Bude se to podle BMW řešit změnou software - aktualizace SW ovlivňuje stávající kontrolu prokluzu. https://www.motor...-rueckruf/...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Takže jestli tomu dobře rozumím i podle toho co píše Bohumil, problém může nastat když dostaneš kolo do nesmyslných otáček "naprázdno" a pak prudké zastavení..
Nemám si třeba než se to vyřeší snížit kontrolu trakce na ten režim middle? Teď jezdím "ENDURO PRO" s ním "nejagresivějším" setupem.. Vím že by to šlo na záruku ale tak proč to zbytečně zrušit..
Jezdím teď hodně off a úplně to nešetřím, proto to řeším..
Over than 250k km on BMW GS bikes
prevodovka na 1200 a 1250LC je rovnaka, dokonca aj ta vstupna hriadel hriadel sa nachadza vsade rovnako bez ohladu na model. Dve otazky
1. preco riesia iba 1250 GS a 1250 RT
2. rozdiel medzi 1200 a 1250 je 11 HP a 18 Nm.. nie je to malo ale nie je to dramaticky vela. Preco sa riesia iba 1250 a 1200 nie?
mam zly pocit ze sudruhovia v Nemecku povedali sudruhom v Japonsku ze na tej prevodovke potrebuju este niekde usetrit tak sa (spekulacia) ubralo na materiale. Nebolo by to prvy krat. Zial.
Part 23008528075 was found on the following vehicles:
K50 (R 1200 GS, R 1250 GS) ? (10/2011 — 12/2019 )
K51 (R 1200 GS Adv., R 1250 GS Adv.) ? (09/2012 — 08/2018 )
K52 (R 1200 RT, R 1250 RT) ? (01/2013 — 12/2019 )
K53 (R 1200 R, R 1250 R) ? (11/2013 — 07/2018 )
K54 (R 1200 RS, R 1250 RS) ? (06/2014 — 07/2018 )
Upravil raptor dne 01.02.2023 06:25
live fast, die young be wild, have fun
Tak třeba na té 12ce to není tolik zatěžované. Ten výkon je o nějakých 10-15% menší a třeba to namáhání nemusí být lineární funkcí... (nevím v čem je problém... klidně se to může zhoršovat s druhou nebo třetí mocninou a opravdu to nemusí být problém na 12ce... )
[b]lako napsal:
Přečti si co píše Tonda. Ono to takto přímočaré asi není..
Hádam nečakáš že Ti BMW v tlačovej správe niečo priamočiaro napíše...
Skrátka nie vždy ,ale v nejakom režime striedavého zaťaženia kolesa, bude cez kontrolu trakcie výkon pri akcelerácii znížený napr. na podobnú úroveň ako v rain.
Raptor možno vieš alebo niekto iný:
Mení bmw katalogove čísla ak sa zmení niečo na súčiastke /konštrukčne alebo technologicky/, ale dodávateľ ostáva ten istý a rovnako pasuje do všetkých ročníkov?
Vieš nájsť katalógove čísla na ročníky 2019+ ?
To že púšťa vstupná hriadeľ , neznamená, že problém musí byť v nej, možno sa kvoli výkonu zmenilo niečo v charakteristike vstupného či výstupného torzného tlmiča a kvoli tomu možno púšťa vstupná oska prevodovky, ktorá možno mala najmenšiu pevnostnú rezervu.
A možno len sústružník mal nesprávny tvar zapichovacieho noža a pridal vrub navyše.
Upravil Tryskac dne 01.02.2023 19:23
Tryskac napsal:
Raptor možno vieš alebo niekto iný:
Mení bmw katalogove čísla ak sa zmení niečo na súčiastke /konštrukčne alebo technologicky/, ale dodávateľ ostáva ten istý a rovnako pasuje do všetkých ročníkov?
Občas se číslo nemění, prostě jednoho dne přijde na linku nová dávka, začne nová verze, která je zpětně kompatibilní.
A možno len sústružník mal nesprávny tvar zapichovacieho noža a pridal vrub navyše.
Ty myslíš že to tam smrdla soustruznik v zamastenych modrých monterkach a cigarem v koutku ? A pak si de do skladu pro nový nuz a staví se v kantyne na pařížak 2 rohlíky a osmičku pivo...
Kupredu spatki ni krok...
presne, akurát miesto parižáku a osmičky má sushi a saké
Francis, takže je pravdepodobné, že rovnaké číslo dielu nemusí znamenať "rovnakú" súčiastku.
Prečo pri novších ročníkoch ako 2019 nie sú v katalógoch dostupné diely prevodovky, čo ju chcú meniť len ako celok tak ako koncák?
Tryskac > Jen plánovači v BMW vědí, jak často něco takového provádějí a týká se to spíš drobných změn při 100%ní zaměnitelnosti. Kdyby měnili p/n při každé drobné úpravě, tak už jim dávno došla čísla :-)
Tryskac napsal:
A možno len sústružník mal nesprávny tvar zapichovacieho noža a pridal vrub navyše.
Soustružník to podle výkresu nedělá, je to pomalé a drahé a bez záruky shody. Toto v seriové výrobě dělají CNC automaty z tyčí v zásobníku.
Upravil Francis dne 04.02.2023 12:07