Taky jsem o něm přemýšlel, rozhodně styk kolen s promrzlou nádrží nebývá vždy právě příjemný. Možná může mít takový kabát i mírně příznivý vliv na kondenzaci vodních par v bandě, no a samozřejmě se mu nevyrovná jakýkoli tank-pad... Na druhé straně s tím mohou mít problém estéti .
když jsem měl tankvak,měl jsem nádrž polepenou izolepou,když jsem ho pak nechal ve stanu a jel bez něho,vypadalo to dost hnusně,ale po návratu domů jsem izolepu odstranil a nádrž byla jak nová
bystricke napsal:
pokud to tam budeš mít dlouhodobě,myslím,že to nechá následky na laku,určitě se tam dostane voda a když voda,tak i prach,tedy brusivo,můj názor.
přesně ,dostane se pod to prach a je to brusivo (a myslím velmi brzo,třeba již během prvního týdne dovolené) ale tomu můžeš zabránit - buď se tam musí dát lepenka na lak a nebo nejlépe specielní folie na nádrž (která není vůbec vidět "když ji dobře nalepíš" ) a používá se třeba i pod sedlové tašky šoupající se po laku jak to prodává třeba Louis.de viz odkaz níže.
Bagstr je se svojí tloušťkou kůže však daleko lepší ochrana nádrže než slída a taky pěkně drahá , vzhledově je to ale na tobě jestli se ti na jiných moto líbí a nevíš li jak jinak utratit své peníze " Tak si to teda kup "
Ta folie je teda pekne draha za takovej kousek,my jsme si loni s kamaradem kupovali folii jak se dava na auta,meni se s ni treba i barva celeho vozu a delaji ji i pruhlednou a za 300 kc jsme toho meli asi 2x2 metry,kdyz se to dobre nalepi tak to neni vubec videt,ale to se musi nahrat fenem,ta folie se roztahuje az o 150% a chce to trochu cviku,nam tam par bublinek zustalo,ale ucel to splnilo perfektne,kdyby to delal profik tak bych si to tam asi nechal na stalo a prach se pod to nedostane urcite,ani magnetickej tankvak nema sanci nadrz poskrabat
Pokud tu folii prodava motoshop a jeste je uzasne nafocena na motorce, zvedne se ji hodnota nekolikanasobne.
Stejnou folii neni problem poridit v jakykoliv reklamni firme, ktera lepi reklamy z folii a stoji to par korun.
na předešlé motorce jsem měl fólii nalepenou,byla odolná proti kamínkům,tak jsem ji měl nalepenou na klínu pod motorem,z čela na nádrži,z boku kde jsem měl kolena a na světle,koupil jsem to tenkrát od nějaké pražské firmy,50x 100 cm za nějakých pouhopouhých 800-900,-kč,celkem ranec ale lak je dražší
na gs ji mám v místě kde jsou kolena,parkrát jsem se svezl po poli a cestou necestou,je to na ni znát,ovšem lak pod ní je jak novej
No já teda nevím proč to řešit. Buď mám motorku na ježdění a nebo na parádu. Ale ani u té na parádu nemám žádné folie a to tam mám poměrně drahý airbrush. Na hranách kde ta folie končí, bude vždycky potom vidět, že tam byla a řekl bych že to vypadá hůř než když tam nebylo nic a opotřebení laku je plošné. Navíc stačí první pád do kamení a všechny folie jsou nanic. Bagster asi v tomhle směru pomůže ale je to děsně těžký a podle mě hnusný a poškození nádrže při opravdu velkém pádu to stejně nezabrání. Myslím že na BMW GS nějaký ten šrám a škrábanec patří. Totéž evidentní stopy po ježdění offroad. Vzpomínám jak jsme přijeli na jeden z prvních zahajovacích dnů Autecu a mezi ty hypernaleštěné motorky postavili tři 1150GSA celé od bahna, protože jsme už na ten sraz ve Stodůlkách jeli offroad. Lidi si dávali štítivě motorky jinam. Nebo hláška nejmenovaného prodejce z Brna, který našemu agentovi s kalendářem Maroko v roce 2004 řekl, že se mu kalendář nelíbí, protože tam jsou motorky BMW nafocené zaprášené a to je špatně
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Adventure - dobrodružství
dobrodřužství - příroda
příroda - nerovný povrch
nerovný povrch - možnost pádu
pád - škrábance
BMW GS A - bez škrábanců a opotřebení od přírody není Adventure
leštěnkář nejsem - motorku používám
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
TomasTT napsal:
No já teda nevím proč to řešit. Buď mám motorku na ježdění a nebo na parádu. Ale ani u té na parádu nemám žádné folie a to tam mám poměrně drahý airbrush. Na hranách kde ta folie končí, bude vždycky potom vidět, že tam byla a řekl bych že to vypadá hůř než když tam nebylo nic a opotřebení laku je plošné. Navíc stačí první pád do kamení a všechny folie jsou nanic. Bagster asi v tomhle směru pomůže ale je to děsně těžký a podle mě hnusný a poškození nádrže při opravdu velkém pádu to stejně nezabrání. Myslím že na BMW GS nějaký ten šrám a škrábanec patří. Totéž evidentní stopy po ježdění offroad. Vzpomínám jak jsme přijeli na jeden z prvních zahajovacích dnů Autecu a mezi ty hypernaleštěné motorky postavili tři 1150GSA celé od bahna, protože jsme už na ten sraz ve Stodůlkách jeli offroad. Lidi si dávali štítivě motorky jinam. Nebo hláška nejmenovaného prodejce z Brna, který našemu agentovi s kalendářem Maroko v roce 2004 řekl, že se mu kalendář nelíbí, protože tam jsou motorky BMW nafocené zaprášené a to je špatně
To víš. Jsou dva druhy lidí. Leštilové a uživatelé. Leštitelé leští a kochají se. Uživatelé jezdí a občas,když už není vidět kam si sednout a kam strčit klíček umejou . Ale jak říká kámoš motorka musí sloužit mě a ne já jí.
Piky napsal:
Jaký kdo máte názor na bagster na nádrž, popř. jestli ho někdo máte, jezdil s ním atd. cena je kolem 3000kč
Vrátím se k původnímu tématu..
S Bagstrem jezdím jednu sezonu(sice na RT) a mohu jen chválit.
Jelikož je pro mě tankvak nezbytností jak na věci, tak kvůli mapě, musel jsem řešit jak nahradit tankvak cestující a klátící se na plastové nádrži.
Inspirací byl kolega s 1150GS, který má Bagsrtra už asi 10let.
Jelikož na RT není potah nádrže z pochopitelných důvodů celoplošný, musel jsem vylepšit upevnění. U GS tento problém myslím není.
Tankvak jsem zvolil dvoupatrový Sherpa a je to poprvé kdy se mi tam vejde mapa formátu A4. Prostě doporučuji a věřte že se Bagstr stane součástí Vaší motorky a nějaké opotřebení pod ním nebudete řešit.
to xavier:
kamarádi, co používaj folii (většinou čopráci),tak používaj tzv. vynášecí fólii,která je poměrně levná a slouží jako pomocná fólie pro přelelepení samotné samolepky vyřezané na plotru.
Jen nápověda, jak příště ušetřit. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /