Ahoj, došla mi fantazie, proč to dělá. Spíše metoda pokus omyl leze do peněz.Vyzkoušel jsem vstřiky, čidlo teploty vzduchu, svíčky. Dělá to, když je zima, v létě to udělá jen občas. Jakmile se to jen trošku spamatuje, chytá a jede to bez problémů. Setkal se s tímto někdo? Video viz: www.uschovna.cz/zasilka/NOBMY5ZLR8FE7WMI-JWU
Díky
Na kolik poklesne napětí při startu? Může to být baterka, rozhozené klapky, rozhozené ventily, vydřené vačky, oxidace v konektorech. Někdy stačí motorku jen vykalibrovat nebo přehrát software.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Mne to začalo robiť niečo obdobné keď E5 zmenili na E10. Potom som začal tankovať 100-vku E5 a v pohode, už sa to nezopakovalo.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
Nemusí, ale je dobré jednou za čas udělat kalibrace a vyčistit hrdla, usazuje se tam špína a klapky pak nechodí z nulové polohy a motorka pak zlobí.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Kdyby nešlo o stříkačku..., poradil bych zaměřit se na průtok paliva, protože se to chová podobně jako když se nahromaděné palivo po startu rychle odčerpá a nestačí "dotékat". Ale i tak bych v tomto případě tu souvislost opravdu začal v tom palivu hledat. O to spíš, že za tepla se to projevuje méně. Kombinace babišsajrajtu s nízkou teplotou skutečně může mít podobné příznaky. Kámoš koupil loni V-stroma a po cca 300km mu to postupně přestávalo jezdit. Bojoval s tím půl sezóny a když mi ukázal, co všechno mu z nádrže po několika proplaších postupně vyteklo za hnůj, nevěřil jsem svým očím. Motorka stála údajně před koupí dva roky v bazaru a na dně nádrže byly možná dva litry neidentifikovatelného sajrajtu....
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Myslíš, že by si tam něco připravili? Dělá to sporadicky celé 4 roky co ji mam... Hlavně při nízkých teplotách
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Myslíš, že by si tam něco připravili? Dělá to sporadicky celé 4 roky co ji mam... Hlavně při nízkých teplotách
Zkusil bych soft, změřit baterku s celkovou kontrolu motorky. Ještě se můžeš mrknout tady nad pravým válcem jestli nechybí čepička.
DAGR přiložený následující obrázek:
[182.33Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad