nevíte někdo k čemu je tento šroubek a na jak má být správně nastavený na kolik otoček?v manuálu sem to nikde nenašel,jak má být s 25 kw a jak má být při plném výkonu.
Upravil Pumpy dne 25.04.2011 19:26
no takhle, nechával sem si snižovat výkon na 25 kw v bmw invelt a řekli mi že tam dali nové sací hrdla s menším otvorem pro přívod vzduch a pak, že dělali něco s tímto šroubem.
Pumpy napsal:
no takhle, nechával sem si snižovat výkon na 25 kw v bmw invelt a řekli mi že tam dali nové sací hrdla s menším otvorem pro přívod vzduch a pak, že dělali něco s tímto šroubem.
To bude to škrcení sání. Dej původní neškrcené sací hrdla a nechej si seřídit volnoběh a synchronizaci válců.
Pája
hele docela mě to překvapilo,jak to bylo levné.na BMW sem čekal mnohem větší dardu.
2x sací potrubí- po 495 Kč (takže za obě 990 Kč)
O-kroužek- 176 Kč
a práce 952 Kč ... ceny jsou to s DPH
pokud vím tak u starý 850 R (odvozený od 1100 R) byla v nabídce "code plug Motronic 25kW", by mě zajímalo jestli to je spolu s těma sacíma hrdlama jediná změna nebo ne.
Můžeš na to Pumpy kouknout? Je to v pojistkový skříni velká (ne černá) "krabička" v prostřední brázdě uprostřed, z boku na tom je schéma, který piny to propojuje (je to jen propojka, ne relátko).
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?