Nazdárek borci,mám problém na R1150GS. Z ničehonic mi začala zadrhávat levá škrtící klapka. Prostě nedovře, taže motor běží furt jakoby na zvýšené otáčky.Po ohledání sem zjistil, že zadrhává až skoro když se úplně uzavírá.
Měl někdo podobný problém?Nic podobného sem tady nenašel :-(
Co by to mohlo být?Pružina prasklá není,ta je OK.
Loni jsem měl stejnej problem a bylo to roztřepený lanko,jak vychází z toho štelovacího šroubu u klapky.Zkus to lanko u klapky odpojit a uvidíš,jestli to je v lanku nebo v klapce. Jinak nevim
Upravil rubi dne 16.04.2011 13:13
Lankem to není, to jde lehounce. Prostě když se klapak uzavírá tak do cca 3/4 jde normálně lehce a tu zbylou 1/4 před dovřením začne jakoby někde "chytat-drhnout" a jde ztuha, proto ji pružinka nedovře.
No asi zítra jestli bude čas, tak co selý rozdělám a vymontuju. Bohužel nemám "budíky" abych pak mohl uděla synchro válců.
Jo a poradí někdo, jak pak nastavit polohu čidla otevření klapky? ( potenciometr)
Výcuc k čidlu polohy škrtící klapky:
8) seridit potenciometr tak aby bylo na pinu 1 pri zapnutem zapalovani (nestartovat) a zavrenem plynu napeti cca 0.35-0.37V
Podrobnější návod v pdf jsem ti poslal do mailu.
Pája
já měl něco podobného, špatně se zavírala asi půl cm. před šroubem, byl tam bordel (prach) ..tak jsem to komplet vyčistil a stříknul WDčkem. a zatím OK
Tak opraveno.Dnes jsem to komplet rozdělal vyčistil promazal a vše funguje. Při tom jsem zjistil, že je potřeba vyměnit O-kroužky na přírubě. Na obou stranách jsou "vytahaný"