Prosím o radu,po zapnutí klíčku probíhá test a při něm se mi nejdříve zobrazí žlutý a pak červený trojuhelníček a poté Brake Failure.po rozjezdu zmizí ABS funguje,po zmačknutí TL ABS opět svítí červený text.
Vyměnil jsem kapalinu DOT4,ovzdušnil celý systém,problém zůstal.
Budeš muset na diagnostiku. Jak jsi odvzdušňoval na ABS???
Je to docela oříšek to odvzdušnit na jednotce ABS...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Na jednotce ABS,no doléval jsem kapalinu a hlídal ať nazavzdušním systém,a vytlačil jsem starou kapalinu.Problém nastene při zavzdušnění,jinak je průběh stejný jao bez ABS
.......neviem aky maš ročnik či s posilovačom alebo bez v každom pripadae navod na vymenu brzdovej kapaliny tu na fore maš......dfiagnostika nema žiadny vliv na odvzdušnovanie brzd.......služi len na vymazanie chyb ktore sa ti automaticky zapisuju do pameti .....už len ked daš dole nadrž a odpojiš čerpadlo a plavak a otočiš klučik maš načitanu zavadu palivoveho čerpadla
U modelů s ABS a posilovačem (tj. po ročník 2006) je to jak píše karcici. Na diagnostice vymažeš jen případné chyby. Od modelu 2007 (tj. brzdy s ABS bez posilovače) slouží originální diagnostika GT1 při odvzdušňování ke spouštění "motorku ABS" pro lepší odvzdušnění - zůstává tam někde v ABS jednotce nepatrné množství vzduchu. U těchto modelů to jde obejít tak, že při odvzdušňování předku (se zapnutým zapalováním) ti pomocník točí rychle zadním kolem, tím se docílí rozdílu otáček, zareaguje ABS, motorek v jednotce se roztočí a v tu chvíli odvzdušňuješ. Je to sice "drbačka", ale u R1200GS od r.v.07 to funguje. Tento postup je ale potřebný při odvzdušnění systému v případě např. výměny hadice, brzdové pumpy ..... atd. - prostě při zavzdušnění systému. Jestliže u modelu 07 a výše jen protlačujeme starou kapalinu novou (tzn. vycucneme obsah nádobky a nalejeme novou a začneme "tlačit" starou kapalinu přes novou ven ) a nemáme systém zavzdušněný, není výše uvedený postup potřeba dělat.
Upravil Tonda dne 09.11.2009 10:35
Problém vyřešen,ABS do roku 2005 se značně liší od ABS 2006 a novější,včetně výměny kapaliny a ovzdušňování.
Zmíním se i o kapalině spojky která je do roku 2005 DOT4 a od roku 2006 minerální olej,pletu-li se ať mě někdo opraví.Mám GS 1200 rv.2006 a u této je to tak jak jsem uvedl.
Mylis sa vo vsetkom.
napln spojky je mineralny olej u vsetkych 1200 GS,brzdovka v spojke nebola u ziadnej GS 1200.
Sysrem brzd je u 1200 GS rovnaky u 2004,2005,2006,vcetne 2006 ADV.zmena je od roku 2007.
francuz napsal(a):
Mylis sa vo vsetkom.
napln spojky je mineralny olej u vsetkych 1200 GS,brzdovka v spojke nebola u ziadnej GS 1200.
Sysrem brzd je u 1200 GS rovnaky u 2004,2005,2006,vcetne 2006 ADV.zmena je od roku 2007.
francuz napsal(a):
Mylis sa vo vsetkom.
napln spojky je mineralny olej u vsetkych 1200 GS,brzdovka v spojke nebola u ziadnej GS 1200.
Sysrem brzd je u 1200 GS rovnaky u 2004,2005,2006,vcetne 2006 ADV.zmena je od roku 2007.
Nemýlím,změna byla už ke konci roku 2006,prodávaný jako modelový typ 2007,např .bez posilovače brzd.
Takže zlom nastal během roku 2006 a ne až začátkem roku 2007.
Tonda napsal:
U modelů s ABS a posilovačem (tj. po ročník 2006) je to jak píše karcici. Na diagnostice vymažeš jen případné chyby. Od modelu 2007 (tj. brzdy s ABS bez posilovače) slouží originální diagnostika GT1 při odvzdušňování ke spouštění "motorku ABS" pro lepší odvzdušnění - zůstává tam někde v ABS jednotce nepatrné množství vzduchu. U těchto modelů to jde obejít tak, že při odvzdušňování předku (se zapnutým zapalováním) ti pomocník točí rychle zadním kolem, tím se docílí rozdílu otáček, zareaguje ABS, motorek v jednotce se roztočí a v tu chvíli odvzdušňuješ. Je to sice "drbačka", ale u R1200GS od r.v.07 to funguje. Tento postup je ale potřebný při odvzdušnění systému v případě např. výměny hadice, brzdové pumpy ..... atd. - prostě při zavzdušnění systému. Jestliže u modelu 07 a výše jen protlačujeme starou kapalinu novou (tzn. vycucneme obsah nádobky a nalejeme novou a začneme "tlačit" starou kapalinu přes novou ven ) a nemáme systém zavzdušněný, není výše uvedený postup potřeba dělat.
ABS jsem teď měl u modelu ADV 2007 vyjmuté a rozebrané kvuli nedoléhajícím uhlíkům na rotoru. Složil jsem to nazpět odvzdušnil celý systém i ABS skrze GS911 ale nezdá se mi proč by měl motor ABS spínat například pokud mám zapnuté zapalování a popojíždím na neutrál a zmážknu přední brzdu tak spína motor ABS na krátký okamžik. Neznám výchozí stav tak jsem se chtěl zeptat zda nemáte odpověď. Jinak po opravě motorká brzdí i ABsuje OK jen mě štve to spínání motorku při přední brzdě. Na zadní brzdu na místě se motor nespíná. Díky za info
Upravil R_O_C_K_Y dne 13.07.2017 15:35
ABS jsem teď měl u modelu ADV 2007 vyjmuté a rozebrané kvuli nedoléhajícím uhlíkům na rotoru. Složil jsem to nazpět odvzdušnil celý systém i ABS skrze GS911 ale nezdá se mi proč by měl motor ABS spínat například pokud mám zapnuté zapalování a popojíždím na neutrál a zmážknu přední brzdu tak spína motor ABS na krátký okamžik. Neznám výchozí stav tak jsem se chtěl zeptat zda nemáte odpověď. Jinak po opravě motorká brzdí i ABsuje OK jen mě štve to spínání motorku při přední brzdě. Na zadní brzdu na místě se motor nespíná. Díky za info[/quote]