Zdravím. Chtěl bych se zeptat,jaky ma Y-svod vliv na průběh motoru a jak je to potom s lambda sondou?
Patří tam kde je to označeno šipkou?-viz. přiložený obr.
Předem dík.
Mira JBT přiložený následující obrázek:
Mira JBT napsal:
Zdravím. Chtěl bych se zeptat,jaky ma Y-svod vliv na průběh motoru a jak je to potom s lambda sondou?
Předem dík.
Už jsem to někde psal:
Pokud jen výměna katalizátoru za Y-svod
+ možnost tankování i olovnatého benzínu
+ o něco málo vyšší výkon v nižších otáčkách
- střílí do koncovky
- vyší hlučnost (někdo to ale může vidět jako přednost :-)
Pokud i výměna koncovky
+ předešlé výhody + ještě lepší výkonový průběh v nižších otáčkách
+ hutnnější (ne příliš hlasitý) zvuk
Lambda sonda se vyšroubuje z katalizátoru a našroubuje se do závitu v Y-svodu (co ta šipka)
Osobně si al myslím, že když už se mění katalizáror za y-svod, pak je lepší to vzít z gruntu a vyměnit i koncovku a filtr.
Presne ladak je uplna zbytecnost.Bohate staci KN a Y svod.Jede to nadherne od spodu a zvuk je taky o dost lepsi,ale porad tichoucky BMW.Az na to obcasny streleni do vyfuku.
Moc dík za zodpovězení mého dotazu.
Přemýšlím už o tom nějaký týden a po vašich odpovědích,už není o čem přemýšlet.
Orig. výfuk nahradím asi homologovaným Remusem.
Mira JBT napsal:
Moc dík za zodpovězení mého dotazu.
Přemýšlím už o tom nějaký týden a po vašich odpovědích,už není o čem přemýšlet.
Orig. výfuk nahradím asi homologovaným Remusem.
Taky to mám takle pořešený Y svod + hom. remus revolution od předchozího majitele a já dával KN a do písku UNI
R1150 GS Adventure
chiptdm> jak kde U doda na 4.5... Mne nabizeli v Nemecku novej od TT za 300Eur... Ale nakonec si tam necham katalizator, do ciziny s olovnatym benzinem se nechystam.
To je divný. Nový v německu stojí 260EUR bez dopravy. Výhodnější je to v sadě s výfukem. Každopádně ne každá kopie je stejná, já mám zrovna dělaný v ČR a má dost jiný vlastnosti než ten Sebring. Mluvím o kombinaci s laďákem. Pokud to někdo chce jen kvůli benzínu, tak je to asi jedno.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT> to byl nejakej zlatokop na burze v Manheimu, nakonec slevil na 250 :-) Ale i tak jsem ho poslal k sipku, byl jsem ochotnej za nej dat max. 100E, kdyby nebyl moc pouzitej.
zde je taky neco ke svoduhttp://www.bmwgs....ead_id=273Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ten Y-svod co je na obrazku(začatku teto diskuze) vyjde na 180 EUR . A výfuk Remus (měl by mít vyjimatelnou vložku) viz. obr. 310 EUR. Da se koupit i sada(Y-svod a Remus-Homologovaný) 490 EUR.
Mira JBT přiložený následující obrázek:
[20.6Kb]
BMW R 1150 GS-2002
Jawa 250/353 -1956+PAV 41
ČZ 175/502 -196? Skůtr
ČZ 175/477 -1969 Oilmaster
Ahoj, koupil jsem 1150GS před 2 lety. Má Y svod, remus, kn filtr a někdo na tom dělal širší trubku k sání z nějakyho laminátu. Motorka jede max.160km/h, žere 7 l/100km. Odspodu táhne dobře, 1-5 rychlost letí do omezovače, 6 umírá ve 160km/h. Byl jsem u Cyrila, diagnostika o.k., tlaky ve válcích o.k. Tak a babo raď.. jsem se s Cyrilem domluvil, že na jaře budeme laborovat( KN-kat-remus, kn-Y-Origo konc, atd.) Prostě mám pocit,že to nějakej exot přede mnou trošku přetunil. Nemá někdo podobnou zkušenost? Někde jsem četl, že nejlepší je pouze y svod,zbytek origo.Protože spaliny by měly mít lehký odpor při cestě ven. Y řeší asi pouze určitou část otáček, ale na úkor celkového průběhu.Což ovšem někomu vyhovuje. Je pravda, že nepoznaám, o jaký REMUS se přesně jedná, zkusím zjistit výrobce Y svodu. Myslím, že ve fabrice ví, jak by to mělo vypadat, proto opatrně. ˇUpravy nehaním, ale ať nelitujete nemalé investice. Já teď praktikuju metodu zpětného tuningu- utrácím za origo díly. Zkrátka a dobře to musím brzo vyřešit, nebo mě mr.ne. Díky za příspěvky!!