Hovez uz sem nechodi,ale rikal mi o tom Tonda,ze jeho kamos myslim tohle dal na 1100gs.Prej mu to jede 220km/h.Ale odkapnul mu blinkr,co je u vejfuku.Tonda ma tel.v profilu a urcite ti rekne vic.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já natom jel,šlo to poznat hnet jaxem se rozjel.Pravda ale je že je to moc vřelí,zmodrali mu svody a rospustil se mu zadní blinkr ten co je nad vífukem né ten druhí Bit to na dvanástce tak se rospustijů aji písty jelikoš sů tam uš plastoví.
Kupredu spatki ni krok...
Hovez 1150adv prodal a sel pak do RT.Hodim ti sem fotku jeho moto pri prodeji,treba to z ni po priblizeni poznas.Jinak Tonda ti urcite da na toho kamose cislo a muzes se zeptat.
vevis přiložený následující obrázek:
[112.85Kb]
Upravil vevis dne 22.12.2009 13:45
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zvonka je to uplne rovnake, rozdiel je vo vnutri tych hrdiel (tie z R1100 S) su hrubsie
presne ako som si myslel ta lambda to zo striekackou neuhrali a motorka sla na chudobnu zmes (zato ta vyssia teplota) (inak modre zvody pri valcoch mam aj ja - od sameho zaciatku)
takze bude treba ladit... len zial neviem o ziadnom slovenskom "AC Schnitzerovi" ktory by ladil bohatost zmesi na boxeroch
lebo ak ma ist motorka na chudobnu zmes tak to sa na to mozem vykaslat ale asi to aspon vyskusam (mam tam Y zvod, tlmic aj cip od BOS) kto vie ci si s tym neporadia lepsie
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 22.12.2009 14:03
Raptor - z 1100S ti tam hrdla dát nepůjdou - jsou kratší (u eSka je jinej airbox). Jdou tam hrdla z RS nebo RT. Hrdla jsou u GS užší i na pohled - je zmenšen průměr hned za stahovacími páskami u airboxu a hrdla vstřikovače. U RT a RS jsou zúženy jen nepatrně. Kámoš s tím laboroval na 1100GS docela dlouho než to vychytal. Teď tam má hrdla z 1100RS (model pro Švýcarsko - jsou užší než hrdla pro Evropu a širší než originál 1100GS) a je to OK. Motorka jede podstatně líp - spodek i vrch. Původně tam dal hrdla z 1100RS (verze pro Evropu - mimo Švýcarsko) a to bylo opravdu moc chudý - tak jak vzpomínal Bohumil - zmodrali mu svody až pod motor a roztekl se levej zadní blinkr.
tonda hmmm to je zvlastne lebo vacsinou sa hrdla z R 1100 S prezentuju ako rovnake len s vacsim vnutornym priemerom
kazdopadne tieto moje neviem z akej motorky pochadzaju uplne presne a majitel sa sa s tym moc nesral a od airboxu ich upilil (teraz musim prist ako z nich vytiahnut zvysky airboxu bez toho aby som poskodil samotne hrdla) a ked sa dostanem k motorke tak ich porovnam s originalom
dakujem za hodnotny prispevok a chcem sa ta spytat ci by si sa toho kamosa nemohol opytat ake objednavkove cisla maju tie hrdla z 1100RS pre svajciarsku verziu
Cislo je 13711341769.Asi to bude jeden kus.Cena 38 dolarů.U krotila to stoji 566kc.
Zadanou tam maj cenu jen pro normalni evropu.Ale cena asi bude stejna,kdyz i v dolarech je to stejny.
Bavime se doufam o dilu č.7.
vevis přiložený následující obrázek:
[10.98Kb]
Upravil vevis dne 23.12.2009 14:10
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis ano bavime sa o c.7 obom vam aj s tondom zatial velmi pekne dakujem
este ak by ste mi poradili ako oddelit ten upileny airbox od tych hrdiel to by bolo super
drzi to tam jak hluchy dvere
este sa musim nakontaktovat na hoveza
p.s. mas pravdu tie z R 1100S su uplne ine idem upravit aj nazov temy nech sa niekto v buducnosti zbytocne nepomyli
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 23.12.2009 18:56
sokolik 1313 preco si to myslis? skusenosti ludi co to vymenili su opacne a ma to logiku - viac vzduchu = vacsi vykon
napr. dnes som spravil 70 km s urezanym nasavacom vzduchu ktory vedie vzduch do airboxu a subjektivne to ide lepsie rychlejsie do otaciek a celkovo je to zivsie (viac pokusov dam na jar)
Takže ty někde v"půlce" potrubí zvětšíš průměr a myslíš,že se proud vzduchu zvětší?To se pleteš.Ten nasávač vzduchu by fungovat mohl,ale typuju,že ne do 100 km rychlosti.Já ho mám.Dělanej,s větším průměrem než wunderlich a nic jsem nepoznal
sokolik, myslim ze prud vzduchu do valcov moze ovplyvnovat aj posledny element vedenia vzduchu tesne pred valcami
co sa tyka nasavaca vzduchu na jar urobim viac pokusov s originalom a tym upilenym, prvy dojem bol taky ze to ide s nim lepsie, zatial nechcem hodnotit, treba to dokladne otestovat