mel bych doufam ze skromny dotaz. Mam v umyslu koupit R1200 gs pochopitelne asi jete a to rok 04 az 06 podle ceny. Je neco zasadniho na co bych si mel u techto rocniku pri koupi dat pozor?
Dekuju Martin
Obecné doporučení:
1. pročíst zdejší forum
2. o ojetinách platí to samé, co u všech ojetin, BMW není vyjímka
3. nejlevnější nabídka nemusí být nejlepší nabídka
4. vybírat dle stavu né podle počtu najetých km
5. čím mladší, tím lepší - obzvláště první serie modelu mívají své mouchy
6. najít dobrého ověřeného prodejce - třeba Boba
7. s chutí do toho a půl je hotovo...
Vjetrnik napsal(a):
Obecné doporučení:
1. pročíst zdejší forum
2. o ojetinách platí to samé, co u všech ojetin, BMW není vyjímka
3. nejlevnější nabídka nemusí být nejlepší nabídka
4. vybírat dle stavu né podle počtu najetých km
5. čím mladší, tím lepší - obzvláště první serie modelu mívají své mouchy
6. najít dobrého ověřeného prodejce - třeba Boba
7. s chutí do toho a půl je hotovo...
No uz skoro asi 14 dnu nedelam nic jineho nez procitam vsechny mozne diskuse, manualy atd. Preci jenom neni to malo penez. Mimochodme prodejce Bob, neznam, poradis kde mnajdu podrobnosti? Diky M.
14 dní? já třičtvrtě roku.
Raději od 07- méně much. Ale je to o štěstí. A hlavně někoho kdo má GS a vyzná se sebou.
Peněz to není málo, a ne každý je poctivec.
A hodně štěstí.
Upravil Waltr dne 14.02.2010 11:35
U 07 byl zase problém s anténou imobilizeru, takže si asi nevybereš. Každej rok má svoje mouchy, někdy se projevěj,někdy ne. Ale je to BMW takže nějaký ty mušky ani nestojej za řeč.
Šťastnou ruku při výběru
mel bych doufam ze skromny dotaz. Mam v umyslu koupit R1200 gs pochopitelne asi jete a to rok 04 az 06 podle ceny. Je neco zasadniho na co bych si mel u techto rocniku pri koupi dat pozor?
Dekuju Martin
No ja som kupuval r 1200 gs z bohemiabike - Trutnov
Dobehol som zo Slovenska a pán - Honza Götz perfektne vysvetlil ochotne poradil čo a ako dopredu ma poimformoval mailom proste naozaj super
odporúčam skontaktovať sa na www.bohemiabike.cz
r 1200 gs - 09
mel bych doufam ze skromny dotaz. Mam v umyslu koupit R1200 gs pochopitelne asi jete a to rok 04 az 06 podle ceny. Je neco zasadniho na co bych si mel u techto rocniku pri koupi dat pozor?
Dekuju Martin
No ja som kupuval r 1200 gs z bohemiabike - Trutnov
Dobehol som zo Slovenska a pán - Honza Götz perfektne vysvetlil ochotne poradil čo a ako dopredu ma poimformoval mailom proste naozaj super
odporúčam skontaktovať sa na www.bohemiabike.cz
Až pomine vlna reklamy... :-)
Už to asi někdo napsal, ale než na roku výroby tak záleží podle mého víc na to jak se k tomu ten předchozí majitel choval, jestli tomu dal co to chce a pak taký maličko na štěstí. Na druhou stranu, když koupíš motorku co má najeto 20 a víc tisíc km, je předpoklad že to něco najelo a že to vydrželo, nic závažného se nevys*alo a pokud ano, tak je to už opravené. Mám 05 ročník a zatím jsem po 35.000km nevypozoroval nic z toho co tady lidi píšou - problémy s immo, brzdy a jejich posilovač, vyhořelý kardany. Jezdím s tím cesta necesta, mnohdy přeloženej, ale zatím stále v pohodě. Jedinou závadu co jsem měl byl ukazatel benzínu, ale to jsem řešit přestal a tankuju co 300km a beru jej jako čistě orientační.
Je fakt, že jsem tam nacpal dost dílů od TT a jakou to na to má roli si nedovoluji odhadnout...
Ono je to vcelku jednoduchý když koupíš nějakou věc od neznámeho člověka musíš počítat stím že se třeba něco po...e! Pokud nekoupíš od známého nevíš jak se k moto kdo choval jak ji nechal ohřát jak dostávala naprdel prostě nic! Muj názor toť takovejto!Hodně štěstí při koupi!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
já jsem tento výběr podtoupil loni na jaře.... koupil jsem ročník 2004 a měl jsem problémy s posilovačem brzd (přesněji: ročníky 2004 a 2005 nemají posilovač brzd řešen zrovna nejlépe, často je zde nějaký problém..... Já jsem si s tím užil až až) pokud mohu poradit tak kupovat alespoň 2006 tam už to mají řešeno jinak.
Musím zde napsat že tento problém je docela zásadní, protože pokud vám jednou brzdy posilují a jednou ne, tak to má **** velkej vliv na bezpečnost, a to je to nejhlavnější!!!!
