Dnes jsem poprvé obul E-07 s novou směsí v našem rozměru (zadní 150). Najel jsem zatím 50 km. Již dlouhodobě jsem testoval E-10. Uvedu zde první dojmy:
E-07 mne prvně zaujmula oproti 10 tím, že se jí nějak nechce do náklonu a motorka se jakoby napřimuje sama, je to dáno konstrukcí pneu (není tak kulatá jako 10). Při extremním brzdění v přímém směru po vyřazení ABS drží a motorka ve smyku zastavuje v původním směru. Pči běžném brzdění se zapnutým ABS se guma chová klidně a zbytečně nespíná blokovací systém. V zatáčce se vede již od začátku po nazutí vcelku klidně bez pocitu ztráty adheze. Při akceleraci na výjezdu ze zatáčky nedochází k utržení. Tak jak byla E-10 neklidná ve vyšších rychlostech (nad 160), tak E-07 je to vcelku jedno a nereaguje ani tak nervozně na podélné nerovnosti jako 10.
E-07 jsou hlučnějš. Teď už jen aby zapršelo a mohla se provést zkouška na mokru.
našla by zařídit taky jedna sada pro mě. Na podzim bych chtěl vyrazit do jižní Ameriky právě na E-07 a hlavní důvod je jejich známá kilometrová výdrž potřebuji cca 13000km at přežijí. Tak bych si je chtěl trochu osahat již teď?????????
Joe napsal:
Dnes jsem poprvé obul E-07 s novou směsí v našem rozměru (zadní 150). Najel jsem zatím 50 km. Již dlouhodobě jsem testoval E-10. Uvedu zde první dojmy:
E-07 mne prvně zaujmula oproti 10 tím, že se jí nějak nechce do náklonu a motorka se jakoby napřimuje sama, je to dáno konstrukcí pneu (není tak kulatá jako 10). Při extremním brzdění v přímém směru po vyřazení ABS drží a motorka ve smyku zastavuje v původním směru. Pči běžném brzdění se zapnutým ABS se guma chová klidně a zbytečně nespíná blokovací systém. V zatáčce se vede již od začátku po nazutí vcelku klidně bez pocitu ztráty adheze. Při akceleraci na výjezdu ze zatáčky nedochází k utržení. Tak jak byla E-10 neklidná ve vyšších rychlostech (nad 160), tak E-07 je to vcelku jedno a nereaguje ani tak nervozně na podélné nerovnosti jako 10.
E-07 jsou hlučnějš. Teď už jen aby zapršelo a mohla se provést zkouška na mokru.
Ahoj Joe, předpokládám, že až bude známá prodejní cena a termín uvedení na trh, nenecháš si to pro sebe, viď?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné sadě
To bych potřeboval zadní 2 ks
teda nevím jestli bych si to lajznul jet tam bez náhradní pneu.Přece jen je to trochu z ruky... Jinak cena bude určo podobná jako E-08 a E-10 tj. zhruba 1600 kč
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné sadě
To bych potřeboval zadní 2 ks
Mylím, že jak se člověk ke gumám chová, tak také vypadají. Jezdím plynule, zbytečně za zadek nervu a stejně jak dopředu jezdím tak i brzdím.
Jel jsem v roce 2008 Maroko po ose na nově obutých TKC. 3600km asfaltu tam a zpět o kousek dál, neboť skupina jela na jihozápad Portugalska .Na dálnici rychlost cca 160. Celkovej nájezd za 3 týdny necelých 11 tis. km. Motorka celkem slušně naložená. TKC jsem sundal a vloni na podzim nasadil na dojetí sezony. Nejel jsem ještě 1500km ( mé zranění ruky mi zabrátilo víc, neboť byla v plánu týden Ukrajina) Letos mám nějakým 1100 km a budu je sudnávat až koncem května, neboť jedem Itálii tj. čistej asfalt. Dám Anakee 2, na které jsem za loňský rok udělal kolem 14 tis.
Pokud se mi dopaří sem vsadit foto, tak TKC na motorce vyfotím. Rozhodně nejezdím na plášť. Je to jen má zkušenost s touto gumou a to nejsem velký vyznavač terénu, kterého dám tak 20% za rok
Upravil pepanek1150 dne 23.03.2011 20:58
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
Jinak pokud bude kvalitní 07, tak budu jezdit jenom na Mitasu
myslíš kvalitní jak jsou teď v rozměru 140? Já mám na nich teď nalítanejch necelých 14 tis a zaboha je nemůžu sjet.Ještě 3-4 tis. daj jak nic. Doufám teda že se nic nezmění až budou v rozměru 150.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné sadě
To bych potřeboval zadní 2 ks
Mylím, že jak se člověk ke gumám chová, tak také vypadají. Jezdím plynule, zbytečně za zadek nervu a stejně jak dopředu jezdím tak i brzdím.
Jel jsem v roce 2008 Maroko po ose na nově obutých TKC. 3600km asfaltu tam a zpět o kousek dál, neboť skupina jela na jihozápad Portugalska .Na dálnici rychlost cca 160. Celkovej nájezd za 3 týdny necelých 11 tis. km. Motorka celkem slušně naložená. TKC jsem sundal a vloni na podzim nasadil na dojetí sezony. Nejel jsem ještě 1500km ( mé zranění ruky mi zabrátilo víc, neboť byla v plánu týden Ukrajina) Letos mám nějakým 1100 km a budu je sudnávat až koncem května, neboť jedem Itálii tj. čistej asfalt. Dám Anakee 2, na které jsem za loňský rok udělal kolem 14 tis.
Pokud se mi dopaří sem vsadit foto, tak TKC na motorce vyfotím. Rozhodně nejezdím na plášť. Je to jen má zkušenost s touto gumou a to nejsem velký vyznavač terénu, kterého dám tak 20% za rok
Já jezdím na TKC léta a nejvíce jsem na nich dal 10.000 km když sem jel přes turecko na hranice z arménii a iránem ve dvou, ale hlavně po cestách. V maroku jsem je měl taky, ale nechápu jak ti mohli vydržet 6000 km přes Evropu(tam i zpět) plus samotné Maroko??? Když jsem jel loni Mongolsko 18400 km a byl s náma kolega LC8 právě na E-07 tak jsem měl přímé srovnání asi budou tvrdé jako prase, ale když člověk potřebuje kilometry asi ideální. Jinak já nedám na tkc dopustit
Upravil easyrider dne 23.03.2011 21:17
Ta směs je nesrovnatelně měkčí než ty původní. Dneska jsem jel ráno do služby, teplota kolem 0 C a navlhlé kočičí hlavy. Vzal jsem za plyn a ono nic, motorka normálně zrychlila. E-10 se to vůbec nelíbilo vždycky jsem dostal krásný drift.
Teorie je taková- pokud se na E-07 zachová při této tvrdosti (měkosti) slušný nájezd tzn. při ostřejší jízdě alespoň 10 tkm, tak se udělá pilotní série 100 sad a pak již normální výroba. Všem říkám, že ofiko budou v červnu (možná dřív), ale nemá cenu to uspěchat. Všichni víme jak dopadly E-10
Upravil joe dne 24.03.2011 07:19
Tak to vím, že zase nic nevím. Když bude nová E-07 o hodně mekčí tak ztratí to kouzlo pro cestovatele a dostane se do segmentu pneumatik kde je relativně velký výběr.
Joe napsal:
Ta směs je nesrovnatelně měkčí než ty původní. Dneska jsem jel ráno do služby, teplota kolem 0 C a navlhlé kočičí hlavy. Vzal jsem za plyn a ono nic, motorka normálně zrychlila. E-10 se to vůbec nelíbilo vždycky jsem dostal krásný drift.
Teorie je taková- pokud se na E-07 zachová při této tvrdosti (měkosti) slušný nájezd tzn. při ostřejší jízdě alespoň 10 tkm, tak se udělá pilotní série 100 sad a pak již normální výroba. Všem říkám, že ofiko budou v červnu (možná dřív), ale nemá cenu to uspěchat. Všichni víme jak dopadly E-10
Na nešlo by zamluvit jednu sadu z pilotní série ?
všude dobře.....doma GSA
easyrider napsal:
Tak to vím, že zase nic nevím. Když bude nová E-07 o hodně mekčí tak ztratí to kouzlo pro cestovatele a dostane se do segmentu pneumatik kde je relativně velký výběr.
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.[/quote]
Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.[/quote]
Zadní ano, přední ne, ale mám ji obutou bez duše a zatím drží. Určitě dojde k tomu, že i předek bude bezdušový. Při nazouvání předku krásně sedla na patky a nebylo třeba ji podlepovat. Samotného mne překvapilo, že je to dušovka.Berte to tak, že je to vývojovka a ne finální verze.
Upravil joe dne 24.03.2011 17:51
LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.[/quote]
Dva roky staré E-07 byly dušovky.
Jezdím na nových E-07 od loňskýho podzimu a můžu říct že sedí lépe než stará směs a už na omak jsou "měkčí" v podstatě můžu potvrdit to co píše Ruda, jen ta lepší přilnavost bude asi vykoupena o něco menší životností-logicky; ale jde o bezpečnost především a při ceně pneu Mitas myslím není co řešit.