Zdravim vsechny, jsem tady novy. Jmenuju se Tonda. Mam 1150GSA, 2004 a otazku. Cetl jsem vase prispevky a objevil, ze airbox, respektive jedna z jeho "kapes" je vybavena zatkou, ktera, jak jsem se docetl, slouzi k vypousteni vody, ktera by se tam eventuelne dostala. Nastoupil jsem ke stroji,
overil jeji pritomnost (ano, zatka tam je) a vytahnul ji. Kdyz jsem ji vytahnul, byla mokra od oleje. Olej nekapal ven z airboxu, jen tesnici krouzek byl, podle meho nazoru, hodne zadelany olejem. Je to v pohode? Co tam olej dela? Jak se tam dostal? Jestli je tam opravnene, plni nejakou funkci, nemel by se menit? Nemel bych ho "vylit" (nevim, kolik tam toho je)? Je mozne, kdyz spadnes, ze se olej trochu prelije do airboxu? Nechci mit olej pod zadkem. Co vy na to, svazaci? Diky Tonda
Do airboxu ti ústí odvětrání z motoru. Ten olej na "O"kroužku + klidně i několik kapek oleje, který odtama vykápnou je tam naprosto normální. Je to ze zkondenzovanejch par oleje. V případě, že olej do motoru nedopatřením přeleješ dost nad vrch kontrolního okna, tak ten přebytek najdeš taky vyházenej v airboxu. - ale raděj nepřelívat - pak pouštěj gufera a těsnění.
Upravil Tonda dne 28.01.2008 22:21
Tak ted uz je mi to jasne. Bude to ta kondenzace. Ten olej smrdi po spalenem benzinu. Otazkou ale je, co na motorce po spalenem benzinu nesmrdi. Dekuju Tondo Tonda
Panove, abych nezakladal nove tema.Tak jsem zase spechal a ejhle.Potreboval jsem vyjet a jeste udelat olej....no ale nechtelo se mi koukat do manualu, kolik, ze presne olej se nam tam vleze.Takze po vymene fitru si tak liju olej a stale nic.Necham chvili stect a porad nic.Tak leju dal a najednou plne okno.Takze jsem asi prelil tak o decku mozna dve.Na vypoustaku airboxu bylo po projeti par kapek,ale nic markantniho.Ale pokud bych chtel trosku odpustit,tak me asi ceka zase cely susplech dolu,co ?
Upravil milanosor dne 22.04.2012 11:34
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak mi to nedalo. Sundal jsem susplech a odpustil tak decku a uz je to kousek nad 3/4 okynka.Kdyby se mi neulilo, tak mohl byt klid rovnou
Upravil milanosor dne 23.04.2012 10:22
I pád na hubu je pohyb kupředu
tomtom napsal:
[quote]tondad napsal:
.. airbox, respektive jedna z jeho "kapes" je vybavena zatkou, ktera, jak jsem se docetl, slouzi k vypousteni vody
Nemám moto dlouho, takže blbá otázka kde tu zátku najdu?
Najdeš jí vlevo dole na airboxu. Přístupno holou rukou bez rozborky čehokoliv.
1200GS tuším, že akvárko už nemá, páč se u ní s potápěním nepočítalo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
tomtom napsal:
[quote]tondad napsal:
.. airbox, respektive jedna z jeho "kapes" je vybavena zatkou, ktera, jak jsem se docetl, slouzi k vypousteni vody
Nemám moto dlouho, takže blbá otázka kde tu zátku najdu?
Nic tam mit nebudes, ale jinak je zatka na leve strane airboxu.Takovy cudlik ktery otocis o 180 stupnu proti smeru hodinovych rucicek.Smerem pod sedlem u leveho stehna
I pád na hubu je pohyb kupředu