Po pár tisících km na GS stále proklínám vypínání blinkrů.
To si páni konstruktéři řekli že když udělali téměř dokonalou motorku tak ji trochu zmršej... dají tam něco co bude sr...t každého - sice málo ale furt. A tak vznikly blinkry ala BMW.
Sice pocházím (dle Darwina) z opice ale přeci jen palce u ruky mám už jinak stavěný
a pokud mám přidaný plyn tak prostě palec nevyvrátim tak abych v pohodě dostal na ten čudl (minimálně bez cuknutí s plynem).
Někdo tady dával fotku jakéhosi nástavce ale já sem si říkal co takhle prohodit klakson s vypínačem blinkrů? S levou rukou nemám problém a přijde mi to snažší
na manipulaci.
Neřešil někdo podobnou myšlenku? Nešlo be někde přehodit pár drátů a mít spínače obráceně (čudlíky nevim jestli jsou symetrické ale i kdyby ne tak by šly
přelakovat :-) ).
Jinak se zapínáním blinkrů nemám problem akorát už i v autě zapínám stěrače...
Po pár tisících km na GS stále proklínám vypínání blinkrů.
To si páni konstruktéři řekli že když udělali téměř dokonalou motorku tak ji trochu zmršej... dají tam něco co bude sr...t každého - sice málo ale furt. A tak vznikly blinkry ala BMW.
ja bych je naopak nemenil.. rychle zapinani varovnych blikacek apod je k nezaplaceni.
takze mne spis otravuje soupaci packa co mam na pragofce a fichtlu, nez tohle.
hlavne rychle zapinani blinkru mi prijde rychlejsi a pohodlnejsi.
co mne stve je automaticke vypinani blinkru po urcitem case/vzdalenosti... nevim, jestli to ma 12ka taky, ale to mi prijde otravne.
Upravil hicks dne 23.08.2010 11:52
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mě to taky nepříjde divný naopak! když jedu na jiný motorce troubím jak malej! A 12 má taky automatiku vypnutí když jedeš tak po 20 bliknutí vypne!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
Mě to taky nepříjde divný naopak! když jedu na jiný motorce troubím jak malej! A 12 má taky automatiku vypnutí když jedeš tak po 20 bliknutí vypne!
tady je to bud cas, nebo vzdalenost. co prijde driv.
v praxi odbocujes z dalnice na 2 zmacknuti a musis to porad hlidat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: nesmíš odbočovat z té dálnice od Průhonic na sjezd na Budějice...
Jinak to naprosto stačí.
Ovládání klasickým způsobem má u enduromotorky trochu problém s větší náchylností na špínu. Když po pádu máš rukojeť jednu hroudu bláta, tak je s tím jedním čudlem docela umění zacházet, obzvláště při vypínání blinkrů. Vlastní zkušenost s WRkem ženy.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
dlouho jsem si zvykal a někdy se mi stane že místo vypnutí dám pravej blinkr. A jak píšeš že při plným plynu nedosáhneš tak já při plným vypínání neřeším protože se automaticky vypne už po pár bliknutí.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Lamark napsal(a):
Sice pocházím (dle Darwina) z opice ale přeci jen palce u ruky mám už jinak stavěný
a pokud mám přidaný plyn tak prostě palec nevyvrátim tak abych v pohodě dostal na ten čudl (minimálně bez cuknutí s plynem).
Někdo tady dával fotku jakéhosi nástavce ale já sem si říkal co takhle prohodit klakson s vypínačem blinkrů? S levou rukou nemám problém a přijde mi to snažší
na manipulaci.
Neřešil někdo podobnou myšlenku? Nešlo be někde přehodit pár drátů a mít spínače obráceně (čudlíky nevim jestli jsou symetrické ale i kdyby ne tak by šly
přelakovat :-) ).
Jinak se zapínáním blinkrů nemám problem akorát už i v autě zapínám stěrače...
Tak přesně tohle mně taky napadlo. Zapínání blinkrů BMW mi přijde bomba, ale to vypínání......... Kdysi jsem si vykloubil pravý palec na lyžích, takže mám navíc i trochu problém s jeho hybností. Vypínání vpravo by bylo naprosto ideální. Pokud to někdo vyřešíte, určitě sem hoďte info, určitě to budu po upgradu řešit. Díky
Maiali nel Fango!
Zdravim,
Koukam, nikomu se do toho nechce. Me to taky pred cca 2 tydny napadlo, jelikoz jsem pracovne mimo CR nemuzu vyskouset ale v utery a stredu jsem zase v CR nez opet odjedu takze urcite se pokusim neco zrealizovat, od te doby co me to napadlo jsem jak na trni. Tak dam hned vedet co si myslim.
Souhlasim s Lamarkem.
