Koukám, že TT prodává "levné" Ohlinsy na zadek bez hydraulického štelování předpětí, zato za luxusních 13000,-. http://www.tourat...ts_id=7394
stepan přiložený následující obrázek:
Nemyslím si,že cenovej rozdíl 20tis. bude jen za to,že to nemá hydr.štelování
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mě přijde že jsou stejně vychcaný jako Wilbers, základní provedení bez hydroštelu, když origo tlumič ho má, pak když se na to člověk podívá, tak hydroštelová verze vyjde skoro jako nový originály
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
mě přijde že jsou stejně vychcaný jako Wilbers, základní provedení bez hydroštelu, když origo tlumič ho má, pak když se na to člověk podívá, tak hydroštelová verze vyjde skoro jako nový originály
To jsem nepochopil, to je jako dobře, nebo špatně?
stepan napsal:
To jsem nepochopil, to je jako dobře, nebo špatně?
tak vzhledem k tomu, že originální tlumiče na GSA jsou podle mě velice dobrý, tak nevidím důvod proč si za stejnou cenu kupovat nový Wilbersy, když na ty jsou rozpačité ohlasy
a pokud vím tak Ohlins se štelováním už jsou o dost dražší
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ty Basicline jsou výsledkem poptávky. Nevymysleli to náhodou. Je to prostě řešení pro ty, kdo do motorky nechtějí investovat moc peněz a mají tlumiče v háji. Vnitřek je technicky udělaný velmi slušně a na rozdíl od originálů to jde rozebrat a servisovat. Nemluvě o nastavení, které je plynulejší. Zkušenosti zatím (logicky) mít nemůžeme - je to novinka - ale testuje se to nějakou dobu a zkušenosti jsou dobré. Pro lidi, kteří nepříliš mění zatížení motorky (t.j. jezdí stále se stejnou výbavou třeba solo) je to ideální.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Ty Basicline jsou výsledkem poptávky. Nevymysleli to náhodou. Je to prostě řešení pro ty, kdo do motorky nechtějí investovat moc peněz a mají tlumiče v háji. Vnitřek je technicky udělaný velmi slušně a na rozdíl od originálů to jde rozebrat a servisovat. Nemluvě o nastavení, které je plynulejší. Zkušenosti zatím (logicky) mít nemůžeme - je to novinka - ale testuje se to nějakou dobu a zkušenosti jsou dobré. Pro lidi, kteří nepříliš mění zatížení motorky (t.j. jezdí stále se stejnou výbavou třeba solo) je to ideální.
ja si taky rikam, ze muzeme byt radi ze je dalsi varianta co koupit.
Pro mne je to nepouzitelne... neustale menim predpeti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Emilio: je to prosté, Hicks se stále snaží naladit podvozek, aby to jelo jako dvanáctka...ale pořád mu to nejde...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Scofield napsal:
Pane Hix,proč pořád měníš předpětí,to jako když jedeš se svačinou a zpátky když už jí nemáš?
PS:Když jí nemáš v batohu,tak jí máš v bříšku......
zalezi jestli jdu na obidek, nebo ne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2