v rámci poznávání svého stroje jsem narazil mimo jiné na tyto "podivnostě"
1.k čemu je dobré propojení výfuku (trubka)mezi koleny - aby se Báwu neklepala stará kolena?
2. polyuretan pod krytem řemenice altíku.
Předem děkuji za osvětu
welli napsal:
Pridam se.. Co ukazuje na pc spotreba? Mam tam hodnotu asi 48. Uk budiky..
Tak to bude mil na galon
Přepočítávání Ti teda nezávidim.
jj.. asi to bude mpg
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
welli napsal:
Necham si to prepnout takze normalne to ukazuje kolik ujedu km na jeden litr?
To ne, i když tipnul bych si, že třeba u motorek určených do Itálie to tak bude.
Oni skutečně všude udávají km/l a ne naše l/100km. V anglosaské verzi existuje ale právě jen jedna varianta-mpg. Jinak třeba u nových aut bmw si tenhle údaj můžeš přehodit několika stisky tlačítka sám na jakoukoli z techhle variant.
Upravil morabo dne 20.05.2011 08:59
Maiali nel Fango!
bluesbery napsal:
K bodu 2. : K čemu slouží ten polyuretan nevím, ale pro jistotu jsem jej vyhodil pryč...
To neděláš dobře františku...
Ten molitan tam je proti vibracím a na tlumení, A taky ve v něm drží voda a pak reznou prsa motoru.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Rezonace výfukových plynů zásadně ovlivňuje jejich tok svodem. Z těchto důvodů se na svody instalují kompenzátory (propojení svodů).
A taky není ůplně ideální když jde výfuk ,,naprázdno" bez odporu. V tom pomáhá tlak z druhého válce, udělá drobnější odpor.
Bod 2,jsem take vypral ven,protože se v tom drží voda a rezne to,i v BMW mi to doporučily,škoda že jsem to vytáh tak pozdě,nemusel jsem tam mít korozi
BMW GS 1200 adventure