Po 90tkm jsem si sice zvykl perfektne, ale stejne bych to radsi normalne tak jako VSICHNI normalni vyrobci.
A i ze stejnyho duvodu. Pokud se vracim z predjizdeni, je to ukon kde je potreba vetsinou pohyb plynem a o to vic, kdyz je v tom casto i razeni. Do toho vseho hledat vypnuti blinkru mi leze na nervy i po 5ti letech.
Stejne si myslim, ze kazdej kdo to chvali keca a jen si to musi pochvalit jako KTMaci svoje motorky cely
Mně ovládání bmw blinkrů taky nesedí.
1. Zapínání i vypínání na pravé ruce je občas dost nešikovné.
to se násobí pokud se občas stane že ovladač musím zmáčknout dvakrát, protože na poprvé nezareagoval.
2.automatické vypínání je kapitola sama o sobě. Po jedenácti bliknutí se mě vypíná, což je dost brzo. (už to zkoušelo víc expertu přeprogramovat-neůspěšně)Musím si dávat bacha, abych nezapnul blinkr moc brzo, protože jinak vjedu do křižovatky již s vypnutým blinkrem. I kdyby mě fungoval na dvacet bliknutí tak pořád musím pokud stojím na světlech kontrolovat při rozjetí na zelenou jestli ještě blikám nebo zapnout znovu. (tak jsem si to musel zažít)
3. Funguje mi i vypínání tím samým tlačítkem, vůbec to nepoužívám. Pokud občas (jak jsem psal výše) tlačítko nezareaguje a musím mačkat ještě jednou, dost to rozhazuje koncentraci, koukám na kontrolky a jak chci rychle vypnout tak zapnu takhle jak magor se spletu ještě dvakrát, uběhnou tři vteřiny.. a to je občas dost na rozbití huby. Možná to že musím občas ťuknout 2x dělá jenom mě,nevím. Ale systém jednoho ovladače co jsem měl na předchozí Yamaze byl jednoduchý a neomylný. ---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
To je divný Mě může blikat,kolikrát chce,ale dokud neujedu 200m pořád bude blikat.Celkově jsem si na to docela zvyknul a teď mi dělá naopak problémy,když přesednu na Dakara Jediný,co bych změnil je to,že nejde prodloužit ta ujetá vzdálenost,když je zapnutej blinkr,ještě dalším zmáčknutím,ale musím počkat až dobliká a pustit znova.Když se jede svižněj,tak se 200m těžko odhaduje,ale to je jen taková blbost.Lepší by bylo asi celkově zrušit tlačítko vypínání blinkrů a vypínat druhým stiskem stejného tlačítka.Mít 3 tlačítka v podstatě jen na dvě funkce je mazec
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak mě ty ovladače naprosto vyhovujou. Sice chvilku trvalo než jsem si na to zvyknul ale jinak pohoda. Že bych někdy musel tlačítko zmáčknout dvakrát se mi ještě nestalo. Možná je to i o tom jak má kdo velké ruce, ten co je má menší asi mít problém s mačkáním může, já ho nemám ani při předjíždění s přidáním plynu
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Mr GS napsal:
To je divný Mě může blikat,kolikrát chce,ale dokud neujedu 200m pořád bude blikat.Celkově jsem si na to docela zvyknul a teď mi dělá naopak problémy,když přesednu na Dakara Jediný,co bych změnil je to,že nejde prodloužit ta ujetá vzdálenost,když je zapnutej blinkr,ještě dalším zmáčknutím,ale musím počkat až dobliká a pustit znova.Když se jede svižněj,tak se 200m těžko odhaduje,ale to je jen taková blbost.Lepší by bylo asi celkově zrušit tlačítko vypínání blinkrů a vypínat druhým stiskem stejného tlačítka.Mít 3 tlačítka v podstatě jen na dvě funkce je mazec
Jo ale někomu zase může dělat problém ty dva stisky. Když si není jistej jestli blinkr zapnul a soustředí se na provoz a zmáčkne ho preventivně tak by si ho vypnul. Nechte věci tak jak sou
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Vypínání blinknů mě osobně přijde taky dost nešikovný, asi nemám ten pravý árijský palec. Čtu že se blikání vypíná samo ale to asi není můj případ, mám R1100R rv 1999 a tak se ptám, jde něco jako automatické vypínání aplikovat na takovou herku jako mám já. Dík J.C.
Já nevim,co počád řešíte. Blinkry mi přišly naprosto samozřejmý a vypínání taky. Buď se vypnou samy a nebo je vypnu o tři vteřiny později až "na to bude čas". Rouhodně se mi líbí víc,než standart. Asi mám Německý předky. I když babička je ze Slovenska a její táta Maďar...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS