Když jsem dneska ráno startoval hrocha a proběhlo ono obvyklé zarachtání napínáků,napadlo mě jestli se vůbec mění rozvodové řetězy.Nevěřím tomu,že by to bylo na věky věkův.Měnil to vůbec někdy někdo?
Neřeš a jezdi. Někde jsem četl, že BMW kouká na výměnu rozvodáků jako na závadu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
kdyz nahodim stroj tak se ozyva zepredu takove bzuceni az piskani
kdyz zapnu svetla tak se intenzita zvysi
pry by to mohl byt remen alternatoru nebo loziska altiku, vite co stoji vymena?
mam najeto bezmala 70 tis km.
teď sme v práci měnili jednomu mesíkovi na T-MAXu rozvoďák měl najeto 160tkm a to jen tak preventivně on chtěl mít jistotu že se to někde neposere,ale jako že by nějakej řetěz prasknul to se nestává
pavelgs napsal:
Neřeším,jen mě to zajímalo. Jen doufám že nedostanu roztrženým rozvoďákem po kebuli,až na něj dojde řada.
Rozvoďáky se skutečně neměněj. Ještě jsem neslyšel, že by někomu prdnul. Klíňák se dělá po 60000 km. Já měnil po 70 a ten starej byl úplně stejnej jako ten novej.
T-Diesel napsal:
kdyz uz sme u toho, asi to nejsou rozvody ale...
kdyz nahodim stroj tak se ozyva zepredu takove bzuceni az piskani
kdyz zapnu svetla tak se intenzita zvysi
pry by to mohl byt remen alternatoru nebo loziska altiku, vite co stoji vymena?
mam najeto bezmala 70 tis km.
Dej ucho na nádrž,bude to čerpadlo.
Kupredu spatki ni krok...
Ivo Bohuslav napsal:
Rozvoďáky se skutečně neměněj. Ještě jsem neslyšel, že by někomu prdnul. Klíňák se dělá po 60000 km. Já měnil po 70 a ten starej byl úplně stejnej jako ten novej.
Já měnil klíňák v osumdesáti a měl podélnů prasklinu ale v poho tam moch bit ešče.
Kupredu spatki ni krok...
T-Diesel napsal:
kdyz uz sme u toho, asi to nejsou rozvody ale...
kdyz nahodim stroj tak se ozyva zepredu takove bzuceni az piskani
kdyz zapnu svetla tak se intenzita zvysi
pry by to mohl byt remen alternatoru nebo loziska altiku, vite co stoji vymena?
mam najeto bezmala 70 tis km.
Dej ucho na nádrž,bude to čerpadlo.
dělá to řemen,když rožneš světla,zvýší se odběr a odpor,řemen víc píská,vrže,po chvilce přestane,na řemeny existuje sprej,suchý teflon,ten tomu pískání zabrání na nějakou dobu,ale to už by nebylo to kouzlo zvané bmwtakže neřeším,jezdím,po 45000 je to furt stejný,takže je to v pořádku.
čerpadlo slyším taky a to tam mám nový filtr,tak nějak co mám bmw se ze mě stává flegmouš a stejně to furt funguje
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Že by rozvodá nepraskl (řetěz) to taky ne. Na Mercedesech, kteří je používají odjakžva jsem už nějaký prasklý viděl. Byli to dodávky a asi dostávali přasky. Jinak je tam i taková jakoby "měrka" na vytahání a tím zjistíš, že i řetěz se vytáhne. Když je víc jak o 7° tak se má vyměnit. Ale nijak extra bych z toho strach neměl. My máme poměrně malý obsah a ještě benzín. To nebudou takový pecky jako u Dieselu a dodávek s velkým obsahem proti boxeru. Spíš na GS odcházejí napínák. O tom jsem už slyšel.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi