Neorientujete se nekdo ve vyrocnich a limitovanych edicich v historii GS.Pripadne v jakem poctu kusu se vyrobily?
U 1100gs byla vyrocni ta cerveno bila.Rok vyroby tusim 96.Je jich relativne malo.
U 1150 gsa ta bíla z roku 2005.Ta nevim jestli byla vyrocni nebo jen limitovana.
1150 gs jsem myslel,ze to byla ta modro bila,ale tim si nejsem jistej.Za prve je jich docela dost a za druhy se ta barva delala min.2 roky.
U 1200gs,gsa,800 gs je asi vyrocni ta bila s cervenym sedlem.Ale jestli jsem dobre pochopil,pak jsou nejake barvy jeste limitovane edice?Treba ta cerna.Je dany v jakem poctu ty limitovane edice budou vyrobeny?Me totiz prijde,ze v inzerci je kazda druha vyrocni nebo limitovana a to mi prijde zvlastni?Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
U tech 12-tek mam taky pocit ze je kazda druha vyrocni,nebo special edice a jsou nejak za nesmylny ceny. Asi uz nejdou tolik na prodej tak to sekaj v BMW jednu za druhou....
Jinak 1100 byla vyrocni myslim rok 99 a ne 96.
U 1150 si taky nejsem jistej,jestli jde o nejakou vyrocni nebo jen modrobilu barvu.(ale je pekna)
U 12-ky je vyrocni model 2010, 30 leta vyrocni cerveno-modro bila,pak delali Second Edition(tusim rok 09)-kola a sedlo z ADV,tech je snad 500ks. Pak ten Triple black,ale to to beru jen jako specialni nazev pro barvu,nez nejakopu edici. Jedina zajimava z 12-tek, je pro mne ta 30-leta edice rok 2010.
Upravil xavier dne 10.06.2011 00:09
Aktualne 1250 GSA HP
neorientuju se, jen co jsem postřehl z mobile.de, výroční červenobílé 1100 byly z roku 1997, ale taky to mohl být datum uvedení do provozu, dalece jsem nezkoumal!
1100GS byla na 90% limitovaná série v roce 1998 k 75-tiletému výročí založení firmy a byla červeno-bílá, kupodivu ji má kamarád a viděl jsem jich i víc. Ke každé motorce bylo krásné vázané album s certifikátem k motorce a výrobním číslem v rámci série a historií firy. Kalaharku jsem kupoval právě v roce 1998a tehdy jsem dlouze slintal nad tou výročkou, která sice byla o 30 tisíc dražší ale v plné výbavě. Nakonec jsem si řekl "ABS je k h..nu" a koupil Kalaharku, dnes bych neváhal.
1150GS byla modro-bílá, taky omezená série, ta barva se běžně nedělala, ale nevím k jakému výročí. 1150ADV byl bílý v r.2005, určitě to byla limitka, protože do ČR jich prý přišlo oficiálně jen 5 a celkově vyrobených jich taky nebylo moc (500???). Mám pocit že to bylo k výročí zahájení výroby GS, ale nevím to jistě. V řadě 1200 se v tom už neorientuji vůbec...:-):-)
Ta bila 1150GSA byla asi k 25vyroci vyroby GS.
Ta cervenobila 1100gs byla urcite k 75.vyroci firmy.
Jedna je treba TADY Je tam brezen 98.
Ta modrobila 1150gs bude spis spealni edice,nez vyrocka.V inzercich se necha dohledat jak jednosvicak,tak dvousvicak.Rok vyroby min.2001 az 2003.
PS:1100gs se udajne delala i v bile barve,ale ty moc videt nejsou.A ty zlutostribrne a cernostribrne se asi delali az v poslednich letech vyroby.
Upravil vevis dne 10.06.2011 09:54
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Uz jsem to dohledal a to 75.vyroci bylo skutecne 1998.
To Morabo,to by se ty modrobily museli delat jenom v roce 2003.Ale v inzercich jsou i jednosvicaky 2001 a 2002.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To jsem říkal já o těch modrobílých 1150 to bylo 80let od otevření mnichovské fabriky, což připadalo na 2002 což znamená jednosvíčky a ke konci roku se dělali již dvojsvíčky... pokud ale vím tak výroční 1150 bývají jednosvíčky... ale 100% jist si nejsem, a bílé GSA jsou 25let řady GS
Pokial ja viem a niekde som to aj našiel tak modro-biele (pacific blau /alpin weiss) gs, ktoré aj mám bolo sonder lackierung, z čoho mi vychádza že to bola skôr iba príplatková výbava ako výročný model lebo sa robily tuším od začiatku 1150 aždo konca teda aj tvin sparky Live fast die old !!
