Ahoj přátelé,
je mi jasný, že se ta závada bude odhalovat dost blbě, ale zkusím to, poněvadž se to někomu určitě stalo.
Špatný benzín jsem vyloučil. Svíčky nový, ,,fajfky" kdysi už měněný...
Začlo to úplně najednou a nedělá pořád. Motor malinko pocukává, když jedu město (občasně). Na neutrál otáčky kolem 1000 za minutu a motor jde jak na 1,5 valce (jak když je povytazeny lanko). Stačí vrknout a na chvilku se to srovna. Za jízdy pri zavřeném plynu lehce střílí do laufu.
Na volnoběh občas ty nízké otáčky a takovej tupej chod.
Řekl bych že v tahu jede úplně normálně, ikdyž možná že malinko hůř než jel, ale to se mi asi jen zda.
Nikde nic neklepe, neteče.
Dělá to spíš když je motor zahřátej až po hodně delší době.
Hall původní. Najeto 176000km, rok 2003.
Syncho udělaný, ventily v cajku.
Zkoušel jsem kabely k tem malejm svíčkám a docvaknutim jednoho se to možná srovnalo, ale nejsem si jistej...
Jo, jde o Twinspark.
Upravil Kubrt dne 24.07.2022 19:18
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ty mám už vyměněny...a to by delalo pořád a daleko vic.
Upravil Kubrt dne 25.07.2022 11:07
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Benzín..i když píšeš, že ne. Trochu mi to blblo taky, po tom co jsem natankoval v Polsku. Kupodivu v Rumunsku na palivo E10, subjektivně, to jelo nejlépe
Vyloučil si špatný benzín, ale zkus dát jednu nádrž 100 oktanové Vervy... (mohl tvůj dodavatel změnit aditiva atd a třeba to fakt dělá benzín). Máš to nejlevnější test zda to opravdu není tím Mě dělala 1150 po natankování 95ky v Rakousku takové hrozné zvuky, že jsem se s tím bál jet... šílené rány do motoru...
Jasný kluci. Ja se taky priklanim k spatnymu benzinu (teda preju si to), ikdyž jsem to doplnoval aditivama( protoze na akci u Lochmana to bylo poprve a ten hned, ze špatnej benzin). Bral jsem na Molce a pak vzal zase 95tku, protože nebyla jiná možnost.
Jakmile vyjedu nádrž, nahulim 100vku a pak se uvidí.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
No ja jsem pred mesicem natankoval u mistniho PapOilu a moje Tenwrka zacala cukat jak prase. Nezlepsilo se to ani po natankovani cerstveho benzinu. Nakonec pomohlo vycisteni klapek a jejich os (zadrhavaly na lehkem nanosu karbonu) a po prostriknuti stekru kontaktolem. Co byla hlavni pricina ale nevim jiste...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Ja uvidim. Ted se na motorku minimalne tyden az dva nedostanu a ani mi to nechybi v tom vedru
Pak to bud vyjezdim nebo vyleju a natankuju plnotučnej a pak dam echo
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Šel bych po benzínu a pak hnedka po hlavních cívkách. Když ji na volnoběh v moment kdy to vrčí divně odpojíš a chod motoru se nezmění,tak je to jasný. Postupně levou a pak pravou. Mě to takhle dělalo když mělo moje GSA nějakejch 42000km,takže životnost těch cívek nemusí být buhvijaká.
Ještě k tomu benzínu... Baworák mě vrčí normálně,ale mám doma ještě Ducati 900SS a ta poslední dobou není schopná na 95ku normálně jezdit-cuká,prská,nejede. Dám stovku a je dobrý. Asi jezdíme na pěknej sajrajt poslední dobou...
Vikec napsal:
Asi jezdíme na pěknej sajrajt poslední dobou...
Jasný... se podívej, co se poslední dobou objevilo vláken, kde se řeší "divný zvuky" motoru. Od loňska se.rou do 95ky 10% biosložky a ty motory to prostě nedávají.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vikec: jak jsem psal, civky mam vyměněný a hlavně když mi postupně odchazely tak to delalo daleko horsi brikule... Tam problem nebude. To vim.
Jak jsem psal...vyjezdim, nebo vyleju tuhle mrdku a procistim to vervou a pak se uvidi
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrte, zdravím, ty fajfkocívky zkouším takto, vytáhnu fajfkocívky na obou stranách, nastartuji na spodní svíčky, motor běží bez problémů, jen trochu pomaleji, ve fajfkách mám zastrčené nějaké svíčky a když je přiblížím k padákům, musí být jiskra mezi svíčkou a padákem minimálně 20mm a jasná, pokud je jiskra na menší vzdálenost a bývá nejasná, tak je fajfkocívka na odchodu a může i takto zazlobit. Samozřejmě to nemusí být ono, ale používám to jako vylučovací metodu. Jen si vem rukavice
Upravil bmwivo dne 28.07.2022 10:46
Ivoš.
Ahoj Ivo
Takhle, zkusit to určitě můžu, je to otázka chvilky, ale jsem si skoro jistej že ty fajfkocivky budou dobrý. Obě mi odešly a delalo to pořád a daleko daleko hůř... Dokonce mi pak někdo říkal že ty ,, nový " už neodejdou. Stát se může cokoliv a za zkoušku nic nedám. Až budu u motorky, mrknu na to
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ještě jsem taky řešil u kamaráda podobný problém a bylo to zpukrelymi hadickami v nádrži ,po ohnutí praskly a výměna i s filtrem to vyřešila
To víš, už máme retro motocykly,tak se může občas pukreni objevit. :-)
Upravil bmwivo dne 29.07.2022 11:12
Ivoš.
Tohle si myslim, že příčina nebude ale filtr uz by asi vymenit chtěl
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak fajfkocivky vyřešeny. Těma to není. Hažou jiskry, že bych s nima mohl řezat plech
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jedu uz druhou nádrž 100vky Vervy a jako asi malinko lepší jo, ale stejne to občasný pokuckavani probíhá
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
HonzaGS-SV napsal:
Tak nebude to ten filtr? Jinak vzduchový filtr je taky OK ? Také výměna za stokoruny...
Mam KN, vyprany a naimpregnované...
Palivak možná, ale ro si rikam, ze by to delalo pořád a ne nahodile, jednou za x desitek km
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.