Můj zážitek: jedu po dálnici.... posilovač neposiluje, ale brzdy fungují v režimu bez posilovače tzn. musí se za to jen víc vzít! jedu si a jedu a na jednou předemnou brzdí auto tak si chci lehce přibrzdit (zmáčknu páčku tak akorát aby to lehce přibrzdilo).... co se nestalo, z ničeho nic posilovač začal fungovat a brzdy začaly opět brzdit jako kráva!!!! Co se dělo nebudu popisovat - jen tak tak jsem to ustál!!!!!!!!
Pokud bych si mohl znovu vybírat tak si rozhodně vyberu model bez tohoto pochybného posilovače!
A ještě jedna věc, pořádně prohlédni rám!!!! Obzváště k rámu přivařené patky ke kterým je něco přimontováno (třeba převodovka, kardan a podobně) občas se zde vyskytne prasklinka!!!!!!
Rizika koupe cehokoliv od kohokoliv jsou mi vcelku jasna a je to tak nejak riziko "podnikani". Je to vec mnohokrat probrana. Nicmene jak ctu vase prispevky a jak listuju v historii prispevku dostavam vcelku pozitvni dojem, ze bych se nemel toho nejak zasadne bat a ne zas tak uzkostlive lpet na rocniku ci km. Proste jedna se skupinu indicii ve kterych je nutny se zorientovat. Ja osobne jsem co se tyka techniky puntickar a bohuzel toto neplati u vsech. Jsem taky zastancem koupe od znameho ci kamarada, ale bohuzel nikdo kolem me zadny takovy stroj nevlastni.
Panove diky vsem za dosavadni rady, snad nesahnu vedle
já jsem tento výběr podtoupil loni na jaře.... koupil jsem ročník 2004 a měl jsem problémy s posilovačem brzd (přesněji: ročníky 2004 a 2005 nemají posilovač brzd řešen zrovna nejlépe, často je zde nějaký problém..... Já jsem si s tím užil až až) pokud mohu poradit tak kupovat alespoň 2006 tam už to mají řešeno jinak.
Musím zde napsat že tento problém je docela zásadní, protože pokud vám jednou brzdy posilují a jednou ne, tak to má **** velkej vliv na bezpečnost, a to je to nejhlavnější!!!!
Můj zážitek: jedu po dálnici.... posilovač neposiluje, ale brzdy fungují v režimu bez posilovače tzn. musí se za to jen víc vzít! jedu si a jedu a na jednou předemnou brzdí auto tak si chci lehce přibrzdit (zmáčknu páčku tak akorát aby to lehce přibrzdilo).... co se nestalo, z ničeho nic posilovač začal fungovat a brzdy začaly opět brzdit jako kráva!!!! Co se dělo nebudu popisovat - jen tak tak jsem to ustál!!!!!!!!
Pokud bych si mohl znovu vybírat tak si rozhodně vyberu model bez tohoto pochybného posilovače!
A ještě jedna věc, pořádně prohlédni rám!!!! Obzváště k rámu přivařené patky ke kterým je něco přimontováno (třeba převodovka, kardan a podobně) občas se zde vyskytne prasklinka!!!!!!
Hodně štěstí!!!
Musím se zastat starších ročníků (04,05) mám 11.04 a zatím bez jediného problému s celou moto včetně posilovače. Mám najeto přes 70.000km. Nevím jak se k motorce chovají jní,ale já nemám na "rámu" (GS nemá rám v pravém slova smyslu,ale jen pomocný rám-podsedlovku) jedinou prasklinku.
Rozodně jsem pro aby jsi si vzal s sebou někoho kdo se v tom vyzná,ale nekupoval bych podle km a "pohádek,ale podle stavu motorky a dokumentace (seviska,faktury ze servisu atd.).
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
čím víc toho tady pročteš,tím spíš se ztoho zblázníšjestli ji chceš,sežeň si někoho,kdo bmw má a jeď pro ni,na místě uvidíš,co je to za ohrabek a jestli se hodí zato ty peníze dát,berto tak,že kupuješ jetou mášu,nebo budeš kupovat jetou,buď budeš mít štěstí a vybereš dobře,nebo se ti časem něco podělá,je to bohužel jen stroj.
udělal sem to tím samým způsobem a neměl sem sebou nikoho,motor vrčel jak hodinky,posilovač bzučel,palivové čerpadlo bzučelo,tak voco go
najel sem stím 50 t a žádný problém(ťuk ťuk na dřevo)
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Souhlasím s Bigem a sevisakem.U Honzy Gotze www.bohemiabike.czjsem kupoval již dvě BMW(F 650 GS A R 1200 GS) a vždy plná spokojenost.To první BMW jsem tam i dobře prodal.Jezdím tam i na servis.
Tjn - ono posr.. se může i nová, je sice hezký, že na ni je záruka, ale kdesi v prdelákově je ti to stejně k ničemu a nic nestojí víc než zkažená dovolená, obzvláště pokud máš jen jednu za rok (dovolenou samozřejmě) :-)
Vykašli se na rok výroby, vykašli se na počet kilometrů, vykašli se i na nějaký servisní knížky (na co ti je to, že je to servisovaný 5x v Autecu, když třeba Žlábek udělá to samý, mnohdy líp a razítko v servisce nedává) - vybírej očima a citem, pak samozřejmě s ohledem na stav svojí peněženky, v každým případě si nechej alespoň 20.000 jako rezervu pro případ oprav a údržby. Ale to už jsou zase jen a pouze obecné info platné pro každý nákup nejen z druhé ruky
no a nevím jestli tady někdo psal, že to bude vydávat divný zvuky ve všech jízdních režimech ))
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i