... pokud chces neco "ostreho" do poradneho terenu, tak G450 X je mnohem lehci a luxusnejsi - spojka na klice, retezove kolecko prevodovky v ose kyvky - zadne propinani retezu, sani vytazeny ke krku rizeni (muzes jezdit po kolenoule ve vode) a 50 koni. U G650 Xchallenge si lidi trosku stezovali, ze na roletach a rychlejch pasazich nestiha ten vzduchovej tlumic...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
S tim vzduchem i tou 450 máš pravdu, ale má stát 254.000,- tak to mě zase ochladilo. Jinak jsem o ní čet a je to MEGASUPERBOMBA. Ale taky by me zajímalo co je tohle......( foto ) někde jsem to našel a padá to jak HP 450 GS ????
Robert přiložený následující obrázek:
[102.59Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
já mám na velký terén EXC450 a neměnil bych....650 má údajně dost problémy nejen s tlumičem...to raději KTM 690Enduro......i když zde to bude znít jako rouhání
Vjetrnik napsal:
já mám na velký terén EXC450 a neměnil bych....650 má údajně dost problémy nejen s tlumičem...to raději KTM 690Enduro......i když zde to bude znít jako rouhání
No jo, ale v BMW hadrech budu na KTM vypadat jak idiot
BMW R1150GS MY02
Kamos se kterym jezdim ma LC8 a ted prikoupil starsi 520 na blbnuti, no a samozrejme me to laka ted jeste vic mit doma neco mansiho u ceho se tolik nenadru, kdaz to budu zvedat ze zeme Jinak KTM fandim a pro jistotu rovnou nerikam, ze bych si ji NIKDY nekoupil.. znam to jak to pak konci...
BMW R1150GS MY02
Ahoj,
vcera jsem si prozil prijemny den . Diky Roberte! Mel jsem moznost poradne projet dve opravdu supr motorky. BMW G650 Xchallenge a KTM 690 Enduro. Byl to z 90% teren a najeli jsme 130km. Zkusim strucne napsat "me" osobni pocity.
KTM 690 Enduro / 138 kg - 63 k - 64Nm /
- dravy motor s paradnim vykonem. Tahne krasne az do omezovace.
- zareni ok. Pri pomale jizde na dvojku se motor celkem skubal
- nizsi zdvihy a tvrdsi odpruzeni. Citis vsechny nerovnosti. Dobra odezva od podvozku.
- oproti X mi prisla min stabilnejsi jak v terenu, tak i na asfaltu. Chce aby ji jezdec furt ridil a korigoval.
- ve stupackach mi prisla celkem vratka. Mela dost nizko riditka.
- spotreba na 130km byla cca 8l / nadrz 12l /
- servisni interval 5 000km
BMW G650 Xchallenge / 144 kg - 53 k - 60Nm /
- hodny motor, ktery ma dost sily od nizkych otacek. Slabsi spicka.
- prevodovka ok. Lepsi poskladani kvaltu pro teren. Hlavne 1-2.
- vyssi zdvihy. Zadni tlumic je na celodenni jezdeni v terenu supr! Uplne vsechno pobere a clovek jako by plaval pres nerovnosti vzduchem. Ma to ale negativa - minimalni odezva.
- vetsi stabilita na silnici i v terenu. Je to proste BMW . Vsechno projede za tebe bez vestsich prekvapeni.
- spotreba na 130km byla cca 6l / nadrz 9l /
- servisni interval 10 000km
Já si nemůžu G 650 X Challenge vynachválit. Sice podvozek někde něco nezvládne, ale všechno se dá uřídit. A na druhou stranu zase to tak nádherně pluje terénem, jako vznášedlo. Na celodenní jezdění v terénu úplně ideální. Tohle je takový zajímavý kompromis. A ty dlouhé servisní intervaly, nádhera. Na té 450 jsem taky jezdil, velice podařená i motorově. Záleží co od motorky očekáváš. Na vyřádění je super nějaká krosska. Ten Challenge je výborný na takové offroad ježdění, dlouhé výlety terénem, dá se udělat i nějaký ten přesun po silnici. Dá se s ním sjet úplně všechno. Je to taková klidná holka, která dokáže mile překvapit.
pokud bych chtěl něco "pohodového", šel bych do 690 R model 2009, to už bude za něco stát, na rozdíl od letošní 690...ale stejně se to nedá srovnávat s řadou EXC...je to prostě jiný level...
navíc dlouhé servisní intervaly jsou uvažovány s tím, že ty motorky terén vidí opravdu jen lehký...jakmile člověk bude jezdit nějaký trochu větší hardcore, budou vyžadovat údržbu podobnou ostrým modelům...nevěřím, že by na tom člověk najel na krosové trati 6000km a nemusel na to šáhnout....
Panove jak je to s tema motorama prvni montovane v Rakousku, dalsi jiz v Cine, opravdu nekdo zaregistroval zhroseni kavlity nebo to jsou jen babske povidacky?
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Panove jak je to s tema motorama prvni montovane v Rakousku, dalsi jiz v Cine, opravdu nekdo zaregistroval zhroseni kavlity nebo to jsou jen babske povidacky?
V autecu mit potichu říkali, že má na brzdě tak o dva koníky míň, tak nevím... Jinak ještě jsem neviděl čínskou Xchallenge, ale na nové rýžové Xcountry je hromada horších materiálů a má i o pár kilo víc...
Maiali nel Fango!