více inf. na http://kugelmotor...dex_en.htm http://thekneesli...ke-engine/Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
to beru jako priklad toho, ze kdyz si nekdy myslime, ze mechanicky jiz bylo jakozto n8pad vynalezeno jiz vse, ze uz jde jen o drobne doladovani jinym materialem apod., ale myslenka porad stejna.........ze tomu tak neni, ze vzdycky muze prijit napad ktery ti proste .....vyrazi dech!!!!!!!!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Šmarjá diť tohle nikdy nikdo nezprovozní.To už dřív udělají tohle-fungující exemplář na čvut v praze.
princip a pohyblivý obrázek zde: http://www.lcepro...rincip.php
to video nahore na zacatku se nestahuje, je to stream.... je take myslim druhem linku nekde dole na strance odkaz a je z toho krasne jasne, jak to funguje
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal(a):
to beru jako priklad toho, ze kdyz si nekdy myslime, ze mechanicky jiz bylo jakozto n8pad vynalezeno jiz vse, ze uz jde jen o drobne doladovani jinym materialem apod., ale myslenka porad stejna.........ze tomu tak neni, ze vzdycky muze prijit napad ktery ti proste .....vyrazi dech!!!!!!!!
osobně si myslím, že nebýt silné loby zavedených firem, potažmo celého automobilového průmyslu, už bychom byli mnohem dál než jsme teď. Jezdili bychom za dva litry na sto...
Jedu? Jedu!
R1150GS