na úrovni Tourancek, skvělá kikometrová výdrž. Za mě nejlepší kompromis a nejuniverzálnější pneu, co jsem jezdil
Upravil Zdenek34 dne 31.08.2022 22:24
oro napsal:
To je dobre..přečtu celé vlákno a zase hovno vím...nechce někdo udělat závěr co teda je nej komromis?
Je tady moc pěkné vlákno o pneu od Mr. GS: https://www.bawor...rowstart=0
Tam jsem začínal s výběrem. jestli chceš shrnutí co na Kavkaz, což je trip cca 10k+, tak výše jsou popsané obě možnosti:
- Nasadit nové vhodné pneu, které to ujedou (karoo 3), trochu je pošetřit cestou tam a nic neřešit.
- Přesun na starých gumách a někde přezout na čerstvé (jako třeba Kuba).
Šel jsem první cestou, a bez problémů. Daní je trochu horší cestovní konfort cestou tam, jako třeba hlluk a není vhodné to přehánět s rychlostí.
Upravil seli dne 01.09.2022 10:12
Jezdil jsem Karoo 3 a ve srovnání s Dunlop TMM je to už pro mě zbytečná pneu. Na silnici ztrácí, nájezd poloviční, je hlučnější a mimo silnici jsou srovnatelné.
Zdenek34 napsal:
Dunlop Trailmax Mission Skvělá na asfaltu, i mokrém, v terénu si vede taky hodně dobře, hlučnost na úrovni Tourancek, skvělá kikometrová výdrž. Za mě nejlepší kompromis a nejuniverzálnější pneu, co jsem jezdil
Ahoj,včera jsem se vrátil z Kavkazu.Jel jsem na starých,přehodil je v Turecku.Zadni Motoz,předek Tkc.Dalnicni přesuny vždy do max 120!!.Najeto 10 tisíc.Nyni vidím že jsem nemusel přezouvat a odjel bych to stejně.Zadni motozka to dá celé ještě jednou bez problémů.Trochu ten předek hučí,ale tak to prostě je.