Tak, jak som to tu popisoval kluci - FIXOVAT-FIXOVAT-FIXOVAT:
Citat: "Cauky z chladnèho Tuniska... K zavade na diferaku : uz po druhe mi menili prachovku na kardanu a zrejme tim to zacalo. Odeslo presne to lozisko na vstupu do diferaku. Huci jako prase a olej byl plny spon..."
Blbou elektrikarskou zdrhovacou , ale HLAVNE VZDYCKY FIXOVAT.
V BMW vam na to povedia, ze sa s tymto problemom este nestretli...no jasne...
A este tip, ako to robia profici - okukane z Dakarskej HP2.
Sexy-nesexy, s vysypanym kardanom sa sexuje dost blbo.
marek321 přiložený následující obrázek:
Ta první prachovka za převodovkou by měla být už zapáskovaná z fabriky.[img][/img]
Takže problematická je jen ta druhá?
BIGR přiložený následující obrázek:
Vím jak to myslíš. Já jen, že to co dělá diferenciál diferenciálem tam není. Taky k čemu, když neni potřeba diferenciovat.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black