.... a ještě to je pojaté jako že v terénu?! Mě takto pojatý a více méně celý test přijde k ničemu.
Nutno dodat že stejně jsou pojaté všechny testy téměř ve všech časopisech. Jelikož jsem před koupí Bawa
chtěl načerpat i něco z časáků mám nastudováno snad vše co se za pár posledních let objevilo.
Kromě fotek mi příjde že to opisuje jeden od druhého, žádná motorka není špatná a když už tak "nazapadá do
dané kategorie ale své přednosti projevuje jinde" :-). Ještě že jsou diskuze a fora kde se člověk dozví většinou pravdu a reálné zkušenosti. Asi to je i v tom že si člověk může dovolit napsat pravdu aniž by přišel o sponzory :-).
Čau chlapci, naprostej souhlas, všechny testy co jsem četl byly úplně k ničemu, většinou vyhraje moto, kterou měl redaktor půjčenou od dovozce delší dobu a zdarma, případně od koho dostal více propagačních předmětů nebo který dovozce dal do časopisu za dané období více placených celostránkových inzerátů. Vítězné moto potom ziskem 98 bodů že sta "podrtí" konkurenci, která získá 97 bodů a někde "dole" s ostudou je moto s 96 body protože nemělo tak pohodlné sedlo nebo že mělo obuté nevhodné gumy. Já osobně už žádné moto časopisy nekupuju protože je to stále to samé... ale jinak fakt zatrpklej nejsem a život si užívám
Zas tak jednostranně bych to neviděl, né ve všech testech jsou motorky chváleny, už jsem se setkal i s větou"nechápeme smysl existence tohoto stroje"...na druhou stranu mít motorky na různých gumách je o ničem, pokud má jít o srovnávací test.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
...už jsem se setkal i s větou"nechápeme smysl existence tohoto stroje"...
Nebyl to test vosmikila?
ne*er...
Upravil hicks dne 09.09.2010 07:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...už jsem se setkal i s větou"nechápeme smysl existence tohoto stroje"...
Nebyl to test vosmikila?
Píšou že přístě budou proti sobě testovat F800GS a KTM 990 což asi jasny jak to dopadne ale jsem zvědavý jak z toho vybruslí, neb si neboudou chtít BMW asi moc naštvat. Mě je vosmikolo moc sympaticky a tak mu drzim palce :-).
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
vosmikilo nevosmikilo ... jak to nema litr, neni to motorka ale motorovy kolo ... a na znacce nezalezi ...
... ja na techhle testech ktery se furt opakujou a jsou furt podobny hlavne nechapu to, proc se porad snazej neco srovnavat s GS ... to je prece predem jasny, ze ostatni dopadaj blbejc ....
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
* znacku
* vzhled & image
* spotrebu
* delsi servisni intervaly(!)
* vyhrivany gripy
* palubni pocitac
* pohodlnejsi sedlo
* lepsi tovarni obleceni
* mnozstvi doplnku
* CANBUS
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model)
* 17ka vzadu
* nizsi teziste
* necouhaji z toho valce = lip se klickuje po meste (tohle smerem na 12ku)
* vetsi rejd (oproti 990)
zacinas byt pozvolna trapny... zvlast s tvoji holou adventurou, co nema ani ESU, protiprokluz, nic.
Upravil hicks dne 09.09.2010 22:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Slavek napsal:
vosmikilo nevosmikilo ... jak to nema litr, neni to motorka ale motorovy kolo ... a na znacce nezalezi ...
... ja na techhle testech ktery se furt opakujou a jsou furt podobny hlavne nechapu to, proc se porad snazej neco srovnavat s GS ... to je prece predem jasny, ze ostatni dopadaj blbejc ....
pro honeni hospodskeho ega je obsah (a delka) jednoznacne dulezita
podivej se treba na cikany.. ty taky nejdou do niceho mensiho, nez velemercedes nejlip 3L a vice.
Upravil hicks dne 09.09.2010 09:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
zacinas byt pozvolna trapny... zvlast s tvoji holou adventurou, co nema ani ESU, protiprokluz, nic.
A hned v dalším příspěvku meleš něco o egu.
jasne, ale podstatne je, CIM si to ego honis, ze
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
zacinas byt pozvolna trapny... zvlast s tvoji holou adventurou, co nema ani ESU, protiprokluz, nic.
Moje 12ka nemá například ani ABS
jenomze tebe jsem zatim nepristihl, ze by ses projevoval jako ****
mne je to uplne egal, jak ma co kdo vybavenou motorku.
Do okamziku, kdy zacne NEUSTALE A PORAD DOKOLA (jako Vjetrnik) omilat, nehlede na argumenty a fakt, KOLIKRAT jsme to tady uz probirali, co je osmikilo za ****.
Neni.
ale na nektere jedince zde argumenty moc neplati, takze moje narazka byla doporucenim Vjetrnikovi, at si nejdrive ZAMETE pred svym PRAHEM.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
zacinas byt pozvolna trapny... zvlast s tvoji holou adventurou, co nema ani ESU, protiprokluz, nic.
Značku? Vzhled a image? Vyhřívané gripy? Pohodlnější sedlo? Doplňky?
Hele, co víš o KTM?
A 17" kolo vzadu ti přijde jako výhoda? 990 je zaměřená jinam, 800GS je "silniční moto s udělej si sám a pak můžeš trochu do terénu".
Přesto, že mám 800GS včetně "dodělej si sám", tak 990 kterou má parťák a často si je půjčujeme mi přijde jako víc, než srovnatelný stroj. Ten test nechápu, 800 v seriové verzi nemá naprosto šanci,snad až na tu spotřebu.
Víš co, nehaním 800GS, jen prostě pořizovačka o 100k níže je prostě někde znát azaměření taky.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special