tomukur napsal:
Pokial ja viem a niekde som to aj našiel tak modro-biele (pacific blau /alpin weiss) gs, ktoré aj mám bolo sonder lackierung, z čoho mi vychádza že to bola skôr iba príplatková výbava ako výročný model lebo sa robily tuším od začiatku 1150 aždo konca teda aj tvin sparky
Určitě se nedělali od začátku do konce. Je jich pár z roku 2001 (takže asi jen ke konci) většina 2002 - celej rok, tedy nejdřív jednosvíce a později twinsparky a opět pár z roku 2003. Protože se poslední dobou často zaměňuje rok výroby s rokem uvedení do provozu a protože modely na následující ročník přicházejí vždy už v tom předchozím, viděl bych to tak, že to prostě byla varianta pro modelový ročník 2002. S tím, že někdo jí stihl koupit už dřív a někdo ještě jako skladovku později.
Maiali nel Fango!
PARImoto napsal:
Je pravda, ze drive tech edici nebylo tolik....treba u 12'ek GS to zacalo ve 09 modelemSE Spcial Edition,10 to byla 30'ti leta a 2011 to je Triple Black.
Je to sice casteji nez drive,ale kdyz si to rozpocitate na pocet prodanych kusu,je jich jako safranu...kdyz si vezmu ze SE je jen 500Ks a podarilo se nam jich do CZ dostat uz 7 tak to zahreje...Jsou sice drazsi nez ten stejny modelovy rok ale vzdy si budou drzet cenu lepe,nehlede na to ze je to fajn pocit jezdit na necem ne tak castym.
Dokazete nekdo najit nejakej zdroj,kde pisou ze se jich vyrobilo 500?
Me to pise (jestli to dobre prekladam ),ze je to edice k vyroci 15 let 4ventilovych GS a taky pulmilionteho GS.Ale o postu nic.Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Me se ta bila vyrocni libi asi nejvic.Ale jenom na mobile.de jich je na prodej 8.Dost jich asi musi byt na prodej i v Anglii.Jenom Pari uz jich dovezl 7.Na to,ze je to vyrocni edice,kterou si vetsinou koupej fandove a hned tak ji neprodaj,tak mi to prijde zvlastni.Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Taky se mi subjektivně zdá, že je jich k dispozici nějak hodně, na to jak málo jichmělo bejt. V oficiálních pramenech bmw žádný info není. To, že by mělo jít o sérii 500ks jsem ale na pár podivnejchstránkách našel, třeba TADY , ale zase na důvěryhodnějších motorcyclespecs.co.za se píše, že šlo dokonce o sérii jen 300ks. Teď to ještě hledám a našel jsem na druhou stranu spoustu info v italštině, že pro tamní trh bylo 300ks! (např.TADY) Takže je možný, že bylo třeba 300 pro It, a jinejch 300 pro každej další velkej trh, možná i 500 pro Gb. Zase se mi nezdá, že by jich 300 z 500 poslali do Itálie, i když je to tam vlastně nejprodávanější moto s cca 10.000ks za rok,takžei to je konečně možný...
Upravil morabo dne 25.10.2011 06:54
Maiali nel Fango!
Presne tak.O tech poctech pisou bud na nejakych neoficielnich strankach,nebo na forech.Ale na oficielnich BMW strankach jsem taky zadny udaje o poctech nenasel.
A kdyby jich z 500ks dodali 300 do Italie,tak pak by to mnozstvi ted prodavanych v UK a DE bylo jeste zvlastnejsi.Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
morabo napsal:
Taky se mi subjektivně zdá, že je jich k dispozici nějak hodně, na to jak málo jichmělo bejt. V oficiálních pramenech bmw žádný info není. Teď to ještě hledám a našel jsem spoustu info v italštině, že pro tamní trh bylo 300ks! (např.TADY) Takže je možný, že bylo třeba 300 pro It, a jinejch 300 pro každej další velkej trh, možná i 500 pro Gb.
Oč lépe mnohým zní, když např. italský dovozce nabídne limitovanou sérii 300 kusů (a v GB zase 500 ks apod.), než kdyby v centrále BMW inzerovali "limitovanou sérii" 10 tisíc kusů pro celý svět...
Ono je to pro výrobce i všechny prodejce logický. Každá kačka dobrá. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Ahoj všichni,
měl bych dotaz.Jde nějak zjistit podle WIN jestli mám výroční, nebo jenom přestříkanou nádrž?
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!