Přátelé .. mám R1200GS rok 2007..motorku mám v Topu a už to není kam posouvat a co vylepšovat, tak přišlo takové to mrzení = uvažuji o upgrade na LC 2014 nebo novější. A nemůžu se rozhodnout jestli jít ekonomickou cestou a zkusit 12-ku a nebo to vzít z gruntu a koupit 1250? Těch 8kw výkonu bych asi oželel pokud shiftcam z toho nedělá úplně jinou motorku ? Zároveň u vzducháčů už mám docela dobrou představu které ročníky měli které problémy .. ale u Vodníku jen hodně mlhavě .. je tam nějaká varianta které se rozhodně vyhnout ? ... Díky moc ... Berry.
Já mám 2013 a o 1250 vůbec neuvažuju...kdybych ju rozsekal tak vemu rallye 2017 s budíkem a klíčkem.
Upravil Bohumil dne 24.10.2024 09:48
Kupredu spatki ni krok...
Urcite 1250.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Měl jsem 1200ADV a teď mám 1250ADV. Že by tam byl nějaký markantní rozdíl ve výkonu, to nějak nepociťuji. Jako jede to líp, ale ne nějak o moc.
Pokud 1200 tak bych bral od 2017-. Tam byla nějaká změna na převodovce myslím.
Když jsem kupoval 1250, tak jsem chtěl, aby to byl facelift se svítícíma blinkrama a brzdama Brembo, místo Emerických Hayes.
zetor napsal:
brzdama Brembo, místo Emerických Hayes.
no oproti puvodnimu LC by se to melo min klepat, ne... nebo ne...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ok kluci , díky ... tak já tedy budu koukat po 1250 .. je to cca o kilo víc ale nedá se svítit ... když jste mi to poradili ... pak nebudu poslouchat ty keci .. My jsme ti to říkali atd :-)))
servisak napsal:
to si zase pocteme pres zimu uz se tesim.
Mno uznávám že jsem trochu problémovej a malinko puntičkář ... ale nejsem schopen s tím nic udělat :-)
proc si tedy pak nekoupis rovnou 1300...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
to si zase pocteme pres zimu uz se tesim.
Mno uznávám že jsem trochu problémovej a malinko puntičkář ... ale nejsem schopen s tím nic udělat :-)
proc si tedy pak nekoupis rovnou 1300...?
Původně jsem chtěl .. ale zatím je malý výběr ojetin , nelíbí se mi jak se to dolaďuje za pochodu na lidech a taky mi přijde zase o trochu víc plastová než 1250 .. navíc si musím nechat ještě nějaký stupínek kam se bude dát za 3-4 roky posunout
Berry ak si doteraz jazdil jednovačku, bude pre Teba citelný rozdiel aj 1200LC. Však mnohí cítia podstatný rozdiel aj medzi jedno a dvojvačkou. Tie som ja nikdy neporovnával. No medzi LC1200 a 1250 osobne cítim rozdiel hlavne až ked sa výrazne ťahá za plyn.
Nevím jak vy ale ja se musím s 1200 LC sakra hlídat abych nedošel o papíry...skuste ten motor využívat až je otáčkoměr po dvanácté hodině a ne to dusit a používat rychlorazeni při 2500 otáčkách....
Takže kecy o lepším výkonu a průběhu si nechte do hospody.
Kupredu spatki ni krok...