dobré ráno, mám drobný dotaz ...
poslední dobou začínám registrovat, že při přejezdu nerovností na silnici nebo kolejí na přejezdu,... jako by mne motorka kopla do zadku. Je to od zadního kola... Nevím jestli tlumič nebo kardan a nebo jen mlátí centrální stojan.
Má někdo nějaký nápad po čem jít??? Prosím o komenty bez špatné nálady - děkuji
Zkontroluj si, jestli nemáš u konc. převodu přirezlý kardan ke vstupnímu hřídeli. Pak se stane, že to na hřídeli z převodovky vyskočí ze zajišťovacího kroužku a kardan se dostane mimo osu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
dík za info...
jedná se o GS LC 2014, najeto 52tis. začalo to z ničeho nic, zajímavé je, že když si nastavím zatížení podvozku na řidič+bagáž, tak to kope víc než pouze na řidič
Kardan kontroluji každý ob-rok, i mažu grafitkou ale mrknu...
Já už ani nevím co kope, či poskakuje, asi přední kolo, kolem 120 výše.....kravál od předního kola se mění zebrou, asfaltem. ap. Na motce je pneu 2017 předek a 2019 zadek..Michelin 2CT poloviční....co myslíte?
tlumič mne také napadl. ESA sice funguje perfektně, ale je pravda, že zadní kolo za jízdy víc vertikálně vibruje - třeba i na relativně hladkém povrchu...
Pročti tohle vlákno : https://www.bawor...d_id=34515
To bouchnutí do stupaček mi dělá také. Ze začátku jsem to vnímal se strachem, co se mi kde ulomí, ale po pár desítkách tisíc to už nevnímám.
Upravil PETRREVNICE dne 20.08.2022 16:20
Tiez to pozorujem a cim viac je zjazdena pneu tym viac to citit,viac to citit so spolujazdcom,vymenil som pneu za shinko 705 a povedal by som ze to dost pomohlo,myslim ze pneu z vyssim dezenom a meksia zmes to vyrazne zlepsi,eliminuje to kopanie ale ta pneu shinko na asfalt moc nieje.Nasiel som aj velmi malu vôlu v ihlovom lozisku medzi koncovym prevodom a tunelom kardanu,to chcem riesit cez zimu ale pochybujem ze by to kopanie mohlo bit tym.Mala vola bola aj v spodnom lozisku oka zadneho tlmica,to som poriesil ale kopanie ostalo tak si myslim ze intenzita kopania bude zavisiet od toho aka a v akom stave je pneu.