Zdravím všechny Bavoráky.Mám menší záhadu na své Dakarce.Při zapnutí klíčku se pod přístojovkou ozývá bzučení jako od budíku.Po nastartování je klid ale povypnutí motoru a vyndání klíčku seozve cnakání.Myslel sem slabá baterka,tu sem nabyl nebo relé? a co třeba hodiny.Fakt nevím.Opravím cokoliv ale na elektriku sem pařez.Poraďte díky
vasekmk napsal:
divný je že to dřív nedělalo alespoň né tolik.Před Dakarem sem měl malé Geso a to to dělalo taky to je pravda.
Ono hodně záleží na tom, jak moc se na to člověk soustředí a v jakém prostředí to poslouchá.
Třeba venku za běžného okolního provozu si toho málokdo všimne (teda toho čerpadla možná ano, ale toho tikání už ne), ovšem např. v klidné garáži, v izolaci od okolního hluku, už je to mnohem "hlasitější".
Ale ani v tom tichu garáže, když člověk hned po vypnutí motoru odchází od motorky pryč, to tikání nemusí vůbec zaregistrovat, pokud se na to nesoustředí.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
JardaGS650 napsal:
Jo mně cvaká taky, ale je to pěkný pocvakání
mne to parkrat po vypnuti cvaka taky.
tlakovani jde ale od nadrze, alespon nam,
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2