Zdravím Vás..už jsem tu pročetl snad skoro vše a po dlouhém otálení jsem nakonec musel napsat o radu popř nějaký poznatek.
Asi takto: dostal jsem na F650GS twin 2009r na výměnu statoru alternátoru. Vše proběhlo v pohodě, výměna i regulátoru, doplněno o zásuvku a voltmetr na řídítka - moto dobíjí, vše funguje jak má. Zároveň jsem byl požádán o výměnu nových svíček a vzhledem k nájezdu 120tis tak i nových cívek, palivového filtru, vzduchového filtru. Při jednom jsem vyčistil MAP senzor a krokový motorek volnoběhu.
Po tom všem moto nastartuju, vše krásně běží, volnoběh, zvýšené otáčky, vše jak má být. Až do té doby, kdy se moto zahřeje na provozní teplotu. Potom ihned zakucká a zdechne. Na brnk znovu nastartuje a po chvíli zdechne.
Airbox dvakrát sundaný, kontrola své práce krok po kroku - tzn - dotažení svíček, kontrola kontaktů cívek, kontrola hadice odvětrávání, kontrola hadiček ke klapkám, kontrola nasazení airboxu na klapky, těsnost krokového ventilu, kontrola veškeré kabeláže, prostě vše.. lanko je jak má být, dosedá to na doraz, není nic přitaženo..
už jsem vyčerpal všechny možnosti..
včera jsem začal laborovat motorkem volnoběhu, vo vyjmutí z airboxu a zapnutí zapalování funguje jak má..zasune se a po vypnutí zapalování se znovu vysune.. za chodu teplého motoru jeho odpojení nijak neovlivní otáčky (skoro podezření, že nefunguje)
je nutná nějaká kalibrace, nebu je nějaký fígl v něčem, nebo něco co se musí udělat, aby si to nějak sedlo ??
díky za každou dobrou radu
toho jsem se obaval, nemám žádnou diag, je někdo v okolí Ostravy? Vím o Petrovi Huberovi ze Sedliště, ale předpokládám, že ten je v tuto dobu zahlceny prací