Mám sundané vyfouknuté kolo na zemi a:
1. povolím haltr
2. motpákami začnu zouvat kolo
3. po chvíli nadáví a vztekání se dosatnu patku pláště po obvodě přes ráfek
4. potřebuji dostat duši ven, začnu vyndavat duši nebo se nejdřív snažím dostat ven haltr?
5. nakonec jsem postupně duši ven dostal, haltr někde uprostřed vytahování a končil jsem ventilkem...
Na kole jsem to zvládal se zavřenýma očima, tady to bylo propocené a proložené spousty výrazy, které bych raději neznal
Vjetrnik napsal(a):
Nějak mi to fakt nešlo zout, co dělám blbě?
Mám sundané vyfouknuté kolo na zemi a:
1. povolím haltr
2. motpákami začnu zouvat kolo
3. po chvíli nadáví a vztekání se dosatnu patku pláště po obvodě přes ráfek
4. potřebuji dostat duši ven, začnu vyndavat duši nebo se nejdřív snažím dostat ven haltr?
5. nakonec jsem postupně duši ven dostal, haltr někde uprostřed vytahování a končil jsem ventilkem...
Na kole jsem to zvládal se zavřenýma očima, tady to bylo propocené a proložené spousty výrazy, které bych raději neznal
A až zaschne záplata, jak ji dostat zpět?
Všechno je o cviku. Koukni na šestidenní jak to klukům jde.
Já osobně bych haltr vyndaval dřív než duši. To se týká přezouvání pláště. Ale zase kdybych měl jen lepit duši,tak bych povatáhnul jen jí.
Ale pobavil jsi mne. Docela jsem si tě živě představil...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ještě jsi tam neuvedl jestli na kole stojíš, pořádně to sešlap. Zadek vcelku jde, horší je předek. Moje zkušenost je ta, že pokud nazouvám poprvé gumu je lepší do udělat na přezouvačce a hned to vyzout a opětovně nahodit, trošku se povolí dráty a při opravě, třeba defektu z gumou nemusíš tak bojovat.
Dělám to taky doma,ale rukou to fakt nejde.Sešlapat patky,namazat,zouvat od ventilu,zpět obráceně(k ventilu)..Rukou jde šprcka
Když je hlad,je i husa dobrá.
Chuck Norris nosí motokrosovej dres s mojí fotkou .Přední jde skutečně nazout holíma rukama.Zouvání je vepředu v pohodě a vzadu mám dycky problém schodit to z patky-nepomáhá ani trik s bočnim stojánkem ale nakonec to vždycky nějak srazim montpákama.
Tak jo...po včerejší posilovně, dnešním úklidu trati (Lukáši díky moc) a pár koleček na trati jsem při síle...tak na to jdu holýma rukama...kdybych se dlouho neozýval, tak mám skříplé prsty mezi ráfek a plášť a běhám po garáži (a pravděpodobně neprojdu dveřmi)...
bluesbery napsal(a):
To je jasný, mezi bod 3. a 4. patří :
otevřu řádně vychlazený lahváč a několikrát blaženě loknu,
zlehka si krknu, vyhrnu rukávy a pokračuju..
*pissed*
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
TOLI napsal(a):
Chuck Norris nosí motokrosovej dres s mojí fotkou .Přední jde skutečně nazout holíma rukama.Zouvání je vepředu v pohodě a vzadu mám dycky problém schodit to z patky-nepomáhá ani trik s bočnim stojánkem ale nakonec to vždycky nějak srazim montpákama.
pokud nepomaha trik s bocakem... tak uz pak jen ten trik s autem .. to znas?
'pomucky':
-------------
1ks auto(bus)
1ks deska
Vlastni implementacni kroky:
------------------------------------
shod kolo z moto, vypust vzduch, hod kolo na placato na zem dobre si to podloz, vezmi nejaky dreveny klin, nebo kus desky - jeden konec na zem a druhy na gumu(NE NA RAFEK!!)... a pak na to najed autem.. se uvidi
ps: pokud tohle nebude fungovat zkus aplikovat kolejnice + vlak ..pak uz nevim
Upravil mrwolfer1 dne 25.12.2009 12:54
chrchel 50cc, KLX650, XRV750, R1200GS